Dzisiaj jest 12 mar 2025, 17:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2012, 13:02 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Siema. Zrobiłem szlif cylindra polini sport 50. No więc kupiłem tłok zaniosłem do szlifu, następnie go odebrałem. Żadnych rysek, położyłem cyl na gładkiej powierzchni i wpuściłem tłok, wpływał powoli więc wszystko było dobrze. Założyłem więc go, wcześniej posmarowałem tłok i cyl olejem. Wszystko ładnie skręciłem i odpaliłem, wziął za trzecim kopem. Czuć było na starterze że jest to nowy cylinder. Skuter popracował 5-10 minut na wolnych obrotach. Następnie ruszyłem się przejechać. Zrobiłem 2km i wróciłem do domu. Zmierzyłem kompresję, a tam ledwo 8bar :roll: Z tego co wiem to cylinder po szlifie powinien mieć spokojnie ponad 10bar. Czego to wina zły szlif? Czy może pierścienie jeszcze się nie ułożyły?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 13:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
Mierzyłeś na ful manecie ?




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 15:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
karol159620 pisze:
8bar

Jeszcze nie jest tak źle.
Booyaka też miał po remoncie 8bar.


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2012, 15:55 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 15:47 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
capekpl1, no ale przy moim docieraniu to pewnie spadnie do 7 :/
Macie jakieś porady jak dobrze dotrzeć? Może zablokować go?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 15:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Kolego, jaki luz montazowy i tlok ?
I po dobrym docieraniu kompresja nie spada tylko moze sie zwiekszyc.


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2012, 15:53 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 15:56 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Po dotarciu kompresja wzrośnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 16:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
TeDeX pisze:
Po dotarciu kompresja wzrośnie.

Na pewno nie kompresja co najwyżej sprężanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 16:07 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 18:16
Posty: 149
Pojazd: gas gas ec 83cc
a jaka była na samym początku po założeniu?




_________________

Odważni nie żyją wiecznie.... za to ostrożni nie żyją wcale..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 17:44 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Panowie, powiedzcie czy robię dobrze. Otóż zrobiłem dziś 30km, dzieląc sobie tę odległość na 3 odcinki po 10km. Jechałem tak, 35-40km/h i co jakiś czas powoli dodając gazu 60-70km/h. Dolałem dość sporo oleju i boję się, że tłok się "ślizga" i pierścienie odpowiednio nie rozepchną się i kompresja będzie jeszcze mniejsza. Aha i kiedy mogę dać v-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 20:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
karol159620, Docieraj jak każdy inny czyli więcej oleju (najlepiej półsyntetyk) ,w miarę niskie obroty ale czasami też daj więcej gazu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2012, 20:43 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 10:15 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
A ile km mniej więcej? 300km starczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 10:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
karol159620, 500.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 11:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Na cuda nie licz, wzrośnie najwyżej o 0,5-1Bar.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 12:17 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Furian50 pisze:
Na cuda nie licz, wzrośnie najwyżej o 0,5-1Bar.

Albo o tyle zmaleje :roll:

EDIT: jaką dyszę dać, do tego setupu: tecnigas trek wydech, wario top racing sv1, gaźnik 17,5, cyl polini sport 50, sprzęgło rms, wał rms std. Aktualnie jest 75, ale świeca jest biała i mam do wyboru jeszcze dyszę 80 i 100. Jak myślicie którą dać?


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2012, 19:13 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy