Dzisiaj jest 26 sie 2025, 7:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 mar 2012, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Witam!

Mam dość spory problem, na początku miałem zamiar nie zakładać osobnego tematu ale pomysły się skończyły.

Otóż wygląda to tak. Przychodzę do garażu po jakimś czasiu stania, kopie kopie i nic. Wlewam ze strzykawki paliwa do gaźnika od strony filtra, bądź pod samą świece to pali bez problemu. Pózniej już też dopóki nie postawie go i nie postoi nie odpalany przez chwilę lub dłuższy czas.

Dobra, wyjeżdzam :
Pierwsze 100 metrów normalnie jedzie, ma dobre przyspieszenie. Jadąc na full manetce, póżniej kiedy wchodzi na coraz wyższe obr. i zaczyna strzelać, dusić się, przygasać i robi "buuuu" jak by miał zgasnąć. Puszczam manetke i chodzi, daje znowu full i tak się dusi, przygasa, powtarzające się "buuu" itp.

Co może być przyczyną? Siedzi cylek 70ccm sport, gaźnik 17,5, stożek.

Sprawdziłem :

- Zawór membranowy (patrzałem tylko czy płytki się wystarczająco rozszerzają)
- Świeca nowa
- Kranik niby okej
- Podćisnienie chyba też, jak pociągne to paliwo z wężyka od beny leci
- W gaźniku była org. dysza 90, włożyłem 100 i 110 natomiast cały czas to samo (pozostałych dysz nie wymieniałem, trzeba?)

Proszę o pomoc, gdyż ja już pomysłów nie mam a nie chce oddawać do mechanika..




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Stanowczo regulacja gaźnika. Daj większą dyszę i ząbek iglicy na samą górę.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 20:28 
**

Rejestracja: 07 sty 2012, 13:52
Posty: 221
Lokalizacja: Radzyń Chełm.
Pojazd:
regulacja gaźnika dysza i iglica pobaw sie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Dysza była zmieniona (100,110), pisałem o tym wyżej. Iglice również różnie próbowałem i nic.

Koledzy radzą że to będzie lewe powietrze - uszczelniacz




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 20:33 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
A ssanie jakie automatyczne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Ręczne sportowe




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 21:36 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Przjedź się na p* z 2km i zobacz kolorek świecy, jak będzie czarna to daj mniejszą dysze a jak będzie jaśniutka to daj większą. Kolorek powinien być taki brązowy, czyli kawa z mlekiem


Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 12:16 przez MaTiOs95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Omg, skoro mówię że po 100m. prawie że nie chce jechać, bo się dusi i przerywa to mam zrobić 2km?

Zastanówcie się zanim cokolwiek napiszecie .. :roll:




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 22:36 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Heh no tak sorka nie doczytałem.
Daj full manetke z wyłączonym ssaniem i zaczekaj aż sam zgaśnie i sprawdź świece.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 12:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Spróbuj pożyczyć od kogoś inny kranik. Mój kolega tak miał, jak padał mu kranik, że gasł co 100m.
Nie mówię w 100%, że to kranik, ale warto spróbować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 14:31
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
zaklej tasma szczelnie wieksza czesc dziurek w stozku lub najlepiej zaluz seryjny filtr powoetrza :) na pewno pomoze + regulacja gaznika bedzoe duzo latwiejsza no i skuter cichszy a jak neda problemy z regulacja na seryjnym to daj ta mniejsza dysze bo jak zmniejszysz powietrze to nie wiem czy paliwa nie bedzie za duzo na dyszy ponad 100




_________________

Sprzedam Yasuni c30 stan BdB cena do uzgodnienia!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:59
Posty: 438
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Grzebaliśmy od 14 do 19 i nic.. Wszystko na marne..

Zrobiliśmy :

- Nowe uszczelniacze
- Dla sprawdzenia założyliśmy gaźnik 21mm
- Regulować powietrze i ogólnie gaźnik próbowaliśmy.

Wszystko na marne. Skuter ciężko pali, jak dostanie bene to odpali i na początku ma dość mocnego buta, przyspiesza zajebiście i ogólnie jest okej. Ale tak przyspiesza, przyspiesza i jak dostanie najmocniejszego buta to zaczyna przerywać i gasnąć. I tak w kółko.

Nie mam już siły ani pomysłów, chciałbym to zrobić i pojeżdzić no ale ani ja ani koledzy już nie wiedzą co go może boleć.




_________________

' Żyje by jeździć, jeżdże po to by żyć ' - Malina!

I ♥ STUNT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy