Dzisiaj jest 21 paź 2024, 10:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2009, 15:58 
*

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:45
Posty: 25
Pojazd:
Witam. Yamahe Jog kupiłem na początku marca tego roku. Wcześniejszy własciciel sprowadził ten skuter z Francji i po pewnym czasie go zatarł. Kupił cylinder R4 Racing 70ccm (podobno dobra firma ale mało znana w Polsce). Docierał go ok.300 km i kupiłem od niego ten skuter. Docierałem go jeszcze ok 200 km. W Jogu jest założone kilka tuningowych częsci:
-cylinder R4 Racing 70 ccm
-gaźnik Dellorto 19DS
-wariator Polini Speed Control (rolki 5gr)
-wydech Yasuni R
-zawór membranowy Polini
-wał korbowy Polini
-pasek kevlarowy Polini
Problem jest bardzo ciekawy, bo yamaha w ogóle nie ma mocy. Nie ma siły ruszyc z miejsca, ma bardzo kiepskie osiągi (ok. 65 km/h), słabe przyspieszenie. Przy tym tuningu skuter powinien mieć ok 9 KM, ale jeździ tak jakby miał 1 KM. Nawet mój mechanik nie ma pojęcia dlaczego jest taki słaby. Jeżeli ktoś z was ma jakiś pomysł jak mi pomóc to niech napisze. Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Witam, napisz nam jakie są objawy, skuter bardzo kopci, czy może przerywa ?, sprawdzałeś świecę ? nie ma żadnych blokad ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 16:40 
*

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:45
Posty: 25
Pojazd:
Chodzi o to że wszystko wydaje się wporządku. Silnik pracuje równo nic nie przerywa. Odpala od strzała nawtet jak jest zimny. Wszystkie blokady zostały zdjęte dawno temu. Tu nie chodzi o takie pierdoły jak świeca. To jest poważna sprawa. Nawet mój mechanik nie wie co jest z nim nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 18:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jak dodajesz mu gazu to ma wysokie obroty, czy raczej niskie ? Może masz obrotomierz ?




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 14:43 
*

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:45
Posty: 25
Pojazd:
Nie mam obrotomierza, ale dobrze sie wkręca na obroty. Ale jeszcze nigdy, w żadnym skuterze nie spotkałem się z tak krótką przepustnicą w gaźniku... Manetka gazu obraca sie tylko kawałek (u mnie jest ok. 1/4 tego co w innych skuterach, na seryjnych gaźnikach) ale i tak wchodzi na normalne wysokie obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
Dudolf, Odczep linke gazu od manetki i weź skuter postaw tak, żeby tylnie koło unosiło się w gorze i weś na maksa mu daj w pi**e sprawdź jakie ma obroty potem złóż do kupy i porownojąc dźwięk sprawdź jakie ma obroty jak jedziesz i opisz to nam :mrgreen:




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 11:24 
*

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:45
Posty: 25
Pojazd:
Odczepiłem tą linke gazu od manetki, ale obroty są takie same jak zawsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2009, 11:58 
*

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:45
Posty: 25
Pojazd:
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Jak narazie to widze, że ani na forum mieloch, ani na innych forach tego typu nikt nie jest wystarczająco mocny w temacie żeby mi pomóc... Szkoda :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2009, 12:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
dzieje się to na zimnym silniku czy na ciepłym?, regulacja napędu może albo poprostu cylinder i tłok jest słabej jakości i tłok puchnie i dlatego jest słaby




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2009, 12:29 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Sprawdź, czy po przekręceniu manetki do końca , przepustnica się otwiera całkowicie. Może skok linki jest za krotki, jak tego nie możesz sprawdzić przy zamontowanym gaźniku, to go odkręć, przepustnica musi odsłonić całkowicie przelot przez gaźnik.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 17:44 
*

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:45
Posty: 25
Pojazd:
szymekMBK, Na zimnym i na ciepłym jest tak samo. Cylinder i tłok są dobrej jakości, kosztowały ponad 600 zł. Zresztą rozbierałem już cylek i wszystko jest tam w jak najlepszym porządku... O co chodzi z tą regulacją napędu? Masz na myśli regulacje gaźnika??
adames, Co do twojej porady będe musiał to sprawdzić, ale najpierw musze zamówć iglice bo zgubiłem starą. Poza tym niech ktoś jeszcze napisze o co chodzi z oznaczeniami iglic np. W2, W3, W4...W18... Czym one się różnią???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 17:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
Jest to oznaczenia ile dana iglica ma oczek.. im więcej.. tym większy zakres regulacji.. osobiście polecam W7




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Malossi MHR Replica 70cc
Wydech Polini For Race 3
Wał korbowy Stage6 HPC
Gaźnik Dell'orto 21mm
Sprzęgło Hebo R Racing
Wariator Malossi Multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy