Dzisiaj jest 29 kwie 2025, 18:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2012, 13:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Mam skrzynię biegów o oznaczeniu DUU, co się stanie z prędkościami na różnych biegach/elastycznością itp jak założę skrzynię DUW lub DUS? Skrzynie pasują p&p bez żadnej rzeźby.
Obrazek




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 13:46 przez czarekcw, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 15:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
3-ka 4-ka i 5-ka się wydłużą, 3-ki tak samo, a 4-ka i piątka będzie dłuższa w dus




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
3, 4 i 5 się wydłużają, DUW ma krótsze przełożenie główne, ale jest dłuższa na biegach 3, 4 i 5, także osiągi będą podobne, bo przełożenia lekko dłuższe, a główne krótsze. Przy SDI strata dynamiki raczej będzie odczuwalna na tych wyższych biegach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Czyli reasumując- chce mieć wyższy v-max i np jak teraz mam przy 120km/h 3400obr/min to chciałbym, aby trochę mniej obrotków było. Którą bardziej polecacie?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw, DUS.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Borek96, a duzo straci na przyspieszeniu tzn jak jechalbym te 80-90km/h na 5 biegu i jak chcialbym wyprzedzać i na 4 bieg wrzucę to może być niebezpiecznie?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 20:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
również dus

dus ma najdłuższe te biegi z nich 3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw, na pewno będziesz musiał się przyzwyczaić, bo jak się nie przyzwyczaisz i pierwszy raz wylecisz, jak na seryjnej skrzyni, to może się zrobić ciepło.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:47
Posty: 317
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
ja bym dał DUW bo jest taka pośrednia bo DUS jest od diesla a jak wiadomo diesel ma niższe obroty więc ma dłuższe przełożenia które mogą być trochę za długie dla benzyniaka ( oczywiście jeżeli chcesz mieć w miarę normalne osiągi

a jakie masz osiągi na tej skrzyni??
v-max przy jakich obrotach??




_________________

looknij jedynego takiego gas gas-a---> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89043

Sprzedam skuter pilne!!!

http://otomoto.pl/piaggio-typhoon-okazj ... 88687.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Ja v-maxa nie mierzyłem :) . Najbardziej mi chodzi o zmniejszenie obrotów przy prędkości rzędu 120-140km/h. Teraz w trasy jeżdżę max 120km/h bo to optymalnie (chociaż optymalnie to 90km/h ale wlec się nie będę). Wyżej pisałem ile mam obrotów- 3400 na tej prędkości.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Na DUW będzie jeździł podobnie, bo przełożenie główne ma krótsze niż DUU, a Czarkowi zależy na zmniejszonej prędkości obrotowej przy poszczególnych prędkościach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
O to to dokładnie- aby np przy tych 120km/h (uparł się tej prędkości :D ) były mniejsze obroty= mniejsze spalanie= mniej silnik dostaje po tyłku.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
czarekcw, też kiedyś mam zamiar zmienić skrzynię na taką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
ProgrameR, szczerze to jeszcze więcej skrzyń pasuje do nas ale za cholerę nie mogę znaleźć podobnego wykresu...




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw, szukaj DUS, raczej spełni Twoje oczekiwania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
DUU , DUS ,DUW , DUV , ERT- te skrzynie pasują ale też mają nity :D .




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
czarekcw, może od razu nie wytniesz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
ProgrameR, albo od razu do regeneracji albo kupować po naprawie :wink:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 22:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
czarekcw, gdzieś w wawie chyba, oddajesz swoją starą skrzynię a oni dają Ci od razu po regeneracji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 23:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
ProgrameR, miałbyś możliwość aby dowiedzieć się dokładniej? Bo do Wawy to mogę jechać :)




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy