Dzisiaj jest 23 lut 2025, 4:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2012, 13:17 
*

Rejestracja: 23 kwie 2011, 12:54
Posty: 111
Lokalizacja: Jarosław
Pojazd:
Witam mam problem bo jechałem wczoraj skuterem i przejechałem ok.50 km. Dzisiaj go odpaliłem patrzę a tu biały dym z rury leci i kapie z niej. Jest też taki metaliczny dźwięk z silnika. Co to może być pierścienie do wymiany czy co?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 13:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:04
Posty: 91
Pojazd:
jak jest to skuterek chłodzony woda to uszczelka pod głowica




_________________

Wojtek/Kraków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:04
Posty: 91
Pojazd:
jak jest to skuterek chłodzony woda to uszczelka pod głowica




_________________

Wojtek/Kraków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 17:11 
*

Rejestracja: 23 kwie 2011, 12:54
Posty: 111
Lokalizacja: Jarosław
Pojazd:
A jeśli chłodzony powietrzem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: keeway
Post: 01 kwie 2012, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:04
Posty: 91
Pojazd:
a co mu kapie z rury wydechowej i czy to jest naprawde bialy dym czy taki niebieskawy?




_________________

Wojtek/Kraków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 20:21 
*

Rejestracja: 23 kwie 2011, 12:54
Posty: 111
Lokalizacja: Jarosław
Pojazd:
Jest biały i z rury pluje na czarno, ale pomińmy to mi chodzi o to co to tak może brzdękac w okolicy silnika czy to może być wina pierścieni? są do wymiany?
Sprawdziłem już przekładnie, wał nie ma luzu.

Jest to typowy chiński silnik chłodzony powietrzem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: problem
Post: 01 kwie 2012, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:04
Posty: 91
Pojazd:
a ile przebiegu ma ten silnik ? trudno tak na odleglosc powiedziec na 100 % co to jest ,ale sprawdz kompresje ,skoro pluje czrnym to moze byc niespalone paliwo z olejem przedostajace sie przez pierscienie , wlasnei z pierscieniami moze byc zle ale sprawdz kompresje jak mam to nei piescienie , ktok po kroku trzba sprawdzac . czasami jest tak ze silnik nagle jak jest zimny kopci na bialo bo spala miesznake i zasysa duzo powietrza a ono sie nei spala ,para wodna sie tworzy i kapie z tłumika taka woda z olejem niespalonym . ale potem po rozgrzaniu przechodzi . zapal go i niech pochodzi z 15 min jka sie zagrzeje zobaczysz czy dalej tak halasuje czy mniej ,jak mniej to cos z tlokiem i pierscieniami moze byc nie tak




_________________

Wojtek/Kraków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Teraz jest zimno, z wydechu może Ci kapać po prostu woda powstała z pary wydobywającej się przez układ wydechowy, a czarna dlatego że skrapla się po czarnej sadzy spalin ... Jeżeli kopci na biało to para, sprawdź co parę km stan oleju to zobaczysz . Jeżeli 4T spala olej to kopci albo na niebiesko albo na czarno, ale wtedy uszkodzone są zazwyczaj pierścienie albo głowica .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2012, 17:21 
*

Rejestracja: 23 kwie 2011, 12:54
Posty: 111
Lokalizacja: Jarosław
Pojazd:
Mam 7 barów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy