Dzisiaj jest 23 paź 2024, 23:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

SZLIF CZY NOWKA RMS
Czas głosowania minął 11 lip 2009, 10:25
rms 40%  40%  [ 6 ]
szlif z tlokiem mentor 60%  60%  [ 9 ]
Liczba głosów : 15
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2009, 21:17 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sty 2009, 21:01
Posty: 80
Pojazd:
Witam mam takie pytanko co lepiej zrobic szlif cylindra + nowy tlok koszt u mnie w miasteczku 180zł Czy nowka sztuka rms z mielocha te 50 zł chyba warto dolozyc bo do starego itak uszczelki by cza kupic wiec niewielka roznica cenowa co radzicie szlif czy nowka ?????




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 lip 2009, 10:25 przez markez12, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 22:22 
*

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:00
Posty: 52
Pojazd:
Jak masz zamiar zastąpić seryjny cylek minarelli rmsem to lepiej wykonać szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 22:48 
*

Rejestracja: 08 lip 2008, 11:29
Posty: 38
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
w minarelli są seryjnie rms 50cc więc możesz śmiało nowy RMS kupić




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 9:45 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sty 2009, 21:01
Posty: 80
Pojazd:
a jaka predkosc jestem w stanie wyciagnac z rmsem i tecnigasem




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 9:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
mój rms, bo takiego mam, po dotarciu 75-80 :) pełna seryjka u mnie (może licznik troszkę kłamie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 10:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
To już chyba zależy od Ciebie czy chcesz zrobić szlif czy nowy cylek. Ja na twoim miejscu zrobił bym szlif i nie zamieniał bym na jakiegoś rmsa




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 10:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
Zgadzam się z kolegą wyżej! :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Malossi MHR Replica 70cc
Wydech Polini For Race 3
Wał korbowy Stage6 HPC
Gaźnik Dell'orto 21mm
Sprzęgło Hebo R Racing
Wariator Malossi Multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 10:25 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sty 2009, 21:01
Posty: 80
Pojazd:
widze ze 2 odmienne zdania chodzi mi oto czy rms bedzie owile gorszy od oryginalu ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
nie prawda... RMS to zamiennik oryginału.. ja go mam, polecam 100% :)
KnapiS pisze:
i nie zamieniał bym na jakiegoś rmsa


jakiegoś?? widać że mało wiesz na temat rms-ów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 11:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jeśli kupisz dobry tłok to szlif. Oryginał zawsze najlepszy.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 12:06 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Ja też mam RMS i nie odczułem różnicy :wink:
Przy wymianie nie zapomnij o nowych łożyskach bo mogą się rozsypać.
RMS to odbry zamiennik i możesz nawet wycisnąć z niego jakieś 0,5 KM więcej :lol:

turekyeti, Mówiłeś że masz sportowe sprzęgło ?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2009, 22:17 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sty 2009, 21:01
Posty: 80
Pojazd:
hmm znaczna czesci polecila mi szlif i tak tez zrobilem calkowity koszt lacznie z tlokiem 200zł dlaczego a no dlatego ze zachcialo mi sie tloka vertexa i raczej juz tego nie zajade. TEMAT DO ZAMKNIECIA




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 8:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
turekyeti, ja tam nie patrze na rmsy




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy