Dzisiaj jest 23 lip 2025, 23:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2012, 20:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Siema.
Słuchajcie niedługo będe składał silnik racing niestety na AC. Czy macie może jakieś sprawdzone sposoby na obniżenie temperatury cylindra? Słyszałem o metanolu, że obniża temp. spalin. Mam większy wiatrak. Odrazu mówie że cylinder jest po portingu. Strojony pod yasuni c20 i będzie miał trochę większą moc niż Stage6 racing LC. Proszę od was o rady. Gaźnik jaki posiadam to 21 PWK czyli na wysokich obrotach będzie dodatkowe chłodzenie. Jaką mieszankę mam robic i jakiego oleju użyuwac aby się nie grzał ? Może jakiś dodatkowy wiatrak ? Może zrobic większą dziure przy wylocie powietrza około cylindra ? Jak poprawi cyrkulację powietrza ? Te pytania do was drodzy forumowicze czekam na odpowiedzi :)


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, 20:03 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:08 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
W dziale zrób to sam był poradnik jakiś. Zawsze możesz gdzieś dodatkowy wiatraczek umieścić i wsadź gaźnik jak największy do tego cyla i powinno być ok.


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, 20:09 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:08 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Większy wiatrak powinien pomóc :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Czekam na dalsze sprawdzone metody :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:31
Posty: 99
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
Ja po zmianie cylka wywaliłem tą obudowe cylka, zostawiłem tylko plastik od wiatraka, gdy stał dmuchało mu z wiatraka, jak jechałem to pęd powietrza go chłodził od przodu, bo wywaliłem też taką zaślepkę.
Nigdy się nad poziom nie grzał.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:21 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Chwytak powietrza, wiatrak tak jak pisałeś :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
adrian93lechu, NIe głupie mam płóg który kieruje powietrze prosto na cylinder co byście o tym myśleli jak ukierunkowałbym tam powietrze jeżeli bym, jechał? Cylinder aluminium wiec szybciej oddaje ciepło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 16:48
Posty: 216
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
A ja to bym dał gdzieś od boku wentylator od komputera 12v więc z elektryka nie ma problemu.




_________________

Cylinder Polini Sport 50
Wariator Hebo Next Generation
Wydech Leovince RR
Sprzęgło WM Motor (niby sport)
Dzwon sprzęgła Malossi
Gaźnik 21 podróbka dellorto

Moja Apka http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=192656




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:36 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
hubert514, Dobrze wyregulowany gaźnik i większy wentylator wystarcza , ewentualnie możesz ściągnąć pług , wentylatorki z komputera nie sprawdzają się gdyż wentylator z magneta da 10x więcej powietrza niż taki z komputera .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
u kolegi widziałem jak miał wiatrak od samochodu zamontowany pod kufrem. strumień powietrza ukierunkowany na cylinder i nie miał problemu z wysoką temperaturą




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 23:18 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Wystarczy Ci to co masz, nie potrzebujesz żadnych fiku miku żeby zaspokoić temp. cylindra, będzie OK.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 23:18 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy