Dzisiaj jest 03 maja 2025, 0:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2012, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:36
Posty: 143
Pojazd:
witam , mogę kupić wydech yasuni c20 moje pytanie brzmi , czy wydech będzie kompatybilny
z moim setupem i czy będzie pokazywał swoją moc w pełni
setup :
- Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc
- Wydech Stage6 Pro Replica
- Wariator Stage6 Sport Pro
- Pasek napędu Stage6
- Łożyska Stage6 Teflon
- Sprężyna dociskowa Stage6
- Sprężynki sprzęgła TopRacing
- Gaźnik 19mm dellorto
- Filtr stożkowy Polini Air Box
- Simmeringi Corteco
- Wał Top Racing Evo NG

ps. zalezy mi na czasie i opini zaawansowanych




_________________

Yamaha Aerox Valentino Rossi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 14:56 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
taki troche nad wymiar ten wydech, ale jak dobrze wyregulujesz to bedzie chodzic :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 15:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:36
Posty: 143
Pojazd:
własnie tez mi sprzedający mowi ze nad wymiar , no ale mój wał w końcu kręci się prawie do 18 tys obrotów




_________________

Yamaha Aerox Valentino Rossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 16:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
to nie wał kręci obroty, tylko cylinder, a sport pro jest za słabym cylindrem do c20, nie wyregulujesz tego




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 16:30 
*

Rejestracja: 23 mar 2012, 17:26
Posty: 168
Lokalizacja: masz jaranie?
Pojazd:
bytyn7, za mocny do sporta!




_________________

Siema Wszystkim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 16:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:36
Posty: 143
Pojazd:
to jaki wydech polecacie do mojego setupu , czy zostać przy Replice ?




_________________

Yamaha Aerox Valentino Rossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
carrera16 w sam raz :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Tu chodzi o to że twój cylinder nie wykorzysta całego potencjału tego wydechu ... Poza tym to już nie sport tylko mid race. Spokojnie możesz brać ten wydech. Wyregulujesz normalnie, z tym że będzie wył ;D
Jakaś C16 albo R'ka by była na pewno lepsza.
Poza tym jak dobrze jeździ na replice to ją zostaw ;)




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 18:58 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
c16 bierz albo yasuni R i będzie idealnie . :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 19:03 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
c20 jak masz okazie kupić za przystepna cene to kupuj bez wachania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
mikoxdxdxd pisze:
Tu chodzi o to że twój cylinder nie wykorzysta całego potencjału tego wydechu ... Poza tym to już nie sport tylko mid race. Spokojnie możesz brać ten wydech. Wyregulujesz normalnie, z tym że będzie wył ;D
Jakaś C16 albo R'ka by była na pewno lepsza.
Poza tym jak dobrze jeździ na replice to ją zostaw ;)


Ten cylek jest w klasie Sport,nie midrace.
Ostatnio widziałem gdzieś test cylindrów klasy sport w zestawieniu z różnymi wydechami(różnych klas) i miedzy innymi był tam Sport pro,udowodniono,ze mimo iż teoretycznie najlepszym wyborem byłyby wydech klasy sport,to na wydechu klasy Racing osiągał znacznie lepsze wyniki,więc jesli masz okazje kupic c20 w dobrej cenie nie zastanawiaj się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:36
Posty: 143
Pojazd:
dobra , kupię ten tłumik ;d




_________________

Yamaha Aerox Valentino Rossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 19:42 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak go dobrze wyregulujesz to będzie rakieta na tym wydechu :mrgreen: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 20:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Multifruit, Taa to pokaż. Chętnie zobacze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Multifruit pisze:
Ten cylek jest w klasie Sport,nie midrace.

Muszę chyba koledze wytłumaczyć co oznacza "mid race". Otóż jest to poziom między sportem a racingiem. Cylindry klasy sport to np streetrace, mf sport. Sport Pro jest to słabszy brat S6 Racinga.
Poza tym pod ten cyl dedykowany jest wydech Stage6 Pro .




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 20:54 przez mikoxdxdxd, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
mikoxdxdxd pisze:
Multifruit pisze:
Ten cylek jest w klasie Sport,nie midrace.

Muszę chyba koledze wytłumaczyć co oznacza "mid race". Otóż jest to poziom między sportem a racingiem. Cylindry klasy sport to np streetrace, mf sport. Sport Pro jest to słabszy brat S6 Racinga.
Poza tym pod ten cyl dedykowany jest wydech Stage6 Pro .


Będe sie kłócił : ) gdyż mowa tutaj o zwykłym S6 Sport Pro a nie o nowym Sport Pro MKII który juz zalicza sie z pewnościa do MidRace. hmm róznie piszą bo na SKZ daja opis ze SPort Pro miał około 15km weic zalicząłby sie do MidRace ale np. tutaj : http://www.jednoslad24.pl/artykul/8/70/ ... indrow-cz1 pisza ze zalicza sie do klasy Sport,wię♠c juz sie sam zagubiłem...


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 21:27 przez Multifruit, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Koledzy w ogóle orientują się że mowa tu o dwusuwie? Bo w nim największą rolę odgrywa układ wydechowy, to od niego zależy cały rezonans powietrza. Brzmi znajomo? Nie wydaje mi się. Gdyby było tak jak piszecie to ludzie zakładali by do serii c30, roosta. Sport pro to sport, różniący się od streeta tylko tym że jest alumniowy. Po co kupować tłumnik za 500 zł który da Ci mniej niż pro replica. Zresztą rób jak chcesz, słuchaj oczytanych tunerów którzy nie złożyli nawet jednego silnika.




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Śmiało kupuj C20, większość osób piszę Ci, aby go nie brać po większość nawet nie widziała na oczy tego wydechu :P :P

Wyregulujesz sobie elegancko. Replica Ci muli tylko ten cylinder, a widać, że setup masz przyzwoity :lol: R'ka też byłaby za słaba. Więc bierz to C20, spędzisz trochę czasu na regulacji i będzie kosa. Redus miał C20 przy Spor Pro :)


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 21:46 przez MasterSSP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Ale redus miał pewnie pełen port :P Poza tym racji nie masz miałem w rękach c16, c20 i c21. Także wiem raczej do czego są przeznaczone.

bytyn7 jak kupisz pochwal się jak chodzi i powiedz czy było warto :D




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Korh, Z tego co pamiętam Redus nie miał porta przy C20, wtedy dopiero zaczynał zabawę chyba z tuningem w roxie, z tego co pamiętam :lol:




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy