Dzisiaj jest 02 wrz 2025, 21:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2012, 8:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Witam chce zrobić jeden temat z 2 wątkami ,
1. jak poprawnie założyć nowy cylinder i na zwrócić uwage (jakim olejem nasmarować przed pierwszym startem itd)
2. jak docierać taki cylinder i jaką mieszanke robić , jak pozbyć się dozownika, i na jakim wydechu docierać (bede miał pro replike albo jaśka R , jak cos mam jeszcze seryjny)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 9:48 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Dokładnie to jaki cylek?
Co do mieszanki to 1:40-1:50.
Co do dozownika to odcinasz wężyki i nie lejesz do zbiorniczka tylko do baku.
Zaślepiasz kawałeczki wężyków które zostaną i już jest ok. Jak byś chciał kiedyś wrócić do dozownika to warto odciąć dopływ prądu do pompki bo się spali jak nic nie będzie pompować.
A co do zakładania to ja nigdy nie zakładałem ale z tego co wyczytałem w internecie to musisz zwrócić uwagę na strzałkę która jest narysowana na tłoku, ale nie pamiętam w którą stronę ona idzie. Chyba w stronę okna wydechu. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 9:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
więc mam Chińską 70 , i strzałka w strone wydechu , chce założyć głowice oryginalnej 50 i nie wiem jak ustawić dystans żeby tłok nie stukał o głowice i żeby nie dochodziło do niekontrolowanego spalania gdy dystans za mały
W poradniku z mielocha jest coś o dystansie i druciku ale to troche skomplikowane...


Ostatnio zmieniony 09 mar 2012, 9:57 przez TobyRox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 11:05 
*

Rejestracja: 04 lip 2011, 9:41
Posty: 97
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
nie musisz zadnego dystansu robic. glowica od 50 podejdzie, bedziesz mial lepsza kompresje a co idze za tym? wieksza moc :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 13:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
to na jakim wydechu ? i jaka mieszanka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 17:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
TobyRox, wydech obojętnie możesz nawet racingowy, ale musisz dobrze operować manetką, żeby nie przegrzać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2012, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
właśnie chodzi o obroty.... pro replika kreci bardzo wysoko i żeby ruszyc wgl to trza troche tego gazu , nie wiem czy yasuni r nie bedzie lepszy w koncu tylko różnica 50-70 zl...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy