Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2012, 21:50 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Zrobiłem remont sinika :
Nowy:
-Wał
-Cylinder
-tłok, pierscienie
-simeringi , łożyska
-Koło magneto
-moduł zapłonowy

i tyle :D

Wszystko złożyłem chart odpalił ale dopiero na popych po długich męczących próbach
...
Odpalił ale nie miał wcale siły mozna było go wyprzedzic pieszo . XD

Zapłon ustawiałem w różne sposoby prob było niedozliczenia ;)
Sprawdzałem czy wszystko dobrze podłączone ale jest ok.
Motor nie zalewa
...
To o co caman??
Nie mam pewności co do iskrownika ale kosztuje 300 zł ahah :P

Co wy myślicie o tym problemie??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
A wydech,gaźnik i przewody paliwowe są drożne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2012, 22:21 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Może zapłon do nastawienia wg mnie to zapłon




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 13:16 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Hmm.
Co do gaźnika to jest wszystko ok.
Przewód paliwowy też ok
Tłumnik zobacze ale raczej wszystko dobrze
co do zapłonu to ustawiałem kilka razy ;)

Myślę że może coś być w iskrowniku.
Jutro ma mechanik przyjechac i obejrzec :)
Zobaczymmy co powie;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 13:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
BRRROWARRR, zapłon nie ma być ustawiany kilka razy tylko raz a porządnie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 18:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Świeca była wymieniana?
I czy przy remoncie założyłeś tłok strzałką do dołu?
Jak wysokie napięcie "idzie" od kabla wysokiego napięcia do świecy(metoda "na małego Kazia" - palec do fajki i testowanie:D Powinno być całkiem "dobrze" odczuwalne napięcie. Chyba że masz miernik,wtedy metoda "na dużego Kazia")?

Miałem podobnie w Ogarze 200. Wszystko było po remoncie,okazało się,że jak zdejmę filtr powietrza to nagle problem znikał - zły skład mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 20:22 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Olej lałem w stosunku 1:25 ale nie wiem czy dobrze :) niektórzy piszą ze trzeba 1:40 :D
http://motokirc.pl/problemy-tech-f29/do ... 19157.html

Tłok na 100% dobrze założony... tak jak mówisz strzałką do dołu...
Co do tego pomiaru to jutro poproszę tego mechanika to zmierzy i zobaczy :)...

Dam wam znać co powie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Za dużo oleju....
Ja do Ogara 200 lałem półsyntetyczny olej Orlen 2T Semisythetic w proporcji 1:35 i mi czasami kopcił.....
Jak ma on jechać,skoro ma aż tak dużo oleju? Spróbuj wlać do gaźnika benzynę o mniejszej zawartości oleju i zobacz,jak się zachowa

A co do docierania - obecnie oleje stosowane do mieszanek są tak dobrej jakości,że czasami trzeba go lać MNIEJ,bo uniemożliwiają dotarcie dodatki zmniejszające tarcie w oleju. Kiedyś,za czasów WSKi,Simsona oleje Lux itp. trzeba było lać w dużych ilościach,bo były marnej jakości,nie miały tych dodatków zmniejszających tarcie


Ostatnio zmieniony 21 mar 2012, 21:02 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 15:00 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Był mechanik ...
Popatrzył i stwierdził że to impulsator na iskrowniku ...
Nieraz łączy nieraz nie ... a nadodatek jest lekko pekniety (zobaczył pod lupą) .
Powiedział że to może być przyczyna wszystkiego...
Powiedział że naprawić go się nie da:(
Mierzył/sprawdzał również inne rzeczy ale wszystko ok.

Teraz tylko muszę szukac jakiegos iskrownika do kupenia
Jakbyscie mieli jakies znajomości to załatwcie mi .:)



Co do oleju to zobaczymy czy jak zmienie iskrownik to bedzie dobrze .

!!!Kto ma iskrownik do charta to pisac proszę:40404123 gg!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 20:12 
*

Rejestracja: 15 lut 2012, 14:39
Posty: 36
Lokalizacja: ok.Cmolas
Pojazd:
przecież można kupić sam impulsator a nie cały iskrownik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 20:18 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
dudu44
ja byłbym ci BARDZO WDZIĘCZNY gdybyś TY MI ZNAlAZŁ SAM IMPULSATOR do CHARTA :P
Jak znajdziesz to wyślij link :)
I życzę powodzonka w szukaniu :):P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:14 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Witam po długiej przerwie ...
Ok. udało mi się kupic iskrownik dosc tanio i był u mnie mechanik drugi raz.
Sprawdzał iskrownik było ok.
kiedy założylismy go pare razy kopnolem i chart odpalil z kopa co było niemozliwe wczesniej :)
Ale niestety pochodził tylko 5 sekund i zdechł od tego momentu strzelił focha na mnie i ani pyrknie XD.
(Na wszystkie sposoby próbwalismy odpalic)
Siedzielismy przy nim z pół dnia a na sam koniec mechanik zwątpił w swoje umiejetnosci i dał dyla :) Podsumowujac ze Romety to dziadostwo :P
Moze wy jeszcze macie pomysły bo w charta wwaliłem juz 500 zł a ten focha na mnie strzela .
Mam go dość xd .
HELP!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
BRRROWARRR, Czyli rozumiem ,że wymienialiście świece ,czyściliście gaźnik itd?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 13:48 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
wojak... Wszystko to co mówileś +
-Mam dwa gazniki jeden K60B-nowy, drugi MC14(oryginal) tylko ma pływak na nic troche.
próbowaliśmy na obu odpalać i nic nawet sie nie odezwie.
-Sprawdzalismy mieszanke, elektronike czy wszystko dobrze połączone , czy wszystko łączy na iskrowniku w elektronice itp.
-Ustawialiśmy zapłon jeszcze raz .
-zmienialiśmy swiece ... na zadnej nie chodził.
Iskra jest piękna :D
próbowalismy na rozne sposoby ja tylko czesc podalem :P
cały dzien spedzony przy moto a on nic :D
Przypominam ze prawie cały silnik nowy :P cylek tłok pierscienie simeringi gaznik wal korbowy iskrownik i kolo magneto XXD
I pytanie czego on jeszcze chce ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 18:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
I pytanie czego on jeszcze chce ?
Hmm zapłon na 100% dobrze ustawiony?Sprawdź bo różnie to nie raz bywa.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 20:31 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Romet zapalił - nie potrzebny yl nam mechanik :P

Miałem dwa iskrowniki i jeden impulsator - przełozyłem impulsator z jednego na drugi iskrownik.i zaapalił.
Ok. mam dwa gazniki : MC14(orygial - działa dobrze na nim tylko Nieraz zalewa moto i trzeba kranik przymykac .
i drugi gaznik - K60B-Na nim nawet nie pyrknie - nie wiem dlaczego.

Moje pytania:
1. Jaki gaznik z rometa innego np. kamora, kadeta czy ogara itp. pasowałby do charta ??
2. Jaka mieszanke paliwa dac ... lałem 1:25 na dotarciu ale "biskup Smierci" pisał że za duzo oleju daje. ile mam dawac ?
3.Jak dokładnie wyregulowac gaznik MC14 ?Mało wiem o regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Chart działa
Post: 13 kwie 2012, 15:55 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Chart działa znakomicie :D
Tylko muszę gaźnik kupić oryginał MC14/14MC bo na K60B nawet nie odezwie się nie wiem dlaczego:(
KTO MA GAZNIK MC14/14MC TO NIECH PISZE GG:40404123




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 8:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Tak na przyszłość impulsator przy charcie to inaczej cewka wyzwalająca. Impulsator możesz znaleźć na allegro ale nie zawsze w ciągłej sprzedaży mają go choćby w sklepie ALMOT-a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy