Dzisiaj jest 23 lut 2025, 13:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2012, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Witam wszystkich po przerwie.

W tym skuterze zmieniłem cylinder po 9k ponieważ stary się zatarł. Później wsadziłem Teca HQ 50 i to jest totalny szajs. Zrobiłem na nim 2k i skuter słabnie, teraz ciągnie 45-50km/h. Odrazu mówie, że nie wchodzi w grę tuning. Pod koniec tego roku będe robił prawko i do tego czasu muszę nim jeszcze pojeździć. Myślałem, że chyba najleprzym rozwiązaniem będzie zrobienie szlifu starego seryjnego cylka (na nim najlepiej chodził) i kupić nowy tłok z pierścionkami + grubsze uszczelki pod cylinder i głowice. Wtedy może troche silniejszy będzie co o tym myślicie?

Z drugiej strony myślałem, że może z głowicą coś jest nie tak skoro jest słaby, ale jest cała i szczelna.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
A co z tym cylkiem Tec ? sprawdzałeś jaki stan tłoka i pierścieni ? może to nie wina cylka tylko coś z napędem albo jeszcze czymś innym ? Jeżeli cylek jest już słaby to zrób szlif seryjnego dokup tłok vertexa z pierścionkami do tego uszczelki i wtedy na pewno będzie lepiej.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Tak zamierzam zrobić. W napędzie ok jest sprawdzałem z gaźnikem też. Możesz podać link gdzie ten tłok kupić mogę bo nigdzie znaleźć nie mogę. :)




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 21:27 przez grzecho142, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 17:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
co do szlifu, robilem szlif i wyszlo mi to ok 280zl ze wszystkimi uszczlkami itp (tłok vertex).
Na szlif czekalem ok 3-4 tygodni. A za 280zl dolozysz 60zl i masz s6 streetrace ktory bedzie ladnie smigal nawet na serii ;]
Ale jak juz bedziesz robil ten szlif nie zapomnij oddac starego tloka bo bez niego nie dadza rady zrobic szlifu, lub daj im juz nadmiarowy tlok byle byl taki sam jak stary,
wydaje mi sie ze na skuter-centrum byly nadwymiarowe tloki




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Wzoru, Jak znajdziesz nowego ze sklepu streetrace za 340zł to szacun -.- . Streetrace najtaniej widziałem w tych czasach do keewaya za 416zł :>




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 19:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
klarok, Ciekawe po ile ma producent :D
Chcesz to rób tego szlifa,ale w sumie podobne by cię wyszedł nowy cylek HQ,skoro jeździsz jeszcze parę miechów,to nawet lepsze by było.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
kubaaxd, cylek HQ to najgorsza h....! Odradzam wszystkim. Skuter od początku nie miał mocy na nim nie wiem czemu i nie mogę tego pojąć ja i mechanicy, których się radziłem. Może wy macie jakieś pomysły? Gaźnik i napęd są ok zapewniam, bo sprawdzałem i regulowałem. Pasek nowy Dayco wsadziłem, ale nie potrzebnie bo stary jeszcze dobry. Mówię skuter buja się do 50km/h pod górkę w ogóle nie ciągnie i tak było od pierwszej jazdy na tym cylku. Brak jakiejkolwiek reakcji na gaz. Czy jedziesz na 1/3 manetki czy na całą to ona ma to w dupie i nic nie reaguje :evil:

Mechanik mi odradził szlif bo to drogo wyjdzie faktycznie. Ma cylki 65ccm po 150zł cały komplet. Zastanawiam się czy to nie najleprze rozwiązanie. Cylek solidnie wygląda tylko to typu no name, ale takie często bywają leprze od markowych. :/

Postaram się pod koniec tygodnia zobaczyć co słychać w cylindrze i korbowodzie (bo mogą być luzy). Ale nie spodziewam się niczego złego. Skuter odpala znakomicie, ładnie czysto pracuje i na stopce ma obroty, tylko nie ciągnie ale czemu? Ja już nie mam pomysłów. Iskra dobra jest, dysze rózne wsadzałem, iglicę regulowałem, skłąd mieszanki, czysty jest filtr powietrza, lewe powietrze nie dochodzi. No nie wiem może on jakiś przeklęty :shock:

Pytanie do was czy nalezy dawać jakiś sylikon na uszczelkę pod silnik? Bo ja nie dawałem bo fabrycznie nie było.

Dodam jeszcze, że gdy skuter stoi z tydzień nie odpalany to na pokrywie przekłądni widać spore ilości oleju od benzyny. Najprawdopodobniej wcieka on z gaźnika. Myślałem, że może być przytarty bo oleju nie dostał, ale to wyklucza perfekcyjne odpalanie. Ponad to kopka chodzi dośc ciężko czyli niby jest kompresja, niestety nie mam mozliwośc sprawdzic manometrem. Chciałbym kupic takie urządzenie.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)


Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 20:32 przez grzecho142, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Gaźnik nie wyregulowany. A sylikon zawsze się daje dla pewności.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 21:01 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 22:14
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Szlifuj serie daj dobry tłok i będziesz miał na conajmniej 10 000km (jak dobrze dotrzesz) ma mam zrobione 8 000 docierałem 200km na tajwanie tłoku i cylek org po 1 szlifie.




_________________

70cc Stage6 STREETRACE
Wariator Malossi Multivar
Gaźnik Dellorto 17,5 (dysza 85)
Stożek Malossi E13
Sprężyna dociskowa Hebo +
Pasek Polini Race
Przeciwtalerz Top Racing Sport
Sprężynki Hebo zielone
Na sprzedaz !!
PISAC ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 18:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
klarok, to co ja jeszcze mogę w gaźniku zrobić oprócz regulacji dyszami, składem mieszanki, ustawienia iglicy i wyczyszczenia go?? To wszystko było robione i nie ma efektu.

Postaram się go rozebrać teraz nie mam zbytnio czasu. Najlepiej gdybym tym manometrem zmierzył i bym miał 100% pewności. Ktoś może wie gdzie kupić można nie drogo?




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2012, 21:46 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 22:14
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A co do orginalnych cylków są moim zdaniem dobrej jakości dziś rozebrałem swój po 8 tysiącach ani jeden ryski od szlifu wymiana pierścieni i następne 8 spokojnie każdemu doradzam szlifujcie seryjne cyle !!




_________________

70cc Stage6 STREETRACE
Wariator Malossi Multivar
Gaźnik Dellorto 17,5 (dysza 85)
Stożek Malossi E13
Sprężyna dociskowa Hebo +
Pasek Polini Race
Przeciwtalerz Top Racing Sport
Sprężynki Hebo zielone
Na sprzedaz !!
PISAC ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2012, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Znowu zastanawiam się bo koleś ma zestaw za 150zł 65ccm więc skuter teoretycznie byłby dużo silniejszy, ale właśnie jest ale jakieś. Cylinder no name... więc nie wiadomo jakby to chodziło. Koledzy ma ktoś z was takie coś założone w swoim skucie? Powiedzcie jak to się sprawuje?

Bo zrobić szlif - 70zł
Kupić tłok vertex - 150zł
= 220zł

Jeszcze nie patrzałem co sie dzieje w staym cylku, ale mam taki pomysł:
1. Jeśli okaże się, że cylek przytarty itp to bym kupił ten zestaw za 150zł
2. Jeśli tam jest ok wszystko i wymiana uszczelek nie pomoże to robie szlif, bo tracę wiarę w "zmienniki orginałów"

Pomóżcie zdecydowoać, w grę wchodzi oczywiście moc i wytrzymałość (dla mnie wytrzymały to jakieś 10tys żeby wytrzymał).




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 14:14 
*

Rejestracja: 15 wrz 2010, 15:00
Posty: 76
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
ja miałem w swoim prze jakiś czas ale 60cc także no name i bez żadnego docierania przelatałem nim coś około 2k km. Ale potem jak dostał sportowego wydechu to już pierścienie nie wytrzymały. Ale jakiś drogi ten cylek na allegro można znaleść taniej te no name.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 17:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Kozial14, powiedz jak ci chodził na tym cylku? Silniejszy trochę niż na serii? Wydechu nie zamierzam zmieniać. To znaczy może to nie jest najgorszej klasy cyl, to jest polski chyba, bo widziałem, że na pudełku było napisane po polsku CYLINDER. Osobiście gładź mi się nie podobała, ale teraz chyba wszystkie takie ciamne są gładzie, bo w seryjnym to miałem lśniąco białą. Ale bądź co badź to jest 65ccm.

Niech ktoś jeszcze się wypowie.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Gitara panowie. Rozebrałem go dziś i moje podejrzenia się sprawdziły, a czkolwiek może być coś nie tak z tłokiem, bo w jedo górnej cześci są duże zapieczenia. Gładź cylindra jest idealna, dobrze dotarty, pierścionki tak samo. Głowica nie wygląda ciekawie, bo jest dużo zarysowań po starej wadzie zatarcia seryjnego cyla. Ale czy to ma jakikolwiek wpływ? Łożysko igiełkowe, również ok.

Ale te zapieczenia tłoka to od nagarów, ale dlaczego na tłoku? To się na głowicy ma gromoadzić, a tam bardzo mało ich było. Czy to właśnie jest przyczyna słabego skutera?

Jestem coraz bardziej za tym cylkiem 65cc.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy