Dzisiaj jest 01 sie 2025, 10:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2009, 23:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 19:10
Posty: 113
Lokalizacja: Okolice Chełma
Pojazd:
Witam ! Mam problem z Moja Yamahą ;/ Mianowicie Jest już po dotarciu,zrobiłem szlif cyla (seria) i kupiłem nowy tłok "Vertexa" Zrobiłem 500km.
Docierałem ją dobrze. Dzisiaj, gdy chciałem Ja wypróbować to przyśpieszenie ma bardzo dobre,ale leci mi tylko marne te 70 równo;/ Wcześniej przed zatarciem leciała mi 85 bez problemu ;/ Przy standardowym pasku i sprzęgle,a teraz wymieniłem pasek na Polini race i sprzęgło na Tec Evo Racing-Sprężynki Niebieskie. W czym może być probłem ?? Może zmiana sprężyny centralnej coś pomoże mam założoną obecnie Top Racing Zieloną +15, może dać czerwoną +22, albo niebieską +30 ?? Albo nie wiem ;/
Bardzo proszę o Pomoc i szybką odpowiedź ! Z góry dzięki. Pozdro! :/




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25197

Moja Yamaha Neo's - Komentujcie xD


Nie jedź Szybciej niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać!


Ostatnio zmieniony 04 lip 2009, 23:06 przez Minarelli, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 8:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
ile zrobiłeś km na nowym pasku bo pasek musi się "dotrzeć"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 8:43 
*

Rejestracja: 02 cze 2007, 14:35
Posty: 38
Pojazd:
Twardsza sprężyna tylko pogorszy v-maxa..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 9:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 10:10
Posty: 111
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
A propos docierania myślę, że te 500 to "trochę" za krótko. Jeszcze nie przesadzaj z wyciskaniem do ekstremalnych osiągów. Myślę, że 800 - 1000 km to jest optimum dla żeliwa.

Jak mocno "rozwiercony" masz cylinder. Jaki rozmiar tłoka wszedł? Robiłeś rozwiert do 2 szlifu czy poszedłeś na całość i szlifowałeś pod 44 mm albo więcej? Krótko mówiąc jaką ma teraz pojemność?

Przy dużych rozwiertach np pod ostatni szlif gdy zbliżamy się już mocno do pojemności 65 - 70 ccm ścianki cylindra są dużo cieńsze i to już nie ten sam układ cylindrowy. Nie takie chłodzenie jak przy serii, a co za tym idzie skłonność do większego grzania się i mniejszych osiągów (inne odprowadzanie ciepła). Ja mam szlif 65 ccm tłok 44 i u mnie tak jest. Niby 65ccm, a w porównaniu z seryjnym jest lepiej ale bez fajerwerków. Spodziewam się także dużo mniejszej żywotności i przebiegu jaki wytrzyma.

Pozdro




_________________

KYMCO TOP BOY SF10 Motul Racing
- 65 ccm
- tecnigas next-r
- malossi multivar
- rolki malossi 9g
- gasbox aktywny - hand made
- stożek Polini Air Box
- przedłużka amora 2,5 cm
- błotniczki przód - carbon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 9:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 19:10
Posty: 113
Lokalizacja: Okolice Chełma
Pojazd:
Na nowym pasku zrobiłem 400 km. Twardsza sprężyna na pewno pogorszy v-maxa ? Ja mam 15.

Nie wiem jak mocno mam rozwiercony wiem,że mam tłok 40.25 i to był robiny na pierwszy szlif.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25197

Moja Yamaha Neo's - Komentujcie xD


Nie jedź Szybciej niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 9:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 10:10
Posty: 111
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Minarelli pisze:
Na nowym pasku zrobiłem 400 km. Twardsza sprężyna na pewno pogorszy v-maxa ? Ja mam 15.

Nie wiem jak mocno mam rozwiercony wiem,że mam tłok 40.25 i to był robiny na pierwszy szlif.


Jak pierwszy szlif to ok. Ale docierałbym jeszcze trochę. A potem mierzył osiągi.

Ważne jest także jak szlif jest zrobiony. Czy dobrze spasowany, nie za luźno tłok z pierścieniami do cylindra. Minimalne różnice to już jest inna kompresja i inne osiągi.

Pozdro




_________________

KYMCO TOP BOY SF10 Motul Racing
- 65 ccm
- tecnigas next-r
- malossi multivar
- rolki malossi 9g
- gasbox aktywny - hand made
- stożek Polini Air Box
- przedłużka amora 2,5 cm
- błotniczki przód - carbon


Ostatnio zmieniony 05 lip 2009, 9:21 przez garu47, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 9:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 19:10
Posty: 113
Lokalizacja: Okolice Chełma
Pojazd:
A coś mi Ojciec mówił że jakieś lewe powietrze łapie na wale. Trzeba kupić nowe łożysko i uszczelniacze-simeringi tak się to chyba poprawnie nazywa. Czy to może być od tego ?? Bardzo proszę o szybką odpowiedź... :|




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25197

Moja Yamaha Neo's - Komentujcie xD


Nie jedź Szybciej niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać!


Ostatnio zmieniony 05 lip 2009, 19:20 przez Minarelli, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy