Dzisiaj jest 24 wrz 2024, 17:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2012, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 11:10
Posty: 52
Lokalizacja: Okolice Częstochowy
Pojazd: TDR 125
Mam problem z moim Jetforce.
Siedzi w nim to:
-Tecnigas RS2
-Rolki 5g
-Żółty docisk Malossi (bardziej miękki od serii)
-Sprężynki Hebo czerwone, Hard
-Dysza 060

Problem polega na tym, że skuter na wolnych nie równo pracuje... a gdy zmniejszę mieszankę to niby równo pyka ale gdy dodaję gazu to go na początku dusi. Kiedy mam bardziej odkręconą mieszankę to chodzi sekundę równo a co chwila takie "trrrrrtrrrrr" :P
Przejdźmy do jazdy. do 35-38km/h przyspiesza ok. obroty wysokie, wszystko ok. Jednak po przekroczeniu tej prędkości dostaje masakrycznego muła :/ Obroty gwałtownie spadają do bardzo niskich i Jett praktycznie przestaje przyspieszać :ups: Pod lekką górkę czy wiatr baardzo ciężko go rozkręcić nawet do 60km/h V-max nawet z wiatrem jest niski.

Dodam, że w pokoju leży Multivar. Mam zamiar go założyć, jednak nie mam w tej chwili klucza 13 :evil:

Proszę o jakieś rady, podpowiedzi :)




_________________

JetForce '08 sprzedany.
Obecna skarbonka - TDR '99 ---> Z A P R A S Z A M :D

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 9:58 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Daj mu twardszy docisk, a co do gaźnika, to daj jakiś filmik :)




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 10:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
mylisz sie co do docisku ;) malossi zolty jest dosc twarda sprezyna na pewno o wiele twardsza od serii. nikt ci tu nie powie co masz zrobic. Jeszcze raz powtarzam: regulacja to sztuka cierpliwosci! Zacznij od gaznika.. Musisz trafic w moment gdzie skuter pracuje rowno i ma rowne przyspieszenie. Pozniej naped: rolki szukaj z zakresu bardziej 5-7 gr, docisk w sumie moze zostac. Sprezynki za twarde jak dla mnie.. Mialem je przy serii i spisywaly sie duzo gorzej niz sredniotwarde (przy podobnym secie jak twoj oczywiscie). Multivara sobie odpusc od razu ;)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 11:10
Posty: 52
Lokalizacja: Okolice Częstochowy
Pojazd: TDR 125
Co do docisku to jest minimalnie mniej miękki od serii.. są bardzo podobne twardością :) Sprawdzałem :P Dziś dam filmik jak to pracuje, gaźnikiem bawię się cały czas i ciągle nie chodzi równo :/ No i ma słabe osiągi. Regulację zacząć od zera ? Przykręcić mieszankę, obroty jak najniższe i po trochu odkręcać ? Dobrze myślę ?




_________________

JetForce '08 sprzedany.
Obecna skarbonka - TDR '99 ---> Z A P R A S Z A M :D

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 12:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
podobny do serii to jest malossi bialy docisk ;) wkrec srubke od powietrza na maksa i odkrecaj o pol obrotu




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 11:10
Posty: 52
Lokalizacja: Okolice Częstochowy
Pojazd: TDR 125
Mam białą Malossi na szafce razem z seryjną i ten jest już wgl. wiele bardziej miękki od serii :P Przecież sobie nie wymyśliłem. Co do tego gaźnika to już mam dość.. minimalne różnice są, ale naprawdę małe. Mi się wydaje, że to w napędzie jest większy błąd regulacji, bo przecież jakbym miał źle gaźnik wyregulowany to jechałby w całym zakresie bardzo słabo a on do 40 się wkręca dobrze! Dopiero później, gdy pasek wchodzi wyżej zaczyna się problem, czyli spadek z obrotów, brak mocy na kole. :evil:




_________________

JetForce '08 sprzedany.
Obecna skarbonka - TDR '99 ---> Z A P R A S Z A M :D

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy