Dzisiaj jest 23 lut 2025, 19:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2012, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Witam. Od jakiegoś czasu ja wam pomagałem myśląc że ja już nie będę prosił was o pomoc, jednak myliłem się;)
Mój problem polega na tym że skuter gdy jest zimny strasznie się zalewa, żeby ruszyć to gaz na maksa i po 3-4s wchodzi na obroty dopiero i ładnie jedzie. Gdy już ssanie się wyłączy jest ok, świeca dobry kolor itp. Lecz na obroty ogólnie wchodzi jakoś mało żwawo. Przed zimą,zrobiłem szlif cylindra i tak docierałem przez pierwsze 300km bardzo spokojnie(45-50km/h), później od 300 do 500 czasem przycisnąłem mu do 60. Wszystko by było ładnie pięknie gdyby nie to że czasem gdy teraz jadę na maks obrotach przez około 30s to nagle gaśnie, ale co dziwne gaśnie w momencie odpuszczenia gazu, można go odpalić odrazu itd. Dodam że nie zawsze tak się dzieje, 3 razy mi się tak stało przez weekend gdzie jeździłem ponad 120km. W zimę uciekało mi paliwo z gaźnika, tzn odpaliłem go w weekend ide w następny odpalić a on nic nie pali, dopiero jak naleje paliwa do gaźnika to pali od kopa.
czasem jak jest zimny odpalam go chodzi sobie na wolnych obrotach z 2 min i nagle gaśnie i żeby odpalić trzeba zatkać filtr pow bo inaczej nie daje rady.
Dodam że mój setup to kartery minarelli, wał tec racing, wydech stage6 pr, wario hebo, sprzęgło tec, gasbox...
Co powiecie na założenie stożka? opłaca się? licze na to że nie będzie się zalewał przy ruszaniu, będzie żwawszy, do tego obniży się temp...
I kolejne pytanie, macie podejrzenia czemu gaśnie? czyżby tłok puchł? ale wtedy raczej nie szło by go odpalić odrazu...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 19:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
sebagbw pisze:
Co powiecie na założenie stożka? opłaca się?

Nie, większe spalanie i nic poza tym

sebagbw pisze:
licze na to że nie będzie się zalewał przy ruszaniu, będzie żwawszy

Wystarczy odpowiednio wyczyścić gaźnik, wyregulować go.
Zobacz czy ssanie Ci działa prawidłowo czy się nie zablokowało.

sebagbw pisze:
do tego obniży się temp...

Sam stożek i większa dysza wiele Ci nie pomoże, lepszym pomysłem było by zainwestowanie np. w gaźnik 17,5

sebagbw pisze:
I kolejne pytanie, macie podejrzenia czemu gaśnie? czyżby tłok puchł? ale wtedy raczej nie szło by go odpalić odrazu...

W puchnięcie tłoka wątpię, prędzej zalewanie silnika przy szybkim schodzeniu z obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Jak masz zwężkę w seryjnym filtrze to ją odetnij, zawsze będzie dostawał trochę więcej powietrza, wyregulujesz go i powinno być ok




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
czyszczenie gaźnika nic nie da, on miał takie same objawy na starym gaźniku, a gaźnik mam 17mm, dodam że jedyne kiedy tak nie było to gdy wyjętą zwężkę miałem z filtra i większą dyszę. Ale to jest lipne rozwiązanie. A co do ssania to jest dobre, bo jak silnik się zagrzeje to wyłącza się, on ma tylko problemy gdu jest zimny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 7:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
No to ssanie podaje za dużo paliwa i późno się wyłącza, najlepiej odłącz ssanie i zobacz co będzie. Sam jeżdżę bez ssania od początku zimy




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 12:50 
*

Rejestracja: 12 gru 2010, 9:09
Posty: 150
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
hmm spróbuj założyć twardsze sprężynki sprzęgła i trochę lżejsze rolki, i koniecznie sprawdź czy cylinder ma jeszcze dobrą kompresję




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=208799

oceń mojego matrixa xdd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 18:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
maniutek1406, cylinder jest na dotarciu, szlif miał pół roku temu, rolki i sprężyny nie mają nic do tego. On po prostu jak jest zimny zalewa się




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 23:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dzisiaj rozebrałem skuter i okazało się że tłok spuchł... cylinder ok, tłok nie był fatalny, zjechałem papierem ściernym część prowadzącą (tam puchł) do stanu prawie gładkiego i założyłem, + wyjąłem zwężke i dałem taką przejściówke w filtrze i do tego dysza 70. Jak się również okazało wydmuchało uszczelkę spod cylindra to zrobiłem nową. Wyregulowałem i nie mam zamiaru go oszczędzać, jak padnie to zrobie szlif i nowy tłok lub inny cylinder;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy