Dzisiaj jest 06 lut 2025, 6:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2009, 23:21 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 16:41
Posty: 23
Pojazd:
Mam pytanie co wziąć sportowy wariator polini czy odblokowane przełożenie nr.1? Co więcej da?


Ostatnio zmieniony 09 lip 2009, 23:22 przez kuba9358, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 5:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Wariator.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 8:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Wariator tylko nie żaden badziew, a coś porządniejszego!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 9:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2007, 16:33
Posty: 15
Lokalizacja: Strąków (SBE i STA)
Pojazd:
Odblokowane przełożenie...




_________________

Airsal Sport 70 + Tecnigas Next CR + Mikuni 17,5 mm + Polini AirBox cdn...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 9:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Przełożenie, ale pod warunkiem, że wymienisz OBA!




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 11:00 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 16:41
Posty: 23
Pojazd:
na seryjniaku nie opłaca się wymieniać przełożenia nr 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 11:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Morini jest blokowane na przełożeniach i bez wymiany obu nie wyciągniesz max mocy! Owszem, nie opłaca się zakładać obu przełożeń na serii, ale w innych silnikach niż F. Morini...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 11:13 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Na skutercentrum.pl pisze wyraźnie:
- Przełożenie nr 1 zalecane do oryginalnego cylindra z wymienionym tłumikiem na sportowy.
- Przełożenie tylne nr 2 do TGB - zalecane do cylindrów klasy Sport.
Czyli tuning powinien przebiegać mniej więcej tak:
- wydech,
- przełożenie nr1,
- wariator,
- na samym końcu przełożenie nr2, cylinder, sprzęgło itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 11:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Ja bym wzioł chyba wario Hebo NG ;) A potem nazbierał więcej kasy na obydwa przełożenia ;)




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 19:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Najpierw wario potem oba przełożenia. Jedno nic nie da.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 19:19 
*

Rejestracja: 12 cze 2009, 17:43
Posty: 36
Pojazd:
Nic nie da? Popatrz na opisy przełożeń na skutercentrum.pl.
- przełożenie nr1 +ok.13km/h
- przełożenie nr2 +ok.20km/h
- zestaw +ok.35km/h
Każde przełożenie trochę daje, a skoro nawet w opisie jest napisane, kiedy należy które wymieniać i ile daje, to po co cała ta dyskusja? Oni to sami testowali. Poza tym to, czy lepiej kupić przełożenie nr1, czy wariator, zależy też od tego, jak idzie sprzęt. W moim przypadku, kiedy skuter ma super przyspieszenie, a v-max to 83km/h i po prostu czuję, że te przełożenie go blokuje, nie widzę sensu kupowania najpierw wariatora, bo v-max i tak mi się nie zmieni, a przyspieszenie mam teraz wystarczające. Inna sprawa, gdy komuś idzie 65-70km/h i nie ma tak dobrego przyspieszenia - wtedy wariator może polepszyć v-max i zwiększyć przyspieszenie, czyli raczej się opłaca. To, w co inwestować, to indywidualna decyzja. Każdy wie, jak idzie jego skuter, czego mu brakuje i co chce osiągnąć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 19:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Kuzyn ma katanę. Po dośćdużym (prawie full) tunie sport katana jechała tylko 70km/h, przyspieszenie zmiatało z siedzenia. Przy tych 70 piszczała jak zarzynany ogier xD Po wymianie przełożenia wtórnego (nr2) jedzie 85km/h i nie piszczy :)




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2009, 23:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2009, 22:27
Posty: 12
Lokalizacja: Sieradz
Pojazd:
Po tunie klasy SPORT Katana mu leci 85km/h? Dziwne, ale mocno niepełny ten tun, albo coś do wymiany.




_________________

[center]Suzuki Katana WR K2[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2009, 22:15 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 16:41
Posty: 23
Pojazd:
mi mój tgb leci 65 a to co na seryjniaku przełożenie nieda więcej niż sportowy wariator?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy