Dzisiaj jest 01 mar 2025, 2:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2009, 20:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
Sytuacja wygladala tak ........
najpierw moto gilera gsm zaczela mi przerywac w trakcie jazdy jakby paliwa nie dstawala predkosc max osiagala taka jak przed ta usterką i przyspieszenie też sie nie zmienilo

pozniej jak sie rozpedzilem to moto zaskoczylo raptownie przestalo przerywac szlo elegancko i nagle spadla z obrotów zredukowalem biegi az do 1 i dupa wbilem jałowy bieg i to samo moto nie zgaslo ael juz nie chcialo wchodzic na obroty i teraz jak dodam gazu to wyłapuje strasznego muła jakby ją zalewało

mechanik czyscił gaznik wszystko sprawdzał i powiedzial ze teraz to juz am nie wie bo jest tak samo powiedzial ze sprawdzi jeszcze zaplon ale przeciez na takim iskrowniku co jest w derbi sendach i glierach i innych nie ustawia sie przeciez zaplonu tak jak to bylo w wsk

o co chodzi ?


Ostatnio zmieniony 08 cze 2009, 20:05 przez Kingkong, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2009, 9:52 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
To wygląda jakby nie dostawał paliwa>Tylko jaki jest tego powód :/ :?: Miałem podobną historie z Jawa roadster 80.Nikt się na tym nie znał i szla tylko na 1 i 2 biegu.Po wrzuceniu 3 spadek mocy. Po czasie okazało się że ma za małą dyszę i po wymianie na odpowiednią cudem odkryliśmy że ona ma jeszcze 4 bieg :) Teraz poszła do prawie 120/h :) Szukaj albo na układzie zasilania paliwem lub spróbuj z większą dyszą.Chociaż ona może mieć rozpylacz.Może coś osiadło na jego wylotach :? :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2009, 9:54 przez Mycen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2009, 15:18 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Masz dwa wyjścia , to co podał ci Mycen, albo są problemy z instalacja elektryczną. Począwszy od świecy (zmień na inną) , fajka, przewód wysokiego napięcia, gdzieś mogą być zakłócenia. Ja bym zmienił te try elementy.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
Panowie a nikt nie wpadl z was na pomysl ze to wina zatkanego wydechu>?

Przypadkiem byl u mnie kominiarz i zapytalem go sie czy zna sie na motorach pokazalem mu ze gilera nie wchodzi na obroty on tylko przylozyl reke do wydechu i zobaczyl ze za slabo dmucha i powiedzail ze wydech jest zaje,,,ny powiedzial ze tak sie dzieje jak sie zla mieszanke zrobi albo ptak jest paliwo ami sie zaczely problemu wlasnie od tego momentu jak zmienilem paliwo na nowe zaczal przerywac wtedy a pozniej to spadl juz w ogóle z obrotow i wtedy sie smola osadza odkrecilem komin przy cylindrze odpalilem i rzeczywiscie gilera od razu weszla na obroty nie bylo problemow z dodawaniem gazu wchodzila normalnie na obroty

teraz tylko sprawa jak wyczyscic komin gdyz jest on zaspawany prawie na calej lini poczawszy od pierwszej zlaczki przed cylindrem az do konca wydechu


Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 17:43 przez Kingkong, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 17:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
A to wydech sportowy czy seryjny? Jeśli sportowy to komore rezonansową można przepłukać kretem (tak słyszałem, sam nigdy nie robiłem)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
od yamahy jest nie wiem jakiej nawet napisane jest yamaha i na pewno nie jest seryjny mowisz zeby przeplukac kretem?

jakie inne opinie

bo jak nic nie wymysle to bede cial boshem przy wydechu i czyscil i pozniej spawal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2009, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
Panowie prosze o pomoc dalej

1. czyscilem dzis gaznik normalnie az sie blyszczy tak wyczyscilem wyczyscilem kretem wydecz 3 razy normalnie az buzowalo jak z gejzera z niego regulowalem gazior i dupa zero efektu..........

i teraz wyglada to tak..........
1. kopci bialym dymem w ch,,,,.....
2. Zalewa swiece non toper jak bym nie ustawil gaznika (iglica jest juz na samym dole plywak tez sprawny nie dziórawy
3. nie wchodzi na wysokie obroty czasami ale nie dokonca tak jak wczesniej


co to moze byc
kolega z innego forum mi napisal ze jak nic z tych rzeczy czyli wydech gazior to musial mi pojsc uszczelka simering na wale i stad te objawy

poradzcie cos :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2009, 21:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Cytuj:
1. kopci bialym dymem w ch,,,,.....

Najlepszy dowód na to że masz źle gaźnik ustawiony.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 17:15
Posty: 14
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Mam na to pewną teorię... co prawda mam skuter i mam automatyczną przekładnię, jednak miałem podobny problem, może to być wina elektryki... mianowicie jeśli masz nie seryjny wydech i na 100% dobrze wyregulowany gaźnik to na 80% stawiam na elektrykę. W moim przypadku było tak:
kupiłem większy cylinder, sportowy wydech i sportowe wario, do tego nowy gaźnik... oczywiście również sportowy... i co się okazało, że 1600 zł poszło w drogie części a mam duży spadek mocy już przy 4500 obr... po wielu testach z regulacją wymieniłem również zapłon i nową świecę i problem zniknął poprostu zapłon za rzadko dawał iskrę a powiększony tłok obraca się szybciej, czyli przy większych obrotach zaczyna dawać iskrę nawet podczas zasysania paliwa... to moja opinia, co myślą o niej inni???




_________________

I byle do przodu!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
też jest taka możliwośc tyle że tu zapłonu sie nie ustawia są dwie cewki na iskrowniku i tyle tylko jak dojść co wymienic ktorą cewke

i czy od elektryki też by swiece zalewało caly czas (swieca mokra jest non toper ale gilera pali bez problemu tylko z tym wejsciem na obroty jest kicha )

swiece mam nowiuskie takie jakie sobie zyczy producent wymienialem ze 4 rfazy na nowe i zero efektu


Ostatnio zmieniony 16 cze 2009, 19:40 przez Kingkong, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 17:15
Posty: 14
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
jest jeszcze inna opcja. Jeśli Ci ją zalewa ciągle, to prawdopodobnie... jeszcze jedna opcja... mówisz kopci bardzo... i to na biało... białe spaliny oznaczają, że w paliwie jest sporo oleju, to wynik zalewania cylindra, jest jeszcze możliwość, abyś przeczyścił cylinder, wszystkie kanały i sprawdź, czy czasem Ci się nie wytarł tłok...




_________________

I byle do przodu!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
dziwne troche zeby siadla cewka na iskrowniku tak o sobie to chyba jedyna czesc ktora sie najrzadziej psuje i musialbym miec zaje....te zwarcie zeby tak sie stalo a jak bym mial zwarcie to by w ogóle iskry nie bylo

chociaz juz mialem taki problem wczesniej przepalil mi sie kabelek jeden idacy od iskrownika do cewkomodulu i nie mialem iskry ale jak go wymienilem to od razu byla ale czy to ma cos wspolnego z cewką ? raczej nie

ja stawiam na uszczelke walu ktora sie zrypala i na tlok pekniety pierscien lub cos w tym rodzaju jutro sciagne glowice i zobacze jak sie ma tlok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 17:15
Posty: 14
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Najczęstszą przyczyną spadku mocy jest gaźnik potem elektryka a na końcu wydech oraz silnik... obejrzyj ten cylinder, może to tam jest główna przyczyna... ile masz już przejechane? wymieniałeś już kiedyś tłok?




_________________

I byle do przodu!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 20:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
nie byl wymieniany raczej ja kupilem go 2 miesiace temu i ma przejechane kolo 18tys moze troche mniej cos mi sie zdaje ze to tlok i cylek siada mi jutro bede lukal odkrece glowice i zobacze o co biega




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 8:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
napisałez ze iglica na samym dole................. daj ja na srodek i bedzi git za duzo paliwa z olejem dostawało pewnie...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 1:36 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 1:28
Posty: 1
Pojazd:
Witam
Mam takie pytanie dotyczące derbi senda
Nie wiem dlaczego motorek mi przerywa podczas jazdy .
prosze o pomoc i rady
pzdr :?: :?: :?: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy