Dzisiaj jest 18 lip 2025, 23:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Bierze mi olej.
Post: 12 kwie 2012, 15:08 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Siemacie pisałem już podobny wątek ale został usunięty mam problem bo mój 4t bierze mi olej no wiem że to mogą być pierścienie ale po przebiegu 2500km ? już by sie nie nadawały ?
Proszę o radę co mam zrobić z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
jak go męczyłeś lub coś tam innego to pierścienie już mogą być spokojnie do wymiany




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 15:23 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Hmm nie męczyłem kupiłem używke...więc pierścienie do wymiany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 15:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
nie wiem jak u Ciebie, ale jak oleju bierze dużo to pierścionki mogą już być podjechane




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 15:28 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
No bo ostatnio zrobiłem tak że opór gaz i trzymałem hamulec tylny przez chwilkę i dość dużo dymu sie wydobyło a silnik był rozgrzany. i ile moge polatać na takich pierścionkach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
jeżeli to zużyte pierścienie to nie jeździj, chyba nie chcesz wymieniać całego cylka ? bo jak pierścień pójdzie to albo nie będziesz miał kompresji, albo będziesz miał cylek do wymiany ...




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 18:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
mogłeś uszkodzić pierścień zgarniający kup nowe uszczelki cylindra i rozbierz go i będziesz wiedział co się tam dzieje pęknięty pierścień może porysować cylek małe ryski da się zdjąć ale większe to lepiej kupić nowy zestaw
ale jeśli bierze ci olej to zobacz na filtr powietrza czy nie wywala tam oleju z silnika przez odpowietrznik jeśli jest go tam sporo rób remoncik




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 18:35 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Filterek jest czysty :p oleju hmm po 3 dniach jazdy praktycznie nic go tam nie ubyło ale jak dymi mi troche to bierze olej pewnie bo dymi na niebiesko a nie na biało jak powinien.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
więc poszedł ci pierścień zgarniający powinien się składać z 3 części i jedna prawdopodobnie jest uszkodzona zazwyczaj pada sprężynka czyli środkowa




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 7:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
myślę to samo co kolega wyżej, zmień pierścień, zobacz gładź cylindra, złóż i szerokości życzę :)




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 10:37 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Jo sory że nie odpisywałem a więc tak każdy pierścionek jest okk nawet ta spężyna wygląda na dobrą a po czym poznać że sie nie nadaje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 0:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
jeśli masz zdemontowany cylek możesz się dowiedzieć w jakim jest stanie w górnej jego części powinien być gładki ale jeśli wyczuwalny jest rant to znaczy że potrzebujesz szlifu lub nowego co chyba było by tańsze jeśli gładź cylindra jest w dobrym stanie to wymień tylko pierścienie
najprostszą usterką mogła być uszkodzona uszczelka pod głowicą ale wtedy pojawiają się przedmuchy silnika




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 8:21 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Hmm uszczelka jest dobra przedmuchów raczej nie ma no to pierścionki do wymiany ale nie moge znaleść do cylka naraku pierścionków jedynie do 50ccm a z chińskich 80ccm nie pasuje bo za małe są narazie włożyłem serie cylek i będe jeździł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 10:54 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Hmm dobra odświerze i przy okazji napisze więc tak założyłem 50ccm nowe pierścionki i dalej kopci : o a więc moje pytanie co to może być ? mam takie wrażenie że za dużo oleju jest i pod tłok dostaje sie duża ilość oleju i go spala poprostu możliwe jest takie cos?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
nadmiar oleju może być przyczyną problemów jeśli olej masz nowy odciągnij trochę jeśli olej będzie się spalał razem z paliwem może dojść do zapieczenia pierścieni i stracisz kompresję w rezultacie mogą się wycierać nie równo (przez nagar ) nawet w silnikach 2T jeśli będzie za mało lub za dużo oleju po jakimś czasie zaczną się problemy
jeżeli ubytek oleju będzie nadal i będzie dymił przy tym co masz zamontowane to zostaje ci ostatnia opcja
a mianowicie olej przecieka przez zawory jak masz mowy olej to sprawdzaj go regularnie a jeśli stary wymień i patż czy nie robi się szybko czarny




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 14:52 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Nowy olej mam będe spawdzał ;) dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 15:42 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
I back ! z garażu i co sie okazało ? spuściłem oleju gdyż było za dużo odpaliłem na początku kopcił po kilku przegazówach :mrgreen: dymek zaczął robić sie biały i co odziwo już nie śmierdziało tak tylko normalnie jak spaliny ;) właśnie teraz zdjąlem głowice i czyszcze nagar ;) pozdro i dzięki chłopaki za pomoc życzę pięknej pogody i szerokich krętych dróg ! ;D ELO!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy