Dzisiaj jest 18 lip 2025, 22:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2012, 17:15 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Witam otóż mam taki problem iż pasek nie ,,wchodzi'' na samą górę wariatora. Gładź przy końcach wariatora jest jak nowa ok 5mm od góry. Wariator to Polini Speed Control (rolki 4,4g) przeciw talerz to Hebo Nickel HQ. Na tulei jest podkładka ze względu na to, że pasek jest nowy i miał strasznego muła na starcie. Bez jak i z podkładka v max jest taki sam. Sprężyna malossi biała. V-max to 80km/h, bywało 90. Na stopkach jak i w jeździe pasek nie wchodzi na samą górę. Szerokość paska 16,5mm.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2011, 18:58
Posty: 108
Lokalizacja: :D
Pojazd:
Nie wchodzi na samą górę ponieważ jest zostawiony zapas specjalnie jak byś sobie kupił większy kolektor momentu obrotowego :] Bo jak jest większy kolektor to pasek podchodzi wyżej ; D dlatego to jest tak pomyślane na przód jakbyś chciał sobie kupić większy kolektor ; p i własnie dlatego tak jest ;d




_________________

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:50 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
To wynika z tego, że nawet jakbym włożył mocniejszy cylinder np o mocy 12KM to prędkość została by ta sama?? Wielkość Korektora ma znaczenie? przecież pasek wchodzi w korektor. Sportowe korektory bardziej się rozchodzą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
aerox142, wydaje mi się że to tak nie działa,
nie wchodzi przez tą podkładkę, jak ją wywalisz to teoretycznie v max powinien być większy bo masz krótszą tuleje i pasek ma bliżej do krawędzi wariatora, w praktyce już inaczej, ja na twoim miejscu wywalił bym tą podkładkę i dał twarde sprężynki sprzęgła i po problemie




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 21:42 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Twarde spręzynkki nic a nic nie pomogą. Pasek wisi na wariatorze nie dotyka tulei, do 15km/h obroty są takie same. Tak jak pisałem na hebo niebieskich jedzie już z jałowych, to nie wiem jak twarde musiały by być te sprężynki. V max z podkładka jak i bez jest taki sam. Obecnie jest 80 gps a bywało pod 90. Pasek jest w miarę świeży może to dlatego;p. No nic nie mam pojęcia czemu tak się dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy