Dzisiaj jest 24 lut 2025, 0:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Przestań z jakimś italkit - nie wiadomo co to za badziewie będzie kupisz i ci się rozsypie po 100km :wink:

Ja go nie miałem (i wątpię czy ktoś na forum to ma) więc nie wiem co to za cylinder ale na pewno bym nie wziął za żadne skarby tego na dodatek 50cc i to prawie 400zł ...pfff.. lipa :mrgreen:

Już lepiej cie wyniesie jak streetrace 70cc kupisz... :wink: I co ty tak się trzepiesz że ci łożyska nie wytrzymają - nie przesadzaj montujesz i jeździsz :wink:

(Ja miałem w Yaroxie przebieg 26 tys w tym przeżył zatarcie 2-ch cylindrów - i nie miał żadnych luzów było ok - i jeszcze z licznikiem cofniętym na 16 tys sprzedałem)

A jak się tak strasznie boisz to kupisz sobie łożyska SKF C4 do tego uszczelniacze i po sprawie wymienić to jest 3 godziny roboty. :mrgreen:

PS: CEzary rs... nie wiem jak ty trafiłeś na że TEC ECO ci po 400km padł - ja w Yaroxie miałem go 11 tys po czym sprzedałem skuter :wink: Może słabo dotarłeś albo na kijowy egzemplarz ci się trafiło :wink:

PS2: Do Autora - na dodatek streetrace ma wybite dwie małe gwiazdy i napisaną pojemność 49cc - tak dla zmyłki żeby się niebiescy nie czepiali :wink:


Ostatnio zmieniony 13 mar 2012, 20:36 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 8:40 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
A jak mam 70cc i jadę np. 60km/h i jak mam 50cc i jadę 60km/h to mam taki same obroty na 70cc co na 50cc czy większe ? Nie wie czy 70cc ma cały czas większe obroty czy dopiero jak rozwija dużą prędkość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ja jedziesz 70km/h na 50cc to obroty prawie full masz
a jak jedziesz 70km/h na 70cc to obroty mniejsze będą niż na 50cc - jeszcze to zależy jak będzie wyregulowany napęd.

Czy o to ci chodziło ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 15:44 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Tak, to łożyska się zmienia wtedy jak ktoś chcę jeździć maksymalnie, przy niższych obrotach nic nie daje ? Ale chyba zamówię tego tec'a. Tłok 12mm w keeway'u ry6 ? (wolę się upewnić)


Ostatnio zmieniony 14 mar 2012, 15:46 przez darek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 15:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
tłok 12mm wszystkie keeway :wink:

Jak się boisz o łożyska to zamawiaj teca :wink: tylko dobrze go dotrzyj :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 16:32 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Tak zrobię właśnie zaraz zamawiam, a tak się jeszcze z ciekawości spytam ile na tym tec'u wycisnę 1-1,5 km ? Może wy wiecie. Jeszce założę do tego sportowy wariator, sprężynę dociskową, sprzęgło na lepszy start i bas box czy gaźnik 17,5 czy nie zakładać ani gaźnika ani gas boks'a jak radzicie ?
Tec'a docierać jak każdy inny cylinder 700-1000km i dolewać troszkę oleju do zbiornika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Powiem tak nie wiadomo ile na tym pojedziesz puki sam się nie przekonasz.

Druga sprawa jeśli chodzi o olej lej tak:

do 100km czyli pierwszy bak mieszanka 1:33 (+ - 30ml oleju na litr benzyny)
od 100 do 500km mieszanka 1:40 (+ - 25ml oleju na litr benzyny)
pow. 500km normalna mieszanka 1:50 (20ml na litr benzyny)

Trzecia sprawa docieranie:

- do 100km nie przekraczaj 25km/h nie jedź na stałych obrotach co 3 - 5 km rób przerwy na 20-30 min i daj mu odpocząć
- 100 do 300km nie przekraczaj 35km/h, reszta jak wyżej
- 300 do 500km nie przekraczaj 45km/h przerwy rób co 5 - 8 km na 20-30 minut (i docieraj energicznie np. jedziesz 35km/h - gaz na full rozpędzasz do 45 - 50 km/h i puszczasz gaz i zwalniasz do 35km/h) - czynność tą z gazem na full powtarzaj co 5-ty przejechany kilometr.
Oczywiście nigdy nie jeździj na stałych obrotach zmieniaj je - raz troszkę więcej gazu a raz mniej.
- pow. 500 tak mniej więcej do 700 - 800km - nie zabieraj drugiego pasażera - co 10km zrób mu przerwę na 15 minut.

To by było na tyle - myślę że zrozumiałeś :wink:

PS: To jest mój sposób docierania (jeżeli ktoś by chciał udostępnić - podajcie link do forum z którego on pochodzi i napiszcie jakiego użytkownika to był pomysł) - w tym przypadku ja :wink:

PS2: Tym sposobem dotarłem już bardzo dużo cylindrów - i wszystkie chodzą ok

PS3: SPOSÓB DOCIERANIA DOTYCZY SILNIKA 2T (dwusuwowego)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 18:47 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Cylinder zamówiony tec hq 50, mam nadzieje że nie będzie gorszy od serii.
Tu jest ciekawie opisany etap docierania http://skutery.net/forumBB/viewtopic.php?f=1&t=353 . Ja mój pierwszy cylek docierałem z prędkością 40-45 km/h, bez dolewania dodatkowego oleju po ok 400 km już jeździłem z 2 lekkimi osobami (2x50kg). Ehhh to był wspaniały cylinder, wspaniała moc i przyśpieszenie był bdb dotarty ale przez pompkę mi się zatarł i jak mechanik zakładał nowy to albo coś spieprzył albo włożył jakiś szajs co po dobrym dotarciu (max 45km/h, dolewanie oleju, jazda bez pasażera) miał 6 barów. Mam nadzieje że ten tec będzie dobry, zakładam go z tłokiem z zestawu. Dziękuję wam za wasze opinie i pomoc :)


Ostatnio zmieniony 14 mar 2012, 18:50 przez darek96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
No i zobaczymy - zdaj nam relacje jak przyjdzie cylinder

Docieraj tak jak ja ci napisałem a na pewno będziesz zadowolony - na pewno nie zatrzesz ani nic w tym stylu - ja nawet tym sposobem docierałem chińskie cylindry NO NAME z allegro i jeździły :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 19:13 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Ok, do dwóch dni powinien przyjść a do tygodnia powinien być założony, pytałem się w serwisie (innym oczywiście) za ile mi to zrobią to najpierw koleś chciał 300zł, nieźle co, jak sobie z nim pogadałem to powiedział że za 150 zrobi, może jeszcze coś starguję :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ty co ty zwariowałeś :shock: :shock:

Sam zmień cylinder - w 2T to banalnie proste - popytaj się taty/dziadka na pewno ktoś z rodziny miał komarka to ci założy na tłok pierścienie abyś ich nie połamał - reszta to już bułka z masłem :mrgreen:

Tu masz bardzo dobry poradnik:
http://skuterypolnoc.ubf.pl/readarticle ... icle_id=44

PS: Jak naprawdę nie miałeś klucza nigdy w ręku przyjedź do mnie stawiasz piwo i ci to w 30 minut zrobię :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 20:31 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Chętnie bym podjechał ale trochę daleko mam do ciebie :) Miałem motorynkę to sam robiłem podstawowe rzeczy i wymiany (np. regulacja i czyszczenie gaźnika, wymiana sprzęgła itp) takie rzeczy są banalne, jak wymienić cylinder wiem w teorii ale w praktyce nie, największy problem jest właśnie z pierścieniami żeby je włożyć. Ze skuterami jeszcze nic nigdy nie robiłem oprócz regulowania gaźnika, wymiany filtra i oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Dasz radę :D

Cylinder prawie taki sam jak w motorynce :mrgreen:

To podjedź do mechanika jakiegoś daj mi tłok i pierścienie i kup piwo to ci w sekund 5 włoży pierścienie na tłok :wink:

Nawet jak byś delikatnie to robił to też byś potrafił to zrobić - a poćwiczyć możesz na starym tłoku zdjąć pierścienie i je z powrotem założyć :wink:

PS: Tu masz foto jak powinny być założone pierścienie Obrazek

Zwróć uwagę na zamki aby dobrze się zamykały na tłoku.

I jak będziesz montować tłok to napisem EX lub strzałką w dół (w stronę wydechu) - czyli strzałka w dół (w stronę ziemi :mrgreen: ) lub napis EX :mrgreen:

PS2: Jak będzie potrzeba to ja mam jakieś stare tłoki od yaroxa to ci zrobię instruktaż jak założyć pierścienie :mrgreen: :wink:


Ostatnio zmieniony 14 mar 2012, 22:23 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 20:49 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Cylinder przyszedł dzisiaj, różni się od cylindra rometa itp. bardzo dużo, w romecie przykręcało się gaźnik bezpośrednio do cylindra, myślałem że w tec'u też tak będzie. Powinien mieć jakiś napis lub znak tec'a, bo ja nie widzę żeby coś takiego było na cylindrze ? Z założeniem jakoś sobie poradzę, jak rozpakowałem cylinder to zauważyłem strzałkę na tłoku która była w stronę wydechu. Po dotarciu kompresja się zwiększy ? Bo nie wiem czy jest sens mierzyć kompresje zaraz po założeniu cylindra (tak profilaktycznie).

PS
Zauważyłem że gładź cylindra jest jakby przejechana leciutko bardzo drobnym papierem ściernym po całej powierzchni, czy tak ma być w nowym cylindrze ?


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 22:21 przez darek96, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 9:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ja mam cylek Teca 70 i nie ma oznaczenia na nim, poza pudełkiem w jakim to przyszło ;)
Oczywiście, że po dobrym dotarciu kompresja się zwiększy.
I tak należy założyć tłok. Strzałką do wydechu.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 11:30 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Zauwarzyłem jeszcze że gładz cylindra jest tak jak by delikatnie przejechana bardzo drobnym papierem ściernym po całej powierzchni (tak to wygląda ale jest gładki w dotyku) czemu tak jest ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 12:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Nie masz się tym co martwić. Po prostu ślady po wierceniu otworu. ;P




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 17:19 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Kupiłem sportowy wariator razem ze sprężyną dociskiwą, radzicie zmieniać razem z cylindrem czy dopiero po dotarciu ? Cylinder będe zmieniał w tym tygodniu, jak zmienie to dam sam znać jak chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Jak dotrzesz to dopiero zakładaj :wink: Tak będzie lepiej :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy