Dzisiaj jest 25 lut 2025, 6:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 kwie 2012, 16:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Stożek Revo S-Type
Dellorto 17.5
Dysze 62 , 85,90
Na 62 skuter ma buciora z miejsca i nawet nieźle jeździ ale potem słabnie i czuć , że brakuje paliwa. Jeździ tylko na śrubce na max skręconej tej od mieszanki.
Na 85 i 90 śrubką od mieszanki musi być wykręcona prawie całkiem bo jak będzie trochę wykręcona to strasznie przerywa i słabo się wkręca - muli. Z tego wynika , że raczej one są za duże. Pytanie do was. Kupić mniejsze dyszy ok 75 ?




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 16:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
pawelvivacity, kup gdzieś tak 72-78 w tych granicach. Nie znam się na rozmiarach dysz do gaźników dellorto to nie wiem czy dobry przedział dałem. Pozdro




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 16:15 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
Siema , spróbuj pobawić się iglicą jeśli masz regulacje . Pozmieniaj i spróbuj wyregulować na tej 62 a jak nie to coś koło 75.


P.S Ja przy dyszy 90 i gaźniku 12mm oraz iglicy na środku b.dobrze wyregulowałem skuter.




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 16:17 przez krzysieq25, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Na razie śmigam na 85 i w miarę dobrze ale jednak jest za duża i tak.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:06 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
no a spalanie jak bo chce ( muszę ) wstawić 72 pod sport 50 i leo zx




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2012, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
lewy13pct pisze:
no a spalanie jak bo chce ( muszę ) wstawić 72 pod sport 50 i leo zx
Nie sprawdzałem.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ja mam ten sam stożek i taki sam gaźnik dysze 90.
Na max odkręconej manetce robi buuuuuu i nie przyśpiesza dalej. To objawy za dużej czy za małej dyszy? Robi tak jak przestawiłem iglice na najwyższy ząbek. Na ząbku drugim od góry szedł w miarę normalnie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Zubożyłeś mieszankę i brakuje mu paliwa. Powróć do wcześniejszego stanu z iglicą. Co do tej regulacji sprawdzałem na dyszy 90 i nie robi buu ale jak wykręcę ok 2 obroty to straszliwie przerywa i tylko odkręcenie prawie całej przynosi jakiś efekt .




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 11:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Przestawiłem igice na środkowy ząbek i dalej ma buuu jak jedzie na pełnej manetce. Jak powoli odkręcam to rozpędza się czasem do 65 a raz do 75 na 3/4 manetki bo dalej jest buuu. Robiłem regulacje mieszanki.

Założyć większą dyszę czy zmienić na seryjny filtr powietrza?

Dodam, że po zmianie gaźnika z filtrem na stożek, ma extra przyspieszenie, że prawie sam staje na kole :twisted: ( na wszystkich ustawieniach iglicy i bez szczególnej regulacji). Na starym gaźniku(też 17,5) i filtrze serii miał za dużo paliwa i go zalewało.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 11:19 przez morti93, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy