Dzisiaj jest 18 lip 2025, 11:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2012, 20:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Witam, gdy robilem remont silnika to nie dalem pod kartery zadnej uszczelki bądz sylikonu i niestety obroty wariują nie reaguje na regulacje i teraz pytanie w jaki sposób ma być uszczelniony silnik?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 20:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Użytkownicy naszego forum robią to na sylikon. Czytałem kiedyś nawet post jednego z moderatorów że połówki silnika na styku są tak dokładnie wyszlifowane że w zupełności wystarczy cienka warstwa sylikonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 20:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
totalover pisze:
i teraz pytanie w jaki sposób ma być uszczelniony silnik?

Masz
Cytuj:
Posty: 2420
i zadajesz takie pytania.?

Masą uszczelniająca, silikon wysokotemperaturowy bądź wycięcie uszczelki z papieru uszczelniając.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 20:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Do karterów jest najlepszy silikon wysokotemperaturowy :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 18:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ja po prostu wpadłem w głupawke, no tka w kompletach uszczelek niema, sylikonu tez nie bylo w org, a mimo tego lewe powietrze sobie łapie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 18:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
polecam uszczelkę w płynie dirko ja gdy nie miałem dirko to smarowałem lakierem bezbarwnymi też było dobrze jak nie miałem nic po prostu kartery mocno dokręcałem i trzymały :P




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 18:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Ja daje sylikon. Oryginalnie minarelli też chyba jest na jakiejś paście.
capekpl1, ilość postów nie ma odzwierciedlenia w wiedzy. Wszyscy uczymy się całe życie :D


Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, 19:00 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 19:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
karol159620 pisze:
ilość postów nie ma odzwierciedlenia w wiedzy. Wszyscy uczymy się całe życie

Tak tylko że to do czegoś zobowiązuje. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 11:51
Posty: 311
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ja wziąłem na palec silikon przejechałem po lewym i prawym karterze, tak że była leciutka warstwa skręciłem mocno i jest git :)




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=238747




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy