Dzisiaj jest 29 lis 2024, 7:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2012, 11:33 
*

Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:53
Posty: 22
Pojazd: Malaguti f12
Kupiłem cylinder Motorforce sport 70 cc i zalozylem go do serii. (cylek miał przejechane 40 km prawie nowy na dotarciu jest ) . Czemu nie ma zadnej róznicy w osiagach ??? pomocy ??


A tak w ogole mam rometa 717 2t i chciał bym go stuningowac troche mechanicznie aby osiagnac v-max 90 i bardzo dobre przyspieszenie a na tuning zostało mi jeszcze 450 zł. Prosze doradzcie mi co mam kupic aby spelnic wyzej podane wymagania


Prosze o pisanie lub wysyłanie linków z czesciami które by dobrze ze spoba wspógrały i z tym cylindrem

Z góry dzieki


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 13:30 przez tuning.pl, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 11:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2011, 19:27
Posty: 388
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Co się dziwisz? :D Nie dałeś nic sportowego tylko sam cylek włożyłeś . Pewnie nawet większej dyszy :P

Musiał byś mieć wydech: Laser X Pro , Yasuni R itp albo chociaż jakiś ZX a;bo Next-r.
Gaźnik 17,5 i powiedzmy dysze 90 i wtedy byś odczuł różnice .

Wymieniałeś łożyska ? Bo jak nie to możesz już zbierać na nowy wał i cylek :D

Poza tym weź go dotrzyj a nie masz 40km i chcesz go piłować.

Cytuj:
chciał bym go stuningowac troche mechanicznie aby osiagnac v-max 90


Cytuj:
zostało mi jeszcze 450 zł


Raczej nie osiągalne :)




_________________

Longjia swap Rox :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 19:58
Posty: 34
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Ziomek Wyżej ma racje to ze założyłeś wiekszy cylinder to jeszcze nie jest powód do dumy heee do tego najeżało by włożyć wiekszy gaźnik dysze wieksza myśle ze cos około 100 to zobaczysz przy regulacji sam jeszcze wydech sportowy mysle ze to podstawa :) . A 2 sprawa taka zebyś sie nie zdziwił jak pewnego dnia zobaczysz korbowód z boku :) bo jest taka mozliwość ze nie wytrzyma tylu obrotów jeżeli masz standardowy przy tym tez idzie odrazu wymiana łozysk na wale wiec nie wiem jak bedziesz musiał kombinować zeby wyrobic sie w 450 no ale mozesz próbować . I jeszcze taka tylko rada ode mnie dotrzyj dokładnie cylinder bo to za zwyczaj sie zle konczy i nie uzyskasz tyle mocy ile chcesz jak bedzie zle dotarty :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 14:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
Logit3ch dobrze mówi... Zmień szybko łożyska wału bo jak ci wywali to masz spory problem i nie kituj tak tego cylka zobacz po dotarciu jak nic nie da to kup jakiś dobry tłumik i wario do 250 zł.




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 14:48 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
popieram poprzednika Radecki, Kupuj szybko łożyska bo jak ci wywalą to będziesz miał same wydatki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 19:41 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
motoforce nie kręci takich obrotów żeby mu poszły łożyska odrazu jak ma nie duży przebieg to niech łożyska zostaną . kup zx używanego gaźnik używkę i jakieś wario np s6 sport pro




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy