Dzisiaj jest 15 lut 2025, 22:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2012, 23:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Siemano:)
Wiem,że nie ten dział ,ale daje tutaj bo siedzi tu najwięcej osób:)
Jak już koniecznie będziecie chcieli przenieś to walcie go do "ogólnie" :)



A więc moja DT ostatnio mnie denerwuje :)i nie idzie za bardzo ustawić jej wolnych obrotów..Kompresja jest okey ,idzie jak głupia,wkręca się pięknie,ale obroty ma dobre tak na 3-3,5 tyś a jak chce dać niższe to spada na 2tyś i powoli powoli co raz niżej..I na niższych (czyli 2tyś) nie chodzi płynnie,czyli nie pyrka sobie,tylko tak bardziej ciągle chodzi.
Gaźnikiem się bawiłem,regulowałem i to samo..
Śrubka od mieszanki jak jest wkręcona do końca to chodzi najlepiej,czym więcej wykręce to tym gorzej.Świece zmieniałem i nic:)
Filitr powietrza czysty,czyściłem.

No i z mojego wniosku dostaje za mało paliwa na wolnych obrotach
Gdy DT delikatnie ostygnie i dam jej ssania to chodzi pięknie na 1,5tyś ,pyrka sobie i chodzi równiutko :P

Co wy o tym sądzicie?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 23:34 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Moze manetka gazu Ci sie blokuje ? Sprobuj jeszcze iglice o jeden ząbek wyżej dać :p




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 23:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Stacek96, nie blokuje ;)
Kurcze żeby w tym dać iglice wyżej to muszę wykręcać cały zbiornik;/




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 9:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
A możesz oblukać od strony f.pow. jak przepustnica spada? Bo to by było jasne wtedy że np. linka ci się przycina przy końcówce, często tak miałem i regulowałem kombinowałem a okazało się że na końcu meszek gumowy zaraz przy dekielku przepustnicy trochę się zwinął i nie chciał schodzić z obrotów.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy