Dzisiaj jest 18 sie 2025, 11:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2012, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2011, 12:22
Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Siema
Mam dylemat,ponieważ nie wiem gdzie który dokładnie idzie pierscień,bo mam czarny i taki normalny(srebrny) który gdzie idzie? czarny od dołu tłoka? a ten drugi od góry? czy na odwrót?
Jest to tłok meteor,do Am6
Prosze o szybką odpowiedz




_________________

Sprzedam cylinder Do Am6 Top 50cc do szlifu tanio!
Priv


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
srebryn? moze chromowany?

"srebrny" do góry
czarny (weglowy) na dół




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2011, 12:22
Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
maciaziom pisze:
srebryn? moze chromowany?
Hmm on ma kawałek właśnie chromu tak jakby,a kawałek tego czarnego




_________________

Sprzedam cylinder Do Am6 Top 50cc do szlifu tanio!
Priv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 16:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
chromowany idzie na dół czarny do góry




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 16:45 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
macie podzielone zdania jeden mówi 1."srebrny" do góry
czarny (weglowy) na dół a drugi 2.chromowany idzie na dół czarny do góry
1.prawda
2.fałsz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 18:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
chromowany daje się pierwszy bo jest twardszy i bardziej odporny na ścieranie i dlatego lepiej jak jest pierwszy będzie dłużej trzymać ci kompresję.Bynajmniej ja tak zakładam bo tak powiedzieli mi w szlifierni.Najlepszym rozwiązaniem było by kupno dwóch stalowych pierścieni :)




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 21:23 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
boluśf10, zastanów sie co napisałes. chromowany pierscień zawsze idzie na góre tłoka a zwykły na dół bliżej otworu na sworzeń. bez dolnego pierścienia skuter moze pracowac zas bez górnego niema prawa wiec ważniejszy jest górny


Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, 21:24 przez kowal_KV_2T, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
no i chromowany bedzie ratował sytuacje przy braku oleju w mieszance po przez lekkie slizganie sie.




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 23:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
kowal_KV_2T pisze:
boluśf10, zastanów sie co napisałes. chromowany pierscień zawsze idzie na góre tłoka a zwykły na dół bliżej otworu na sworzeń. bez dolnego pierścienia skuter moze pracowac zas bez górnego niema prawa wiec ważniejszy jest górny


No napisałem że daje sie pierwszy więc o co ci cohdzi? szkoły nie skończyłeś że czytać ze zrozumieniem nie umiesz albo jesteś słabo domyślny :mrgreen:




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2011, 12:22
Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Więc założyłem pierwszy chromowany,drugi czarny,jest ok ;)




_________________

Sprzedam cylinder Do Am6 Top 50cc do szlifu tanio!
Priv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 13:38
Posty: 234
Lokalizacja: Okolice Wołomina
Pojazd:
boluśf10 pisze:
kowal_KV_2T pisze:
boluśf10, zastanów sie co napisałes. chromowany pierscień zawsze idzie na góre tłoka a zwykły na dół bliżej otworu na sworzeń. bez dolnego pierścienia skuter moze pracowac zas bez górnego niema prawa wiec ważniejszy jest górny


No napisałem że daje sie pierwszy więc o co ci cohdzi? szkoły nie skończyłeś że czytać ze zrozumieniem nie umiesz albo jesteś słabo domyślny :mrgreen:


Napisałeś 2 posty, w jednym że chromowany idzie na dół, a za godzinę napisałeś drugi post w którym mówisz że idzie na górę ;) I kto nie potrafi czytać ? :D




_________________

Obrazek
Wpadnij do mojego Roxa :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 23:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
to zapewne co innego myślałem co innego napisałem xD




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy