Dzisiaj jest 01 mar 2025, 16:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2012, 19:40 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
mam takie pytanie
chodzi o stacyjke
przekręce w prawo włącza się zapłon przekręce w lewo jest blokada kierownicy i przekręce jeszcze raz i też jest blokada kierownicy
po co jest te drugie przekręcenie w lewo???
0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 20:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
a moze to drugie to otwierasz kufer albo bak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
skolsik13 pisze:
albo bak?

raczej kufer :roll:
takie coś jest w neosie i otwiera się kufer chyba ze masz w DNA oddzielny zamek do kufra tzn. musisz wyjmować kluczyk ze stacyjki i włożyć do w zamek od kufra




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:04 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
ja do kufra mam odzienny zamek i do zdjęcia siedzenia też a korek do baku mam w schowku i jest bez kluczyka
od czego jest te drugie przekręcenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 13:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
Ja mam tak samo , ale gdy przekręcę w prawo to mam zapłon w lewo odcięcie zapłonu i jeszcze raz w lewo to jest właśnie blokada kierownicy.




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 13:33 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
dodaje zdjęcie stacyjki jaka jest u mnie raz w prawo włączony zapłon raz w lewo wyłączony zapłon jeszcze raz w lewo czyli tak kłódka blokada kierownicy i jeszcze raz w lewo te P też blokada kierownicy dodam że wtedy troszeczkę się bardziej wysuwa ten pręcik niż za pierwszym razem
http://www.google.pl/imgres?q=gilera+st ... 6,s:0,i:78
Od czego jes te drugie przekręcenie znak (P i trzy kreseczki)???


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2012, 13:35 przez skrobek41, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy