Dzisiaj jest 02 wrz 2025, 7:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2012, 20:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Witam, mam problem otóż zakupiłem gaźnik do mojej SR Mniarelli 50cc (po porcie) Dell'orto 17,5 + wydech Laser X-Pro i...

Odpala ładnie, na wolnych też stabilnie pracuje i dobrze wkręca się na obroty podczas postoju lecz podczas jazdy od 20 (muł napęd) jak sie wkreci to do 50 idzie jak przecinak i łapie muła (spadają obroty) można by rzec - napęd ale co ciekawe po wrzuceniu ssania skuter zaczyna kręcić sie jak wiertarka i idzie do 75km/h ( koniec drogi ) równie konkretnie, więc dostaje za mało paliwa a jeszcze potwierdzeniem mojej tezy jest to że zawsze po odpaleniu jak sobie pochodzi na wolnych i zaciągnie sie paliwem to ma ogień bez ssania i idzie do końca drogi cały czas bez spadania obrotów ale jak już wracam i gaźnik nie zdąży naciągnąć paliwa do komory pływakowej to występuje muł o którym jest temat, teoretycznie prosta sprawa wieksza dysza i ogien, tylko że przy 50cc port + laser x pro + wkladka Malossi pomiary robiłem na dyszach 86 i 90 (mniejszych nawet nie zakładałem) więc niektórzy na 70tkach z takimi latają, próbowałem każdego położenia przepustnicy, regulowałem skład powietrza i ciągle efekt występuje. Ostatni pomiar był robiony na #90 + iglica na 2 rowku (podniesiona w stosunku do położenia środkowego) i widać że jest dużo lepiej niż na 86# i opuszczonej przepustnicy ale bez jaj nie będe zakładał dyszy #100 do 50tki. Świeca kawa z mlekiem lekko sucha. Lewego powietrza na 90% nie dostaje (momentalnie gaśnie po odcięciu mu dopływu). Panowie co poradzicie bo irytuje mnie to strasznie, teoretycznie wszystko jest dobrze pali ładnie i pracuje na wolnych.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 20:05 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Kamek46, Przyłączam się do pytania. Tylko u mnie po przejechaniu dużej ilości kilometrów występuje również taki jakby brak reakcji na gaz i gaśnie, lub jedzie ale na niskich obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Kamek46, Daj mu dyszę około 92 powinno być lepiej :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
aragon pisze:
Kamek46, Daj mu dyszę około 92 powinno być lepiej :)


Wątpie by 2 jednostki coś tutaj zmieniły, poza tym bez stożka on powinien śmigać na 80-85 to i tak dużo ale biore pod uwagę że cylinder jest po portingu. Bardziej wydaje mi sie że problemu nie zlikwiduje regulując go tylko przyczyna jest gdzieś indziej (w gaźniku lub uk. paliwowym) bo bez jaj żebym na #100 jeździł w 50tce, a po porcie jeździłem na Arrowie + 12mm + #86 i szło jak zegarek tylko było aż takiego rezo jak sie wkrecił.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Kamek46, To spraawdź układ paliwowy , może gdzieś coś przytkane i paliwo nie leci tak jak powinno :) ja ostatnio miałem taką sytuację że mi się przytkał kranik i paliwo właśnie leciało jak z strzykawki z igłą , tak delikatnie i miałem problemy z jazdą:/




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 17:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Siema, wrzuciłem dysze 90# iglica najniżej, wkładka oryginalna mocno nasączona, regulacja i jakoś to lata jeszcze musze wyregulować napęd i potem powrócę do ustawiania gaźnika, posprawdzam jeszcze raz czy nie ciągnie gdzieś lewego żeby wszystko było idealne i spróbuje zmniejszyć dysze albo chociaż tą iglice podnieść bo troche komiczne jest to że do większego gaźnika musze opuszczać iglice i zwiększać dysze. Jak macie jakieś pomysły to piszcie, pozdro ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 20:24 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
No ja mam podobnie bo mam serie cylka i gaziora 17.5 i dysza 80 ale filter mam zablokowany, dobrze wyregulowany teraz jest ;p, po odblokowaniu to gdzieś dysza 85-90 także strasznnie duża ;p


Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 20:25 przez MaTiOs95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy