Dzisiaj jest 24 lut 2025, 10:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2012, 19:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Siema wszystkim. Zakładam ten temat i od razu mówie, że nie wiem czy już taki był( za dużo szukania). Więc tak mam chińczyka Kingway Coliber 4T 50ccm, myślałem nad wyianą cylindra na większy np. 70-80ccm. Tylko problem jest taki, że jestem w tych sprawach całkiem zielony. Nie mam pojęcia z jakiej firmy cylinder, czy coś jeszcze trzeba wymieniać razem z cylindrem np. dyszę, czy silnik wytrzyma większy cylinder tak żeby nic się nie psuło etc. Kiedy wymienię ten gaźnik i co tam jeszcze trzeba czy zwiększy to jakoś osiągi, przyspieszenie, prędkość, czy samo spalanie wzrośnie. Słyszałem, że tylko spalanie się zwiększa a osiągi nie rosną :|
I ostatnie moje pytanie: Gdybym na razie wymienił tylko rolki i wariator bez tego gaźnika itd. czy to by troche dodało osiągów? :wink:
Gdybyście mogli i to jakoś dokładniej opisać, byłbym wdzięczny. :D
Pozdro :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Do twojego silnika 139qmb nie ma dużo dobrych cylków, przeważnie są to chińskie cylki z allegro które kosztują w granicach 50-100zł. Ich wytrzymałość? Nie wiem co można się spodziewać za cylku po tej cenie. Osiągi napewno wzrosną, zwłaszcza przyspieszenie, v-max też powinien być większy. Z lepszych firm cylków do 4t to airsal, tec performance, wm motor(?), naraku. Razem z cylindrem potrzeba zmienić dysze na większą, najlepiej komplet dysz i sprawdzać na jakiej dyszy skuter najlepiej chodzi. Gaźnika raczej nie trzeba wymieniać, łożysk raczej też nie, ponieważ cylki do 4t nie kręcą dużych obrotów. Gdybyś wymienił sam wariator na jakiś sportowy to dało by Ci to w miare sporo. Najlepiej na jakiś firmowy np malossi multivar. Ważne pytanie, ile masz funduszy na tuning?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
No z funduszami jak na razie słabo około 200zł ; / ale wiesz jak mam kupić za przeproszeniem g**no to wole troche jeszcze pozbierać i kupić coś lepszego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Dozbieraj jeszcze 80zł i kupuj aristala :)




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 19:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
A powiedz mi czy rzeczywiście jest tak, że osiągi rosną a nie tylko spalanie? Bo z kumplami zawsze jak się wkręci temat większego cylindra to się kłóce, że nie tylko spalanie wzrośnie, ale osiągi też:p
Aha podesłałbyś link do tych dyszy? Będe wdzięczny :mrgreen:




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=291625
Zapraszam! :D


GG: 104 815 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Jeżeli dajesz wiekszy cylinder np chińskie 80ccm realne 72ccm to masz większy cylinder od seryjnego o 40%. To w miare logiczne że jeżeli masz większy cylinder to masz większe spalanie i większe osiągi. To samo masz jak np kupujesz motor o pojemności 200ccm a 250ccm. A co do dyszy to kup zestaw dysz testowych w coś w granicach 60-90 i sprawdzaj na której skuter najlepiej chodzi. Idealnie nie trafisz jaką masz dysze do danego cylka.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Okej, a co masz na myśli mówiąc "... na której dyszy najlepiej chodzi" w sensie jak sie zbiera itd.?;p




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=291625
Zapraszam! :D


GG: 104 815 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Chodzi o to na której dyszy nie bedzie sie zalewał i na której nie będzie mu brakowało paliwa. Po włożeniu dyszy, regulujesz gaźnik i sprawdzasz jak skuter chodzi, jak przyspiesza, czy się nie zalewa itp.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Okej rozumiem. Dzięki za pomoc ;)




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=291625
Zapraszam! :D


GG: 104 815 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
A ja nie zgodzę się co do cylindra tak jak pisali wyżej moim zdaniem daj sobie spokój z tuningiem tego silnika wydasz 300zł kupisz gaźnik potem okaże się, że padło Ci coś innego potem stwierdzisz, że nie da się wyregulować i trzeba kupić gaźnik wyjdzie, że wsadzisz 1000zł do skutera, który jest wart może 700-800zł, a przy sprzedaży te 1000zł będzie niezauważalne wiem, że zaraz wszyscy będą pisać "ja wsadziłem naraku 80cc i lece 95km/h GPS i jest wszystko git", ale tak się mówi jednemu podpasuje jednemu nie . Jak sam się nie znasz to bedziesz musiał komuś to oddać ktoś Ci to zrobi i okaże się, że po 500km cylinder się zatrze i kasa w plecy jeżeli chcesz go naprawdę tuningować to nazbieraj kasę na silnik p/g myślę, że chłodzonego powietrzem wyrwiesz za 400-500zł sprawnego wtedy będziesz mieć 2t czyli normalny dźwięk silnika i niezłe osiągi, ale trzeba się pogodzić z tym, że 2t więcej pali wiec jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu to zostań przy seryjnym coliberku bo potem będziesz żałować.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Jeżeli mogę się wtrącic to trochę się tu nie zgadzam. Większy cylek daje tylko większą moc czyli będziesz miał lepszego kopa ale v-max nie zwiększy się dużo. Odczujesz tylko lepsze przyśpieszenie. Lepiej już zostawić ten cylek co masz i dołożyć do niego jakiś sportowy wariator typu malossi. Takie jest moje zdanie. Pozdrawiam




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Hmm oczywiście na razie się wstrzymam. Dzięki ;)
Powiedzcie mi jeszcze czy jak tego cylindra nie wymienie, kupie tylko wariator i rolki to wtedy zwiększy się v-max czy raczej nie bardzo?




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=291625
Zapraszam! :D


GG: 104 815 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
W zależności jak wyregulujesz napęd tak skuter będzie chodził, ogółem przy zmianie wariatora v-max się powinien poprawić.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
A co do rolek to lepiej jak ich waga wynosi więcej czy mniej np. 7,0g czy 4,5g?




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=291625
Zapraszam! :D


GG: 104 815 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
klarok pisze:
A ja nie zgodzę się co do cylindra tak jak pisali wyżej moim zdaniem daj sobie spokój z tuningiem tego silnika wydasz 300zł kupisz gaźnik potem okaże się, że padło Ci coś innego potem stwierdzisz, że nie da się wyregulować i trzeba kupić gaźnik wyjdzie, że wsadzisz 1000zł do skutera, który jest wart może 700-800zł, a przy sprzedaży te 1000zł będzie niezauważalne wiem, że zaraz wszyscy będą pisać "ja wsadziłem naraku 80cc i lece 95km/h GPS i jest wszystko git", ale tak się mówi jednemu podpasuje jednemu nie . Jak sam się nie znasz to bedziesz musiał komuś to oddać ktoś Ci to zrobi i okaże się, że po 500km cylinder się zatrze i kasa w plecy jeżeli chcesz go naprawdę tuningować to nazbieraj kasę na silnik p/g myślę, że chłodzonego powietrzem wyrwiesz za 400-500zł sprawnego wtedy będziesz mieć 2t czyli normalny dźwięk silnika i niezłe osiągi, ale trzeba się pogodzić z tym, że 2t więcej pali wiec jeżeli zależy Ci na niskim spalaniu to zostań przy seryjnym coliberku bo potem będziesz żałować.


Przykładowy silnik http://moto.allegro.pl/silnik-piaggio-t ... 65265.html

Co do rolek to sprawdź jakie masz seryjnie rolki i daj o 0,5g -1g lżejsze, będziesz miał lepsze przyspiesznie.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2012, 20:20
Posty: 77
Pojazd:
Ja bym niczego nie ruszał na twoim miejscu tym bardziej że jesteś zielony. Ja jak zmieniłem wario (czytałem opinie i to jest nawet niezłe wario) to więcej sobie problemów narobiłem bo nie dość że ciężko jest wyregulować to jeszcze skuter ma takiego muła że... Moj kolega sie ze mnie śmieje ze mnie na serii w 2 osoby bierze na prostej a ja za nim jade 200m




_________________

CYLINDER : 65CM WM Motor
WARIATOR : TEC R-TYPE
ROLKI 4G
V-MAX : 85 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:36 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Dobra jak nie chciał byś swapa to podrzuce Ci części jakie mógł byś kupić do swojego kibelka żeby ładnie latał. więc ja miałem taki setup niektóre części zostały ;P

Cylek: Naraku (420zł)
Głowica: Seria starczy
Wario:Polini SpeedControl(220zł zależy gdzie patrzysz allegro czy mieloch)
Sprzęgło i dzwon:RMS Racing(107zł) Dzwon:Naraku(75zł)
Wał:Naraku HQ (coś około 300zł)
Do tego dochodzą duperele jak:
Pasek Naraku(85zł)
Stożek Revo(45zł)
Dysza (3zł)
Uszczelniacze uszczelki i te inne simeringi chu*e muje.

Więc z 1200-1300zł wydasz jak chcesz żeby Ci to w miarę długo polatało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
To chyba jednak zostane przy tym co mam bo 1200-1300zł to lekka przesada ;P Aż tyle kasy nie mam, a z drugiej strony jak miałbym tyle w ten skuter wydać to wolę dozbierać i kupić coś innego, lepszego, a na razie śmigać tym ;) Ale dzięki za pomoc ;P




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=291625
Zapraszam! :D


GG: 104 815 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 21:06 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Spoko ;p ale zawsze możesz wrzucić sam cylek Airsal za 280zł i już Ci konkretnie lata ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2012, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2012, 17:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Zobacze jeszcze jak to będzie, na razie i tak mi do niego brakuje 8 dyszek xD więc musze zbierać ; p




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=291625
Zapraszam! :D


GG: 104 815 60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy