Dzisiaj jest 01 mar 2025, 17:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2012, 14:15 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
Witam, chce wykonać swap p/g do colibra, silnik jaki posiadam to Piaggio Vespa 2t AC mam do was parę pytań:
- Na zdjęciu Numer 1 zaznaczone jest "coś" czerwonym kolorem, co to jest i co mam z tym zrobić ?? Gumowa rurka wchodzi gdzieś w kartery (o ile się nie mylę)
- Na zdjęciu Numer 2 jest zaznaczony wężyk który idzie do pompy oleju, jeżeli chce wywalić pompę oleju to mam odłączyć ten wężyk i zaślepić go ?? I wykręcić pompkę ??
- Zdjęcie nr. 3 co to jest za wychodzący kabelek z gaźnika i gdzie mam to podłączyć ??
- Zdjęcie nr. 4 rurka idzie od osłony cylindra, mogę to odpiąć czy lepiej zostawić ??
- Zdjęcie nr. 5 Czy ta kołyska będzie pasować do colibra ?? Jest to kołyska od Vespy Lx 50 z 2010r.
- Gdzie mam podłączyć do silnika rurkę od kranika podciśnieniowego ??
- Jaki polecacie olej do przekładni i czy filtr powietrza muszę po umyciu nasączyć w oleju ? Jeżeli tak to w jakim ??

Zdjęcie nr. 1
Obrazek

Zdjęcie nr. 2
Obrazek

Zdjęcie nr. 3
Obrazek

Zdjęcie nr. 4
Obrazek

Zdjęcie nr. 5
Obrazek


Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi :))


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 14:25 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Zdjecie nr 1- możesz to wyrzucić, to jest "katalizatorek" albo "zawirowywacz spalin", kompletnie niepotrzebne.
Zdjęcie nr 2- pompke oleju wyrzucasz a ten otwór w gaźniku zaślepiasz
Zdjęcie nr 3- na zdjęciu chyba zaznaczyłeś złą część, jedyny kabel który wychodzi z gaźnika jest od ssania, musisz go podłączyć do odpowiedniej kostki z instalacji w skuterze.
Zdjęcie nr 4- możesz to wyrzucić.

Olej do przekładni weź najtańszy jaki jest- hipol ;) Wkładu filtra nie trzeba nasączać w tym oleju.




_________________

Sprzedam części do P/G
Cała gilera stalker na części!
Potrzebujesz coś? Napisz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 14:34 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Siema, ja też mam ten silnik w colibrze i:
Zdjecie 1: To jest Zawirowywacz spalin i ten wezyk idzie do tłumika,ja to wywaliłem całe bo mam sportowy tłumik i nie mam gdzie to podlaczyc;D
Zdjecie 2:Jak chcesz robic sam mieszanke to wyciag ten wezyk i zaslep czyms ta dziurke,ja wezyk zostawilem i wkreciłem srubke do niego
Zdjecie 3:Czy to nie jest kabel z ssania automatycznego?
Zdjecie 4:Mozesz odpiac i zostawic;P Ja tego też nie mam,bo nie posiadam filtra seryjnego;)
Zdjecie 5:Z tą kołyska to nie wiem bo ja ma inna,ale powinna wejść
Rurka z podciśnienia powinna iść do gaźnika
Dobry olej przekładniowy jest z mallosi jest w sklepie u mielocha
a gabke nie nasacza sie olejem, tylko specjalnym sprajem do filltrów




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 14:36 
*

Rejestracja: 04 lut 2012, 19:56
Posty: 106
Pojazd:
Obrazek

Czyżby to zaznaczone na pomarańczowo nie jest ssaniem ?? :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 14:37 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
Tak to jest ssanie auto;P




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy