Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2012, 21:45 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
Ostatnio byłem u mechanika który zdjął mi cylinder i mówił że jest przegrzany i tłok Piszę do was abyście stwierdzili czy z tymi częściami jest coś nie tak, wydaje mi się że ten typ po prostu chciał mnie naciągnąć !! Wiem że trudno wam będzie to zrobić poprzez zdjęcia więc możecie dać mi jakiś porad jak to sprawdzić czy cylinder i tłok jest dobry a i chodzi mi tez o rozwiązanie problemu ze spalinami pod tłokiem, za wszystkie odpowiedzi dziękuje.

Oto zdjęcia :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 21:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Wydaje sie być okej , nie ma przedmuchów . Pierścienie okej są.

A to wypalone denko tłoka od spodu to chyba normalne jest . W każdym tłoku tak miałem . : )




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Karpiu, Zdjec sie nie da powiekszyc, a bynajmniej u mnie. Z takich miniaturek nikt Ci nic nie powie, chyba ze to u mnie tylko nie dziala :lol:




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 21:58 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
macie link do wiekszych

http://www.garnek.pl/karpiu7/20334077/p ... ne-czy-nie


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2012, 21:58 przez Karpiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 22:00 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
trochę żle temat założyłem, miałem założyć pod minarelli i mi się pomyliło xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2012, 23:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Po 1 to edytuj posty a po 2 ja bym to złożył i jeździł ale możesz zrobić szlif i dać nowy tłok jak chcesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 7:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jakby cylinder był przegrzany to tuleja byłaby przebarwiona na fioletowo.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 14:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jeśli moto chodzi dobrze i ma tą moc co powinno to znaczy ze jest okej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 15:41 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
dla mnie to ta gladz cylindra jest poprostu zjechana,ale nie bede sie klucil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 16:37 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
mi się wydaje ok. Ja bym zakładał i jeździł dopóki kompresji by nie stracił :)




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 14:49 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
gościu napisał mi że te spaliny pod tłokiem sa przez przedmuchy pierscieni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Tak zapytam. Jaki był powód, że byłeś z cylindrem u mechanika? Stało się coś czy jak? Gdyby były przedmuchy to kompresja byłaby słaba, przez co moc mniejsza. Pod pierścieniami na tłoku byłby nagar, a u ciebie tłok jest w bardzo dobrym stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:44 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
byłem żeby wyregulował mi gaźnik bo na starcie miał dobrego koma a potem go muliło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jeśli regulacja nie pomogła to mała dysza główna w gaźniku jest. Miałeś ten problem wcześniej czy nagle to się stało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:56 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:51
Posty: 23
Pojazd:
mam gaźnik 21 arreche dysze 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Mała dysza. 110 co najmniej. Kup zestaw kilku dysz i testuj. Jesli to nie pomoże to sprawdź kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy