Dzisiaj jest 02 wrz 2025, 10:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2012, 20:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
aerox zamula od 0-20
Próbowałem wszystkiego, spręzyny, rolki, od 3 do 8, sprężynki, 3 inne sprzęgła, dzwony itd.... Gaźnik wyregulowany na kawę z mlekiem, ładnie idzie od 20.

Po dłuższej jeździe np. 5km na 3/4 manetki, skuter traci moc, ale puszczę manetkę, przejadę 100m bez gazu i potem na full manetka to idzie burza.....

Pod górę to tak zamula że jedzie 5km/h, dam więcej gazu i tak jak by go zalewało, ale jak złapie płaski teren, wyczuję moment w którym zaczyna ciągnąć i daje mu full p****** wyrywa na koło i leci jak burza.....


Brak pomysłów......
Na stopkach jest tak samo, dam full manetke, ma muła i nagle wyrywa.....
Obojętnie jakie rolki, sprzęgło, wariator, czy ch** wie co jeszcze.....

Wydech laser xpro
Wario hebo ng
Sprzęgło hebo racing n
Dzwon stage6 wingcooler
Centrala top racing 30%
Spręzynki sprzęgła w hebo mam hebo zielone a w seryjnym czerwone top racinga, czerwone top racinga nie pasują do sprzęgła hebo.
Muł ten wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=0htlBscTNAM
na stopkach wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=89Zw2KEV7-g




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 20:33 przez Dawdoo, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:33 
**

Rejestracja: 07 sty 2012, 13:52
Posty: 221
Lokalizacja: Radzyń Chełm.
Pojazd:
Podnies albo opusc iglice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
gaźnik jest perfect-kawa z mlekiem, idealnie, tym bardziej że od 20 to jest miazga


No i zapomniałem dodać że vmax jest dosyć mały, 82 ? coś takiego....




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jeżeli gaźnik miałbyś wyregulowany perfekt nie miał byś takich problemów jak piszesz wyżej
Dawdoo pisze:
kawa z mlekiem

nie do końca , gaźnik reguluje się na to jak się wkręca i schodzi z obrotów , w nie każdym przypadku jest to kawa z mlekiem :)

Pobaw się iglicą troszkę :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 21:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
no ładnie się wkręca itd.
Ale niby co mam podnieść czy co ?? Iglica powinna być na środku i tyle :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 21:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Dawdoo, Jeżeli powinna być na środku to po co zrobili dodatkowe ząbki na niej ? by ją ustawiać na różne sposoby , pobaw się iglicą i podreguluj go i powinno być lepiej ...
Dawdoo pisze:
no ładnie się wkręca itd.

Dawdoo pisze:
Na stopkach jest tak samo, dam full manetke, ma muła i nagle wyrywa.....

:O :O :O




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 21:13 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
jak dla mnie to za mała dysza w gaźniku daj większą bo za pewne masz seryjną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy