Dzisiaj jest 23 lut 2025, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2012, 10:47 
*

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:35
Posty: 8
Pojazd:
Witam
Mam chiński skuter 4T firmy Longjia Caper 50 , wymieniłem w nim cylinder , tłok z pierścionkami , całą głowicę z wałkiem i klawiaturą zaworów z zaworami na 80 cc . skuter chodził świetnie , odpalał z pierwszego kopnięcia i był szybki , docierałem go 1200 km i wciąż wszystko było ok ale zrobiłem nim 1500 km i złapał trochę "muła" i po przejechaniu jakiś 15 km mi zgasł i od tego czasu nie chce odpalić . Iskra jest , ciśnienie ma bo jak wykręciłem świecę i przyłożyłem palec to mi go odpycha mocno , paliwo do świecy dochodzi , nie wiem co mu się stało bo wszystko się wydaje być ok , proszę doradźcie mi co mogło się stać ? Wcześniej już miałem wymieniany wariator , rolki 3,5 grama i sprzęgło na sportowe i mam dyszę w gaźniku 85 i moduł odblokowany .
Pomóżcie mi bo sezon się zaczął a mój skuter stoi w garażu :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 12:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Regulacja i czyszczenie gaźnika. Przeczyść też filtr powietrza.
Wyreguluj zawory.
Wyczyść święcę.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 16:15 
*

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:35
Posty: 8
Pojazd:
Robiłem tak i już mi łapie jak go kopie , zapala ale od razu gaśnie , nie ma siły załapać , Tylko ze trzy razy mi zapalił i chodził na mocniejszym gazie a puściłem to od razu zgasł . I teraz go kopie to zapala i od razu gaśnie tak jak by go coś przyduszało ...
A zawory na 80 cc to na ile ustawić ? I czy górny i dolny ma być tyle samo ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 19:36 
*

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:35
Posty: 8
Pojazd:
Zawór ssący <ten górny> powinien być ustawiony na 0,05 a ten wydechowy <dolny> to na 0,10 ? Dobrze się doczytałem ? Może to dlatego skuter nie może chodzić bo są źle ustawiony ...
Jutro się za to wezmę i sprawdzę , ale nie jestem pewien czy dobrze jest tak je ustawić ...


Ostatnio zmieniony 17 mar 2012, 22:03 przez Daro27273, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 19:55 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Wystarczy że ustawisz zawory tak aby miały luz i powienien odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 14:46 
*

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:35
Posty: 8
Pojazd:
Ustawiłem zawory i wyczyściłem świecę a skuter nadal nie chodzi , jak go kopie to zapala ale od razu gaśnie , tak jakby nie ma sił załapać jak by go coś przyduszało czy coś , paliwo dochodzi bo świeca mokra i po dłuższym kopaniu nawet zaczyna już śmierdzieć paliwem , nie wiecie co może być tego przyczyną ? Pliska doradźcie mi coś bo ja już nie mam pomysłów ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 17:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Chmm, może świeca jest już zużyta i złą iskrę daje.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 18:47 
*

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:35
Posty: 8
Pojazd:
Na nowej czy na starej tak samo mam .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 11:15 
*

Rejestracja: 17 mar 2012, 10:35
Posty: 8
Pojazd:
Już doszedłem co się stało , zawory mi przepuszczają na głowicy , jest minimalna szczelina nie widoczna gołym okiem ale po nalaniu na głowice benzyny , ona po prostu przesiąkła , a nie powinno tak być .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy