Dzisiaj jest 02 wrz 2025, 7:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2012, 23:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Mam pytanie. Czy zakładał ktoś z was przełożenia pierwotne malossi (13/44) do minarelli.
Niewiem czy dam rade zrobić to w domowych warunkach. Trzeba wyciągać łożyska przy wyjmowania wałka na którym siedzi sprzęgło itd. I czy w ogóle jest możliwość, że założe te pierwotne malossi a wtórne seria?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 6:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
globo, Szkoda że nie kupiłęś 3 zębatek,w tedy nie było by żadnego problemu.Teraz najgorzej będzie rozdzielić seryjną najmniejsze zębatki.

globo pisze:
I czy w ogóle jest możliwość, że założe te pierwotne malossi a wtórne seria?

Tak,jest taka możliwość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 7:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
NIe no mam jeden długi wałek co sprzęgło na nim siedzi i okrągłą zębatkę a w nią wbita jest taka mniejsza. To są przełożenia używane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 9:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
globo, To w końcu masz 3 zębatki czy 2?
Jeśli 3 to nie będzie żadnego problemu z zamontowaniem :wink:


Ostatnio zmieniony 21 mar 2012, 9:40 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 18:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 476-1.html
Mam takie same jak te z wyglądu tylko że malossi i pod minarelli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 19:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
globo, No to zakładasz je bez żadnego problemu :wink:
Pod warunkiem że masz tyle samo zębów na tej najmniejszej zębatce w malossi jaki i seryjnych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Ok dzięki wielkie. Postaram się założeyć to w ten weekend tylko niewiem czy olej przekładniowy będe miał a orginalny spowrotem lać to nie za bardzo chyba.
Nie chce zakłądać nowego tematu to napiszę tutaj.
Zamówiłem sobie już cylek Dr Evo 70 nówke
To jest zwykły sporcik i stoje z dylematem co do wału. Mam już niby kupiony wał Top racing Evo Ng i łożyska skf c3 ale przecież nie musze go już zakładać. Szczerze to troche nie chce mi się z tym paprać. Skuter ma niecałe 4 tysiące przebiegu to aż szkoda rozpaławiać. Tak sobie myślałem, że założe tylko ten cylek i łożysko igiełkowe w najbliższy weekend a z wałem narazie dam spokój. Ten sezon bym przejeździł bez katowania większego, i dopiero na następny rok bym złożył już z mocniejszym cylkiem.
Co wy o tym sądzicie. Wał wytrzyma? Łożyska u mnie na wale są orginalnie ntn.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy