Dzisiaj jest 01 mar 2025, 15:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2012, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
witam was myśle że mi pomożecie....przed zima skuter chodził dobrze..więc przez zime postanowiłem zrobić remont nowe łożyska top racig z uszczelniaczami....nowe uszczelki pod cykl i wydech,dzwon polini i tyle..poskładałem dzida elegancko wszystko sie składało...i jak wkręcałem wentylator na magneto to dałem za długie śrubki i uszkodziłem iskrownik..więc zakupiłem nowy iskrownik..więc tak iskra jest elegancka(nowa świeca NGK) jak to kolega mówił że ,,byka by zabiło" paliwo również dochodzi dobrze bo świece zalewa...kompresja jest bo przed remontem palił na dotyk chodź palcem jak tłok ruszałem w cylindra to jest luz ale bez żadnej tragedi.....i odpalić nie chce kopałem chyba z 50 raz az mnie nogi bola xD
myślę jak by była słaba kompresja to by odpalił....
czytałem na necie ze uszczelniacze na wału mogą być albo mebranki ale nie wydaje mi się żeby to...acha zbroiłem wtrysk paliwa tak samo bez różnicy..nie mam już sił do niego a wkurza mnie to jak stoi tak a ludzie śmigają chinolami itp ..pomocy !!!!




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 22:50 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:22
Posty: 154
Lokalizacja: okolice siedlec
Pojazd:
może iskra jest w złym momencie ? Nie wiem , czy to możliwe w skuterach , ale w starej poczciwej wsce to był częsty problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 23:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Jeżu, sprawdź czy Ci nie ścięło klina na wale, hmm a najlepiej sprawdź miernikiem czy ma kompresje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
Yakuza, właśnie ta kompresja...iskra jest elgancka jak sweice z fajna przyłoze do masy do wyedechu czy czegoś inego i skra jest bardzo gruba a klin nie ścieło bo iskra jest i magneto elgacnkio wchodzi..a propo kompresji jeżeli przed remontem była kompresja bo palił od strzała no raczej po remoncie chyba jej nie stracił co wy na to :shock:




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Jeżu, zależy jak to wszystko złożyłeś ;) Może Ci się simmering podwinął i przepuszcza lewe powietrze..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
Yakuza, hmm musiał bym sprawdzić...ale był by uszkodzony nawet nie odpaliłem silnik :cool:




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
nikt nie pomorze :/ nic po wypłacie kupuje łok meteor 41mm i robie szlif myśle że załatwi sprawe.




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 14:12 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
A wymieniłeś membrane? Membrana to chyba mniejszy koszt od tłoka i szlifu..Tym bardzej jak Ci świece zalewa. Moim zdaniem to membrana. Wyjmij i sprawdź czy prześwitów nie ma.




_________________

Sprzedam części do P/G
Cała gilera stalker na części!
Potrzebujesz coś? Napisz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
Farciarz, kurde nic nie grzebałem przy mebranach tylko wyjmowałem i wkładałem je przy remoncie :mrgreen:




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
Dziś zamontowałem nowy tłok z cylkiem po szlifie i cieszko odpalał az jak odpalił to zaraz gas a jak odpaliłem go na dłużej to musiałem go na gazie czymac bo by zdech no to go pomeczyłem troche to nawet chciał ruszać ale wkrecał sie tak do 5 tyś chodz nie próbowałem go nim śmigać..problem mam taki ze jak odpale to sie dus co to może być i szybko sie grzał....juz jestem blisko tylko cos to by mogło być :/ pomocy koledzy




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy