Dzisiaj jest 28 lip 2025, 13:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2012, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
Witam,
mam problem z moją aprilia sr 50 diech/gaźnik nie chce nawet załapać ani na wtrysku ani na gaźniku. Iskra jest, sprężenia dzisiaj mierzyłem na zimnym silniku oczywiście i wyniosło 5 atmosfer.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 18:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
acprzemu pisze:
Iskra jest, sprężenia dzisiaj mierzyłem na zimnym silniku oczywiście i wyniosło 5 atmosfer.


Kompresja bardzo mała, wcale się nie dziwie że nie odpala :) Rozkreć cylinder i sprawdź jego stan :) Pewnie zły więc szlif cylindra + nowy tłok lub cały nowy cylinder z tłokiem :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 19:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
J.w. kompresję masz już za małą,szlif się szykuje.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 14:13
Posty: 73
Pojazd:
A czy to nic nie przeszkadza, że kompresja była mierzona na zimnym silniku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Na zimnym czy na cieplym bedzie podobna.. 5 bar na zimnym to za mało ! Nie odpali na takiej kompresji :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 23:00 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
na otwartej przepustnicy sprawdzałeś??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 23:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
ThisIsSparta, u mnie nie było różnicy.

mimo że był zimny to i tak kompresja już za niska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 0:04 
*

Rejestracja: 05 lut 2012, 13:23
Posty: 16
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
mialem podobny problem jak miałem cylek po 2 szlifie a tlok byl na pierwszy szlif, to paliła tylko na wiertarke chyba ze byla ciepła; )




_________________

Lubie skutery




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy