Dzisiaj jest 03 sie 2025, 15:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 mar 2012, 16:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Witam. Panowie możecie mi podać w punktach wszystko co trzeba zmienić podczas takiej przeróbki. No i ile wynosi całkowity koszt takiej zabawy?




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20


Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 16:50 przez tomcioxxx, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 17:13 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Koszt to ~200zł, zależy w jakich cenach części kupisz.
Przeróbka już była opisywana na forum kilka razy..
A co ci padło w techu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 17:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Ja się zastanawiam nad kupnem sypniętego techa i samemu bym sobie go na gaźnik przerobił, tylko właśnie nie wiedziałem czy to jest opłacalne. A jakie części trzeba kupić? Gaźnik, króciec i co jeszcze?




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 18:00 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
tomcioxxx pisze:
A jakie części trzeba kupić?

Gaźnik, kranik, wypadało by głowicę od gaźnikowca kupić, ale niekoniecznie, jeżeli oringi na wtrysku są OK to można tylko poodłączać wszystkie wtyczki i powinno być OK, bo jak nie dopływa do niego prąd to jest zamknięty wtryskiwacz. Króciec też niepotrzeny, ale warto pomodzić tego seryjnego w taki sposób, aby go trochę podnieść, bo paliwko może frunąć do filtra.. Linka gazu to sprawa indywidualna, bo jeżeli nie masz cierpliwości do spiłowania końcówki linki gazu, która ma wejść do przepustnicy to lepiej kupić dedykowaną. Przepustnice z techa wywalasz, pompe paliwa tak samo, pompke oleju odłączasz. W kostce od przepustnicy musisz połączyć ze sobą 2 śrdokowe kable, nie musisz ucinać wtyczki, wystarczy zmostkować i dobrze zaizolować taśmą izolacyjną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 18:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Darex Dzięki, sporo wyjaśniło :)




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 18:06 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
tomcioxxx, ogólnie to dużo roboty z tym nie ma, ważne, aby wszystko robić porządnie i powoli. Jakbyś trafił na dobrą okazję z uszkodzonym ditechem to bierz.


Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 18:06 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy