Dzisiaj jest 23 lut 2025, 13:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2012, 10:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam !
Jako że większość części mam już na poziomie sport, przyszedł czas na cylinder i gaźnik.

Mój aktualny set to:
- Sprzęgło Hebo N
- Wariator Malossi Multivar
- Wydech Tecnigas Next-R
- Cylinder China 60 - dlatego chcę kupić coś markowego
- Pasek Dayco Kevlar
- Wał POWER ROD

Teraz pytania:
1. Który cylinder będzie najlepszy z podanych ? (Airsal Sport 70, Motoforce sport 70, DR Evolution 70, Top performance Trophy 70)
2. Jaki wydech byłby najlepszy pod proponowany przez was cylinder ?
3. Czy muszę wymieniać łożyska ?

Od razu mówię że streetrace, malossi i polini odpadają ze względu na popularność, to może być dziecinne ale nie chcę mieć tak często wykorzystywanych cylindrów, no i cena tych cylindrów jest niższa.

Oczywiście inne propozycje cylindrów też przyjmuję tylko proszę bez streetrace, polini sporta i malossi sporta.

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.

Pozdrawiam.




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 13:44 przez Pixa, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 10:28 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ja bym z tych cylindrów co podałeś Top performance Trophy 70 gażnik 19mm/21 wydech yasni R tecnigas rs70 s6 pro replica lub coś tego pokroju


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 10:29 przez rafi krk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 10:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Dlaczego wybrałbyś akurat Trophy ? czytałem że nie jest zbyt dobry jeżeli chodzi o przyśpieszenie, a mi głównie zależy na przyśpieszeniu, chociaż vmax też kusi.




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 11:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2011, 19:27
Posty: 388
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Z tych co podałeś ja bym brał DR Evolution 70 podobno dobry cylek :)
Chyba że zależy Ci na szybkim dotarciu to bierz Airsala.
Plus dla Airsala Sport 70 to to że jest on aluminiowy więc szybko go dotrzesz i ma lepsze odprowadzanie ciepła.




_________________

Longjia swap Rox :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 13:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
A co myślicie o mocy, jeżeli można to proszę żeby ktoś kto się na tym bardziej zna napisał taki jakby "wykaz" od najlepszego mocowo do najsłabszego.

Na dotarciu mi nie zależy ale odprowadzanie ciepła to dla mnie i silnika AC wielki plus

Najbardziej rozważam właśnie między DR Evo a Airsalem.




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 13:45 przez Pixa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 13:57 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Ja bym brał Airsala lub Dr Evo. a najlepiej kupić streetrace.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 14:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Streetrace na pewno nie, bo jest droższy i jest zbyt popularny...

A tak może inaczej, który mocniejszy DR Evo czy Airsal ?




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 14:16 przez Pixa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 14:28 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
z tego co wiem to Airsal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ja osobiście chyba wolałbym airsala ze względu na aluminium i cenę, jeżeli byłby jeszcze mocniejszy od DR Evo to brałbym go na 100 %




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 19:01 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Airsal raczej będzie mocniejszy od evo ale prawdopodobnie nie zrobisz na nim takiego przebiegu, co do łożysk to zależy jaki przebieg i jakiej jakości są te fabryczne. Jak masz wymieniony wałek to dokładając około 200zł do wydechu i cylka mógłbyś pokusić się o racicga :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 19:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Myślałem też nad tym , konkretnie myślałem nad manstonem replicą ale promocja jest tylko pod 12mm a ja mam 10 ;[

Wolałbym sporta bo jest większa wytrzymałość, a co myślicie o cylindrze S6 Sport Pro ? Będzie dużo mocniejszy od airsala ?




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 21:09 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Pixa, Sport Pro jest najmocniejszy z tych co podałeś bo to już klasa mid race .
Jeżeli wszystko dobrze wyregulujesz i będziesz dbał to na cylindrze aluminiowym zrobisz więcej km niż na cylindrze żeliwnym . Z tych wszystkich wybrał bym na pewno Stage6 Sport Pro .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 21:12 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Można łożysko z 12 na 10. Sam tak mam w racingu i jest git

Sorki, niedopaczenie :ups: :mrgreen: masz 10


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 21:32 przez best_misiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ale z 10 na 12 już się nie da ;)

Tyle że sport pro jest dość drogi i lubi wysokie obroty czego nie lubi mój wał ;p



EDIT:

Jeżeli bym się zdecydował na Airsala to co polecacie jeszcze zmienić do polepszenia osiągów, czy gasbox coś daje ?




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 21:18 przez Pixa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 21:32 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 15:52
Posty: 1
Lokalizacja: poniatowo
Pojazd:
Ja bym wżucił do nieego stage6 sport pro mk II 70ccm ładna moć v-max niczego sobie sam cylek ma 12km dobrnapęd i moc generowana nawet do 16km;] pozdrawiam




_________________

Łysy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 22:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Powiadasz masz sworzeń 10mm w keeway'u ? Zmieniałeś wał ? czy masz łożysko igiełkowe redukujące ?

Moją propozycją byłby Metrakit HandMade 70ccm, jako że sam go mam i moim zdaniem jest mocniejszy niż polini. Dodatkowym plusem jest to, że wykonali go z żeliwa ;] Na zx'ie spisuje się całkiem - przy rolkach 4,9gr [malossi multivar] a na stage 6 pro konkretnie ciągnie od 7tys.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 7:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Tyle że Metrakit jest strasznie drogi, w cenie dosyć dobrego MidRace.

Wał jest zmieniony ale on akurat od serii ma sworzeń 10mm, wario ma 12,8mm.

A ma ktoś może tutaj na forum tego Airsala Sporta żeby podzielić się doświadczeniami/opinią ?


EDIT:
Jak to było z tymi pierścieniami jeżeli są 2 jest większa moc czy wytrzymałość ?




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 7:39 przez Pixa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 10:50 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Jednopierścieniowe lepiej się wkręcają na obroty. Dwa pierścienie lepiej zabezpieczają przed przedmuchami i zazwyczaj takie silniki robą większy przebieg.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 11:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 20:00
Posty: 70
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jest jakiś inny cylinder z jednym pierścieniem oprócz Sporta Pro którego byłby w stanie wytrzymać mój wał ?




_________________

Sprawdź mojego chinolka ;) aka' Romet 717 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 11:07 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Podstawowe pytanie :mrgreen: => Jaki masz gaźnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy