Dzisiaj jest 23 sie 2025, 13:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2012, 19:13 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Witam, mam problem z regulacją gaźnika tec 17.5. setup aeroxa to cylinder polini sport 70, wydech laser xpro, wariator polini speed control(rolki 4.9g), sprzęgło stage 6 sport pro ( dzwon stage 6 wc). aerox chodził do tej pory na gaźniku seryjny 12mm, dość elegancko przyspieszał i pracował nie trzymal jedynie wolnych obrotów, miałem zakupiony gaźnik tec 17.5mm i postanowiłem go założyć. dysza jaka w nim była to 95. jeździł dobrze, jednak gdy tylko filtr powietrza (seryjny) założyłem to od razu zaczyna sie dusic i dławic, regulacja mieszanki nic nie dawała, więc kupiłem dysze ( 76,80,85,90), no i wymieniam reguluje, minimalna poprawe miałem pomiędzy 80,85, obroty trzymają się skuter wkręca sie na obroty momentalnie, ale mocy juz nie ma ;/. do 60 max jedzie pod góre, nie mam pojęcia co jest przyczyna tego, na seryjnym gaźniku o niebo lepiej jeździł (v-max bynajmniej) a teraz totalna klapa, prosze pomóżcie już tydzien wymieniam dysze reguluje coś majstruje a i tak klapa jest.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 11:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2012, 17:38
Posty: 100
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd: Sr :D
Siema.
Wrzuć mu lepiej Dellorto 21mm;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 12:04 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
No ale nie bede specjalnie kupowal gaznika, pozatym nie chce zeby palil 6l/100km. Moze gaznik jest zly czy cos, nie mam pojecia co zrobic. Na seryjnym chodzil lepiej niz na tej 17.5... Moze sprzedac go i w dellorto zainwestowac ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 13:55 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
polecam 19mm stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2012, 17:38
Posty: 100
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd: Sr :D
Mozesz sprubowac sprzedac i kupic dell'orto 19mm albo 21mm.
Poszukaj na forum bo widzialem wczoraj 21mm za tanioche;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:18 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
nie no bez przesady 21 to on jak smok bedzie, ale myslicie że ten tec może mieć coś lipnego ? wszystkie sposoby regulowalem jeszcze jutro przy tym posiedze no ale on wkreca sie na obroty elegancko i z nich schodzi, ale mocy nie ma do ok 40 sie w miare wkreca a potem idzie tak dosc powoli do 60, pod gore jak jade to wogole 55 max i sie musi toczyc i toczyc do tej prędkości, pozatym zalezy mi żeby nie spalał 5-6 l na 100 km. tak wogole to te 19 da sie zrobic tak aby pracowaly na automatyczny ssaniu i dostawały olej ze zbiornika ( normalnie tak jak jest, nie że musze mieszanke w baku robic.. ? ). zastanawiam sie czy nie sprzedac tego gaxnika i nie kupic 17.5 dellorto.. na allegro nowy za 230 zł jest ? 19 praktycznie nie ma, a 300 zł na gaźnik nie dam..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Jak po zmianie gaźnika silnik lepiej wkręca się na obroty, to teraz musisz dostosować ustawienia napędu do tych wyższych obrotów - proste. Zapewne musisz dać lżejsze rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:27 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
jeszcze jedna sprawa, apropo filtra powietrza bo wsadziłem seryjny filtr (ta puszka) wyciągnąłem tylko tą gume co zasysa powietrze i rozciąłem lekko ten otwor aby więcej powietrza sie dostawało, czy musze wymienic filtr powietrza na stożek gąbke, czy może tak pozostac ? ( wkład filtra mam z polini ten niebiesko czarny) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:33 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
No ale to troche dziwne, bo na seryjnym gazniku ciągnął pod 80 bez problemu, a teraz przez to ze ma wiekszy gaznik, czyli adekwatnie większą moc, to nie potrafi dojsc do 80 ? troche takie to nielogiczne, chodz mozliwe że się mylę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2012, 17:38
Posty: 100
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd: Sr :D
A może pruboj zmieic dysze na wiksza lub wieksza i wtedy wyreguloj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:39 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
tez to robiłem, na 95 jak filtr założyłem to sie zalewał, najlepiej chodził na 80-85, ale no nie ma takiej mocy jaka powinien mieć ;/ . wszystko pięknie wkręca sie na oborty pali za pierwszym dotknięciem ale nie ma takiej mocy... nawet nie umie dojśc co by mogło być tego przyczyną..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Ale co w tym dziwnego, że jak jest źle ustawiony napęd, to nie ma osiągów?

Co do filtra, to po takim zabiego potrzebna jest regulacja gaźnika. Ja u siebie zrobiłem cos takiego:
http://img407.imageshack.us/img407/9041 ... 3dnica.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/3855/oboksi3bi3.jpg
http://img257.imageshack.us/img257/3118 ... rdnica.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/5391/otwr.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/8823/3f3kt.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2012, 17:38
Posty: 100
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd: Sr :D
patrolek pisze:
Ja u siebie zrobiłem cos takiego:


Dało ci to cos??
A moze uszczelka pod glowica??Nie wiem jaka jeszcez moze byc przyczyna. :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Oczywiście, że dało. Do gaźnika dochodzi teraz więcej powietrza, bez konieczności montowania stożka, który zbiera cały syf dookoła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2012, 17:38
Posty: 100
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd: Sr :D
A jala dales do tego dysze, i jaki wgl. masz gaznik??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:51 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
ja tą rurke co patrolek ma na zdjęciu całkowicie wyrzuciłem, i dodatkowo lekko rozciąłem ten wlot, ale to i tak nic nie dało zabardzo, dodam ze pasek na wario jak go na stopkach rozpedzilem na maxa to byl prawie na górze ( pasek równo z wariatorem sie pokrywał w tej szczelinie). praktycznie cały napęd wymieniłem, a tu jeszcze gorzej chodzi ; /. ja k myślicie na 17.5 przy takim setupie i dobrej regulacji jest możliwośc rozpedzenia mojego roxa do złotej prędkości +100km/h ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:54 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
uszczelki pod głowicą wymieniałem w tamtym roku, jedynie teraz wylałem stary płyn chłodniczy i przepłukałem układ wodą kilka razy a następnie zalałem płynem prestone, i odpowietrzyłem go wyciągając przewód chłodniczy z gaźnika u upuszczając troche tego płynu wiec wątpie aby była wina tego że płyn dostaje się pod głowice..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 15:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
-Ride- Gaźnik mam 17,5mm, cylinder streetrace, dyszę teraz mam około 110

Przy seryjnym cylindrze, jak przerobiłem ten filtr powietrza, to z dyszy głównej 84 wskoczyłem po tym zabiegu na 95 latem i 98 zimą. Spalanie wzrosło w śladowych ilościach coś koło 0,2 litra na 100km.

underground125

Ja na twoim miejscu ustawiłbym napęd, żeby jako tako chociaż jeździł, żeby się dało wyregulować gaźnik. Wtedy postarałbym się go jak najlepiej wyregulować i na sam koniec zająłbym się ostatecznym ustawieniem napędu. Pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 16:02 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
no a te 4.9 rolki za cięzkie są ? mam jeszcze chyba 3.6 rolki, a spręzyne centralną wymienić teraz mam seryjną wsadzoną,ale kupiłem stage 6 soft.. może jaka porada do tego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2012, 17:38
Posty: 100
Lokalizacja: Międzybórz
Pojazd: Sr :D
underground125 pisze:
no a te 4.9 rolki za cięzkie są ?


Nie.
Zostaw je i spruboj zalozyc ta sprezyne s6 soft. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy