Dzisiaj jest 23 lut 2025, 18:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2012, 13:21 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 13:12
Posty: 5
Pojazd:
Witam

To mój pierwszy post więc się przedstawię. Jestem Wojtek mam 24lata, mam huraganka 50, który stał 2 lata nieużywany, a że ładna pogoda jest i mam trochę czasu więc postanowiłem reaktywować huragana:)

Mój problem jest taki że nie mogę go odpalić.
1. iskra jest.
2. paliwo dochodzi, bo go zalewa.
3. jak naleje pod głowice, to od kopa odpali i gaśnie.
4. gaźnik przeczyszczony.
5. jak odpali to na max obroty (wjechał mi w ścianę w garażu).
6. kupiłem nowy wariator (zwykły).
7. tłumik, nie firmowy ale sportowy.
8. kompresja jest ( mierzona przyrządem - nie wiem ile ale mechanik sprawdzał i mówił że okej).
9.Jaki jeszcze potrzebne są informację?

Dzięki wszystkim za pomoc z góry. W razie czego proszę o przeniesienie jakby nie tu gdzie trzeba.

Pozdrawiam

Jesteś nowy, więc zapoznaj się z regulaminem forum.
/seku145


Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 18:05 przez Kuha88, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 16:51 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
zalej gaźnik paliwa żeby ssanie dobrze działało a najlepiej daj jakiś inny gazior bo na tym gaziorze całe życie miałem kłopoty z dopalaniem. Dałem TK Japan 12mm i ładnie chodzi polecam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 17:12 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 13:12
Posty: 5
Pojazd:
Mogłbyś podesłać link do gaźnika? bo nie mogę znaleźć :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
dawici1996 pisze:
na tym gaziorze całe życie miałem kłopoty z dopalaniem
nie wiem jak u ciebie ale mi odpala od strzała i jest go dość łatwo wyregulować. Jak już będziesz kupować ten gaźnik to polecam ci nie 12 tylko 16. Lepsze chłodzenie i wgl. :roll:




_________________

Obrazek
[/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 21:05 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
No to ja miałem jakiś felerny gaźnik w takim razie ale wiele osób tak na forum miało. wiem że zmieniłem i śmiga ładnie wiec De*mon Gratuluje Ci że masz dobry gaźnik :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 21:40 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 13:12
Posty: 5
Pojazd:
Witam ponownie.

Mam nowy problem(nie chce zakładać nowego tematu), jak już wszystko było ok, postanowiłem zadbać o wygląd hrr. Więc pojechałem do kolegi i spryskałem dimerem (chyba) silnik i ładnie karcherem, ze smarów i innych zanieczyszczeń wyczyściłem. Jak skończyłem byłem dumny :lol: , że tak ładnie wygląda.
Jednak po chwili jak chciałem go odpalić - zapalił na 10sek i zgasł - potem na 5sek i zgasł - pokręciłem go trochę.. yhy pewnie zalałem gaźnik, trzeba poczekać. Oczywiście go zalałem, wykręciłem świece i patrze :shock: nie ma iskry. Posprawdzałem wszystkie kable, czy gdzieś nie odczepił sie, wydmuchałem sprężarką i cisza.

Ma może ktoś jakiś pomysł co się mogło stać?

Może zalałem przez przypadek coś... nie wiem co...

Dzięki wszystkim z góry za odpowiedź.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Kuha88, po pierwsze bądź bardziej cierpliwy, pokombinuj trochę to że ci najpierw nie palił to nie wina wadliwego gaźnika. Skoro ci wjechał w ścianę to przepustnica była podniesiona zaiwiesiła ci się linka gazu lub w środku ci nie opadła iglica.

Nie mógł sam z siebie iskrę stracić. Wyczyść świecę dobrze. Wcześniej jaką miała iskrę siną taką czy bardziej czerwoną? Kolejna sprawa zalewa ci go - zmniejsz dyszę gdzieś o 8-10 jednostek. Nigdy ci nie zapali jak będzie zalewać. W kabelkach nie ma sensu się grzebać. Najwyżej moduł sprawdź czy tam ok te piny siedzą.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 19:50 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 13:12
Posty: 5
Pojazd:
Palił tylko jak go umyłem to zaniemógł...
myślałem, że dzień postoi i będzie ok, ale się myliłem. Silną miał iskrę. Już nie zalewało go i normalnie palił i jeździł.moduł podpięty dobrze.
Jakieś inne pomysły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Ale teraz nie pali?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:37 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
filtr upierz albo zmień na nowy jeżeli go zalewa to za mało dostaje powtarza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy