Dzisiaj jest 23 lut 2025, 9:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2012, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Witam, dziś poskładałem swojego chińczyka (Romet 747 2t) po "ostrej" jeździe na 70cc... padł mi wał i uszczelniacze więc zrobiłem tak :
1. kupiłem łożyska SKF, uszczelniacze (identyko jak oryginał) - sklep z łożyskami za wszystko 36,50 :P nie jak w sklepach internetowych 130, ale to szczegół.
2. kupiłem wał
3. kupiłem cylinder 50 cc Top Performance HQ ( czy jakoś tak )
4. złożyłem wszystko

Po złożeniu zauważyłem że wał bardzo ciężko chodzi, nie tak jak wcześniej (pan z którym to robiłem mówi że wszystko musi się ułożyć, i dotrzeć - niechaj tak będzie)
złożyłem gaźnik 17,5 mm dell'orto dysza 75, stożek. śrubka od powietrza wykręcona o 2 obroty, śrubka od obrotów wykręcona o 1,75 obrotu (530 stopni), paliwo zalane do gaźnika, wstrzyknięte bezpośrednio do cylka, wszystko podpięte i ? nie pali ;/ po godzinie prób, coś zaczął chełtać, po 2 godzinach, kręcił równo z rury leciał "białawy" dymek, słychać było że iskra, świeca, paliwo, powietrze, że wszystko jest dosłownie wszystko, iskra była - świeca średnio brązowa, cylinder ciepły, wydech ciepły, paliwo jest, (iglica w gaźniku na środku) mimo to on nie chciał odpalić, z kopki tak samo, ogólnie palił ( w cylku była iskra i ten cały wybuch [ po fachowemu - robił te swoje 2 suwy ]) lecz tak jakby nie chciał ciągnąć dalej, tak jakby nie mógł sam załapać, ludzie mam do was prośbę bo na dworze ciepło, jeździć już można a maszyna stoi . Co może być przyczyną tego iż skuter nie chce sam ciągnąć, z rozrusznika czy z kopki jest iskra i to wszystko dalej ble ble ble, ale tylko puszczam przycisk od rozrusznika on staje, przestaje kręcić i tak cały czas. Powiedzcie mi ludzie proszę co może być tego przyczyną bo sam już nie wiem, a nerwów to mam już bardzo mało do tego chinola, może jakieś "wstępne" ustawienie gaźnika pomoże, może to przez to że ten wał tak cholernie ciężko chodzi ? nie wiem, proszę was ludziska o pomoc




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 18:53 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Zanim włożyłeś wał posmarowałeś wszystko olejem ? tak żeby był poślisk ? wał łożyska tłok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 18:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
tak jest, wszystko było nasmarowane, wał, łożyska, tłok, cylinder. Dodam jeszcze że o niczym nie zapomniałem :D - co jest jakimś sukcesem :P




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 18:57 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Hm więc dziwne żeby cięzko chodził, jeśli wszystko nasmarowane ale jak kopiesz to czujesz ten opór ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
ogólnie kopnik ciężko chodzi, nie daj Boże żeby była wkręcona świeca bo wtedy jedną ręką (łapiąc za magneto) nie przekręcisz wałem, rozrusznikiem hula, kopnik chodzi ciężko ale też jest wtedy zapłon i to wszystko inne, tylko że on pali jak jest kręcony mechanicznie, ale żeby sam z siebie na to kręcenie wyrabiał to niema bata ... :( o co może z tym chodzić ?




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2011, 11:54
Posty: 95
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
a rozprężyłeś wał??
Chodzi o to aby po włożeniu wału puknąć z jednej i z drugiej strony przez deseczkę w wał.
Wtedy lżej chodzi.
u mnie to pomogło.
Uszczelniacze dobrze założyłeś :?:




_________________

Piaggio NRG mc1 Zapraszam ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=295770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
oo widziałeś, tego nie robiłem,a jak myślisz pomoże ?, tak uszczelniacze dobrze włożone.
w piątek puknę (bez skojarzeń !) ten wał, od strony magneta i od strony wario, zobaczymy, jak to będzie, oczywiście cylek zdejmę :), dalsze wskazówki i pomoc mile widziane, bo szczerze mówiąc wątpię że to rozprężenie wału pomoże.




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:42 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Dokładnie chodzi o wyśrodkowanie wału w karterach na 70 by ci chodził ale to jest źle a na 50tce za ciężko mu ja w swoim zakladzie mam przyrząd przy składaniu wału i chodzi leciutko Ty w swoich warunkach szkoda ze juz masz cyl zalozony bo bys widzial z ktorej strony jest za blisko półkulą do karteru teraz możesz tylko próbować i albo w prawo albo w lewo i sprawdzić chyba że ściągniesz cyl




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
czyli mam zdjąć cylinder, i stukać to raz z prawej strony wału raz z lewej, żeby wał był równo, i żaby lekko się obracał tak ?




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:53 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Raczej na tym to pukanie polega ;) wielkanoc była więc nie pukać w jajka :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
a jeżeli to nie pomoże to macie jakieś pomysły, żeby już nie latać w tą stronę i do garażu milion razy :D, prosiłbym o jakieś wstępne ustawienie gaźnika (bo gaźnik wyregulowany pod 70tke)




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:00 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Jak masz dużą dysze to ją zmniejsz o 5 max 10 nr. a reszte zostawiam Tobie kręć śróbką :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
małe sprostowanie :D do 70tki miałem dysze 100 do 50tki założyłem 75 (ze względu na stożek), gaźnika nie wyreguluje jak motor nie odpali :( ...




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:13 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No właśnie najpierw odpal potem reguluj ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
no to doradźcie mi jeszcze co może być przyczyną tego że nie chce odpalić, kompresja jest szatańska 11,3 bar, jeżeli podacie przyczyny, to pasowałoby podać i rozwiązanie problemu :D, albo przynajmniej "razem"(dzielą nas km.) pogłówkować




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:21 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ehh no nie wiem co może być przyczyną najpierw rozwiąrz ten jeden problem pukajac w wał jeśli nic nie pomoże pisz spowrotem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Edit : łożyska wału,uszczelniacze idealnie wsadzone, wygląda na to że przez zmianę dyszy dostaje za małą dawkę paliwa, wsadzę 100 zobaczymy jak to będzie .




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 8:59 przez kajuj1110, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy