Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki cylinder ?
Post: 10 mar 2012, 13:39 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Cześć, oddałem skuter na gwarancje z powodu słabej kompresji (6 barów) ale oni maja to gdzieś wyczyścili nagar powiedzieli że skuter ładnie chodzi podobno już ma ok 7 barów. Stwierdzili jeszcze że tłok nie dochodzi do końca ale na drugi dzień powiedzieli że tak ma być, może ktoś zna przyczynę czemu by miał nie dochodzić do końca ? Nie będę się męczył jeżdżąc na tak słabym skuterku więc chcę coś z tym zrobić na własną rękę, jaki cylinder 50ccm radzicie założyć, chiński chyba nie bardzo bo zaraz może mi się stać to samo, 70ccm nie chce bo nie mam kasy na nowy wał. Więc jaki dobry i tani cylinder radzicie kupić, chyba ze zmienić sam tłok i pierścienie jakiejś dobrej firmy ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
zrób szlif i daj tłok vertexa lub meteora




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 16:04 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Wydaje mi się że szlif jest trochę drogi i nigdy nie wiadomo jak to zrobią. Nie lepiej by było kupić ten tłok http://www.shop.mieloch.pl/tlok-komplet ... 0706.bhtml + ten cylinder http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 1692.bhtml ?
Chyba ze już tego tłoka nie kupować, ale chyba ten będzie lepszy niż ten co jest w zestawie z cylindrem ?
(Dobrze dobrałem tłok do cylindra, rozmiar tłoka mam wybrać d.40.00mm ?)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
powiem Ci że ten cylek średni .
Co chwile widać na allegro , takze tutaj cylki z roxow , apek itp oczywiscie seryjne 50 ccm w bdb stanie za grosze.
Masz porobke minarelli bo widze , że masz kiłe , więc ze spasowaniem go nie będzie problemu.
Ps. ostatnio widziałem cały zestaw w bdb stanie ( cylek , tłok , uszczelki ) za 60 zł więc wg mnie to się lepiej opłaca , a dodatkowo da Ci trochę mocy czego nie można powiedzieć o tych cylkach Eco itd.




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 16:52 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Wolałbym jednak coś nowego a lepsze takie eco niż chiński cylinder, po za tym eco + tłok meteor powinien na tym mieć dobre osiągi i trochę pojeździć co o tym myślicie, chyba ze wstawić tec hq, co lepsze tec czy motoforce ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
tec eq nie polecam ;D
mowie ci lepiej kupic 50 uzywke minarelli i ewentualnie oddac go do szlifu i miec troche wieksza moc .
te całe tec hq , eco to daje tyle co seryjny cylinder więc ..




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 17:52 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
No właśnie daje tyle co seryjny cylinder i oto mi chodzi, jak bym chciał większą moc to bym kupił 70ccm ale wtedy bym musiał kupić wał, sam bym sobie tego nie wymienił a jak by doszły koszta wymiany wału i cylindra + koszty części to bym się z kasą nie wyrobił. Chodzi mi o to że mam słabą kompresje i dlatego chcę wymieniać cylinder, wydaje mi się że motoforce jest lepsza niż tec więc jak założę cylinder motoforce + tłok meteora (wydaje mi się że właśnie najczęściej przez tłoki są problemy ze puchną itp.) to powinienem mieć dobra kompresje, prawda ? I właśnie o to mi chodzi żeby była dobra kompresja, najwyżej jak już zrobię z tym cylindrem to wymienię wariator lub coś z tych rzeczy i tyle mojego tuningu. Po prostu proszę was o poradę czy dokupywać ten tłok do tego cylindra czy nie, lub doradźcie inny cylinder 50ccm nowy, używane cylindry coś mnie nie przekonują


Ostatnio zmieniony 10 mar 2012, 17:54 przez darek96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
a co powiesz na to że uzywki markowe bez remontu jezdza spokojnie nawet do 20 tysiecy .
Nie przekonuje Cie to ? ;p
jest cylinder w bdb stanie , porządny - markowy , więc czemu nie brać ..
dłużej posłuży niż te średniej jakości zamienniki . ;p
zawsze dla spokoju można głowice wymienic bo to też może być powód zmniejszania się kompresji. ( może przepuszczać)




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 18:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
NieCiik, miałeś HQ ,mówiąc ze go nie polecasz?? ja go miałem i był to b.dobry cylinder,moc większa niż na serii,nic się nie grzało....teraz zrobiłem mu szlifa,rozwierciłem kanał wydechowy i dałem tłok meteora i śmiga jeszcze lepiej....a Tec jest bardzo dobrą firmą

darek96, mogę Ci polecić Tec HQ ,sprawdzony przez mnie i innych...b.dobry cylek jak za tą cenę :D :D :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
pomylil mi się ten hq z tymi eco itd .
taniej i tak wyjdzie szlif stareg + ew vertex .. ( oczywiscie jesli masz jakiegos zaufanego tokarza w znajomych) a różnicy raczje nie będzie.




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 19:35 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Wiem gdzie jest tokarz ale jeszcze nigdy u niego nic nie robiłem i boje się że źle to zrobi. Postaw się na moim miejscu dokładnie rok temu w marcu zatarł mi się cylinder i po założeniu nowego pod koniec sezonu okazało się że to jakiś szmelc który ma 6 barów i znowu w tym sezonie muszę się męczyć, jeszcze serwis olał moją gwarancje. Już jestem tak wkurzony jak najszybciej chce z tym zrobić. Spytam się jeszcze w serwisie czy szlifu nie robią (ale już w innym serwisie). Jak nie będę miał gdzie szlifu zrobić to założę chyba tego tec'a lub motoforce, co lepsze i czy z tym tłokiem orginalnym czy z meteorem, ten meteor jest dużo lepszy od tego tec'a lub motoforce co dostane w zestawie ? CEzary ty robiłeś szlifa bo ci się zatarł ten tec ? Jak znacie jeszcze jakieś dobre cylindry nowe to piszcie, z używanym jest różnię zależy jak trafie a po za tym to musiałbym z roxa pewnie przerabiać za dużo zabawy i ryzyka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
masz kiłe czyli podróbke minarelli.
cylek wystarczy wyciągnąć i wsadzić nowy .
Co do tłoka to polece ci Vertexa ;]

tak jak mówiłem , słaba kompresja może być spowodowana także uszkodzoną głowicą lub innymi rzeczami, nie ograniczaj się tylko w obwinianiu samego cylindra.




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 19:59 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Da się jakoś sprawdzić łatwo szczelność głowicy czy trzeba ją ściągnąć ? Niby był na gwarancji i co prawda skończyło się na wyczyszczeniu nagaru ale chyba zorientowali by się jak by było coś nie tak z głowicą. Myślę jeszcze nad tym tec hq, to już nie eco :D


Ostatnio zmieniony 10 mar 2012, 20:00 przez darek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:38
Posty: 856
Lokalizacja: Mysłowice / Katowice
Pojazd: Aprilia SR
tych wszystkich eco nie mogę polecić bo się nie znam .
z nimi jest tak jak z chińskimi 80 - jedni lataja pare tysiecy innym po paru setkach się zaciera .
Wiadomo lepsze wykonanie ale czego można wymagać za 130 zł ..




_________________



Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 10:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
darek96, robiłem szifa bo mi zawór membranowy pękł,i cylek zassał kawałek metalowej membrany i porysowało cylek i dlatego ,kompresja padła....ale tak to oprócz 1 wielkiej rysy nie było żadnych rys :D :D :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 11:35 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
NieCiik pisze:
tych wszystkich eco nie mogę polecić bo się nie znam .
z nimi jest tak jak z chińskimi 80 - jedni lataja pare tysiecy innym po paru setkach się zaciera .
Wiadomo lepsze wykonanie ale czego można wymagać za 130 zł ..


To że się komuś zaciera to wina złej regulacji , bo zakładałem parę tych cylindrów Tec Eco i do dziś każdy jeździ bardzo dobrze .

Rożnica między Tec Eco a HQ jest taka że w HQ tłok z pierścieniami jest troszkę lepszej jakości i kanały cylindra są troszkę większe .

darek96, Jeżeli Ci tłok nie dochodzi do samej góry to oznacza że uszczelka pod cylindrem jest za gruba przez co kompresja jest mniejsza. Zbyt słaba kompresja może być spowodowana także zużytymi pierścieniami .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 15:33 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Po prostu szkoda gadać co ten serwis wyrabia, prawdopodobnie daje za grubą uszczelkę i twierdzi ze jak tłok nie dochodzi do końca to tak powinno być w niektórych keeway'ach a kompresja 6-7 barów jest w dobra. Zrobię tak że zawiozę skuter do innego serwisu niech to sprawdzą i jak będę musiał wymieniać cylinder to wymienię na tec hq jak mówicie że jest dobry, radzicie wymienić z tym tłokiem co dostane w zestawie czy wstawić tłok meteora i czy te tłoki różnią się jakością wykonania ? Cezary powiesz coś więcej o osiągach jakie były jeszcze przed zatarciem (czy moc była większa czy taka sama) i ile go docierałeś ?


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 15:37 przez darek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 15:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
No jasne, że jest bardzooo duża różnica pomiędzy tamtym tłokiem, a tłokiem Meteora, ale wątpię żeby ten tłok dostarczony wraz z cylindrem przysparzał Ci jakichś problemów.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 15:39 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
A jak włożę tłok meteora to będę miał lepsze osiągi czy po prostu dłużej mi ten meteor wytrzyma ale osiągi będą takie same, opłaca się dokupywać tego meteora ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 15:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Mi się wydaj, że się nie opłaca, bo raczej nie będzie widocznych zmian w osiągach, ale poczekaj na inne wypowiedzi.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy