Dzisiaj jest 01 mar 2025, 15:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2012, 9:13 
*

Rejestracja: 09 kwie 2012, 19:08
Posty: 5
Pojazd:
Witam ma ktoś orientację ile może kosztować naprawa wtrysku w Aprilli SR 50 rok 2006?? i Czy po tej naprawie ten wtrysk się będzie nadal psuł ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 9:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Muszę Cię zasmucić. Kumpel oddał Gilere Runner do naprawy bo tez miał na wtrysku i mu padł. Najpierw mechannik twierdził ze to jakis modół sterujący/ kmputer wsadzili to cos i nadał skuter nie chodził. Potem wsadzili wtrysk od innego i też nie. Zdecydowali aby przerowbić na gaźnik. Ok koles powiedział że to tydzien roboty. Jak zaprowadził Gilere na początku tamtych wakacji to odebrał ją 2 tygodnie temu. Koleś chciał 900zł za taką naprawe a pierdzielił sie z tym tyle czasu. Zapłacił mu 400 i niech spier&^%@. Nie naprawiaj wtrysku tylko odrazu zmieniaj na gaźnik. Co z tego ze teraz naprawisz jak i potem moze kolejny raz sie zepsuc i te same pieniadze. Nie polecam Ci mechannika w Łukowie ul. Zabrowarna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 9:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 14:06
Posty: 160
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Naprawić wtrysk to albo wymienic całość na nowe bo to najpewniejsze, że te 10-15 tyś zrobisz bez awarii, albo odrazu przeróbka na gaźnik ( wg. mnie opcja druga najlepsza )




_________________

Aprilia SR70R Factory Projekt Racing

Wejdź, zobacz i skomentuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 11:27 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:22
Posty: 154
Lokalizacja: okolice siedlec
Pojazd:
skolsik13 mój kolega naprawiał gdzieś w Łukowie swoją sr-ke , ale to był 3 i ostatni mechanik , co prawda udało mu się to , ale skuter stał 2 lata u mechaników , na naprawę wydał ok 1800 zł , a co lepsze przejechał 100 KM i spaliło mu świece , która kosztuje 40 zł , za taką kasę to ja bym zrobił tą apke na full sporta , tak , że by nikt z okolicy nie miał startu , tak więc do autora tematu , przerabiaj na gaźnik , nawet nie myśl o naprawie wtrysku bo to studnia bez dna .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 11:41 
*

Rejestracja: 09 kwie 2012, 19:08
Posty: 5
Pojazd:
A ile kosztuje przerobienie z wtrysku na gaźnik ?? orientujecie się ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 12:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
W necie znalazłem cos takiego:
-Do przeróbki potrzeba
-Kruciec ten co wchodzi do silnika od wersji gaźnikowej
-Głowice
-Gaźnik
-Ssanie
-Linke gazu
-Kranik podciśnieniowy i parę przewodów nowych i możesz jeszcze zamontować filterki paliwa .

1.Wywalasz starą głowice,pompkę paliwa i oleju.
2.Zostawiasz ECU, daje ono iskrę i nie może zostać wyrzucone
3.Zakładasz głowice od gaźnika i gaźnik w miejsce przepustnicy.
4.W kostce od przepustnicy łączysz ze sobą dwa środkowe kable(musisz to zrobić żeby skuter wchodził na obroty), po złączeniu, cały przewód chowasz pod plastikami np. na opaskę montujesz przy ramie.
5.Musisz jakoś podłączyć kranik w baku.
6.Jak kupisz oryginalne ssanie od morini to musisz przerobić kabel aby moc podłączyć je pod akumulator. Jedno do "+" a drugie do "-" od kabla "+" prowadzisz jakiś przełącznik tak aby można było odciąć prąd, tak jakbyś robił audio.
7. Musisz zaślepić otwór po kompresorze, możesz wykorzystać kompresor(Ja u siebie wyciągnąłem to kółko i wsadziłem sam tloczek i klin aby go trzymał, następnie w miejsce rurki wkręciłem śrubę i wszystko uszczelniłem takim klejem czerwonym, co daje się go pod głowice.) albo u tokarza na wymiary i kształt kompresora zrobic taki korek aluminiowy powiedzmy.
8.Wcześniej pisałem ze pompka oleju może zostać ponieważ, u kolegi w Jecie chodzi, mój błąd Jet to nie SR, niestety nie ma możliwości podłączenia pompki do gaźnika gdyż w silniku morini i gaźniku KEHIN olej jest podawany w całkowicie inny sposób i niestety pompkę trzeba wyrzucić i samemu mieszać paliwo z olejem.
9.Podłączasz linkę gazu od wersji na gaźniku. "

Nie polecam ci samemu tego robić.


robcik3322, Ten typek na Zabrowarnej to kowal a nie mechanik. Najlepszy w Łukowie jest przy obwodnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 17:43 
*

Rejestracja: 09 kwie 2012, 19:08
Posty: 5
Pojazd:
Dzięki bardzo panowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2011, 14:06
Posty: 160
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
W P/G nie potrzeba zmieniać króćća ssacego : )




_________________

Aprilia SR70R Factory Projekt Racing

Wejdź, zobacz i skomentuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
linke można zostawić aby lekko końcówkę spiłować trzeba glowice tez mozna zostawić starą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy