Dzisiaj jest 22 lut 2025, 21:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 kwie 2012, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Spalanie pokroju 11l na 100km... Gaźnik niby wyregulowany.
Co może być nie tak? A może na iglicy dać więcej powietrza mniej paliwa? Swieca czarna a skut jeździ dobrze ;|
Yarox
60cc
Polini Super Race
Wario narraku
Stożek Revo Airbox
gaźnik 16mm tec ;|
PROSZE HELP




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 20:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Jesteś pewien że dobrze obliczyłeś ?
Sprawdź, czy nie ucieka Ci gdzieś paliwo.


wlodi112 pisze:
Gaźnik niby wyregulowany.


wlodi112 pisze:
Swieca czarna


No to niby nie jest dobrze wyregulowany.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Jak jest czarna i nie spala do końca mieszanki to za dużo paliwa czy powietrza?
Na 5l paliwa zrobiłem 46km
Nigdzie nie cieknie ;|




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, 20:09 przez wlodi112, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 20:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Za dużo paliwa dostaje.
Wyreguluj porządnie gaźnik i zobaczysz :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Jak reguluję gaźnik to śrubką od przepustnicy zmiejszam obroty a śrubką od mieszanki już nie mogę zwiększyć obrotów ;| To iglicę dać wyżej czy niżej?

To że za mała dysza też może wpływać na spalanie?

Seria była 70
Dałem wario narraku
Komin Polini Super Race
60cc
Stożek Revo Airbox
I dysza 78 bo nie wiedziałem jaka była seria i ok chodził(W miarę) Słabo wchodził z niskich obrotów.
Teraz dałem dyszę 85 ale i tak nie reaguje jak wyżej opisane (nie łapie lewego powietrza)




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, 20:30 przez wlodi112, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 7:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
wyreguluj gaźnik pamiętaj o tym że wyjściowe jest : 2,5 obrotu wykręcenia śrubki od obrotów, i 2 obroty od powietrza, odpal go rozgrzej, i co pół obrotu wykręcaj śrubki, jak skuter zacznie chodzić na niskich obrotach, silnik będzie równo pracował, to powinno być ok.
Na mojej 70cc z rozregulowanym gaźnikiem palił mi 7-9 l ... jechałem do miasta obok (Sandomierz-> Tarnobrzeg) 14 km ... dojechałem tam na 4,5 litra paliwa bo taki mam zbiornik ... winą był rozregulowany gaźnik, po regulacji skuter palił ok. 3,7 l na 100 km w mieście :). Pozdrawiam
Iglice na środek daj - takie jest wyjściowe ustawienie gaźnika.




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 7:33 przez kajuj1110, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 12:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Wedle tego http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30120 pięknego poradnika 1 obrót ;| Więc nie wiem już jak go regulować.




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 13:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Na początku odkręć śrubkę od mieszanki od tego ustawienia co teraz jest o cały obrót. Przejedź się 5 km i sprawdź kolor świecy. Jak dalej czarna to jeszcze trochę odkręć, przejedź się i rób tak dopóki świeca nie będzie miała koloru kawy z mlekiem/albo takiej jak by była zardzewiała.
Potem już możesz regulować, żeby obroty były stabilne.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy