Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 0:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2012, 17:04 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów:)Mam problem z moją Yamaho Neos 2t 70ccm ,skuterek duzo mi pali przejechałem z jakies 14 kilometrów i litra połkął:))Dawke zmniejsiłem na maksa (dałem na najwyższy dołek na iglicy).Wiecie co moge jeszcze zrobić żeby zmniejszyć dawke paliwa?? co może być zepsute?? Zastanawiałem sie czy to nie przez to że jest zastosowany większy filterek od paliwa??




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
I koleżka poleciał :]
Co do Twojego problemu. Wydaje mi się, że mogą to być membrany. Sprawdź czy mają prześwit. Jeśli mają -> wymiana na nowe. Problem powinien zniknąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:31
Posty: 99
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
Haha, spalanie prawie jak mój crx.;D
Raczej napewno nie wina filterka, sprawdz te membramki, przeczyść gaźnik, ogólnie posprawdzaj wszystko co związane z "podawaniem" oktanu. Jak coś to pisz o efektach.;)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 21:17 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Bo mam zesputy kranik podcisnieniowy bo benzyna leci nawet gdy nie jest zapalony czy to może być przyczyno że duzo pali?




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:27 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
To też morze być przyczyna dużego spalania :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 20:34 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Gaźnik wyczyściłem i jest tak że dostaje za mało powietrza chyba bo jak na wykręconej śrubki od powietrza motorek chodzi i ładnie sie wkreca na obroty a jak wkrece troszke chociarz to nie chce sie dobrze wkrecać na obroty i sie muli co należy zrobic??




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2012, 8:02
Posty: 46
Lokalizacja: z-Uzbekistanu
Pojazd:
Sprawdz mębranki jeśli bedą jakieś prześwity to wymień na nowe , mozliwe ze masz zadużą dysze w gazniku , sprawdz kranik czy nieprzepuszcza paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 7:15 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
kranik podcisnieniowy Ma sepsuty sam mówił :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 13:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2011, 17:18
Posty: 453
Lokalizacja: mława
Pojazd:
,,Sepsuty'' ? Zepsuty to ty jesteś,
ja mam to samo, wykręcę trochę śrubę i już jest źle, jakiej firmy masz gaźnik?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 80#1522580
zapraszam do mojego neosa !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 17:09 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Seryjny gaźnik od yamahy neos dysza 76 a co do kranika to paliwo leci z niego ciurkiem nawet gdy nie podlączony jest weżyk od zasysania:(




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 17:10 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Czy to przez ten kranik może sie tak dziać?? :/ bo już sam nie wiem




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
Prawie na 100% to będzie kranik moim zdaniem :)




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 18:46 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
mikkki5, raczej to nie wina kranika ja nie mam wcale i co? przewodzik 1 i paliwo caly czas leci do gaźnik od tego jest zaworek w gaźniku regulowany pływakiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 19:43 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
hmm. To już niewiem czy to wina kranika ponieważ jeden pisze tak a drugi że to nie jest wina:)




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:57 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Motorek napewno dostaje za duzo dawke paliwo bo nie wkreca sie elastycznie na obroty, oraz nie morzna go w ogóle wyrególować śrubką od obrotów nic nie reaguje gdy reguluję tą śrubką obroty.Tylko w tym problem jak ją zmniejszyc bo już na iglicy zmniejszyłem na maksa i dalej duzo pali 1l-15 km i idzie mi 50 km/h czyli to bardzo amło jak na 70 cm czy to może wina membranki po patzrałem i są małe prześwity?




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
No zawór membranowy też może byc winny, jeśli są prześwity to odrazu do wymiany, a może by jedno i drugie :)




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 9:33 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
kranik podćiśnieniowy odpada, ponieważ go naprawiłem i juz nie leci paliwko na postoju.Czyli ten zawór najprawdopodniej??jak ten zawór jest zepsuty to wpływa jakoś na osiągi i spalanie??bo mam cylinder parmakit 70 ccm3 i osiągi jego to 50 km/h i bardzo duże spalanie.




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 19:15 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Witam czy przyczyną mojego problemu może być króciec ssący który był popękany i jeszcze jedno bo ten krócic miał duzo wiekszy przelot od seryjnego z yamahy czy to mogło być przyczyno duzego spalania??




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 15:55 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Odpowie ktoś??bo to dla mnie ważnę.




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy