Dzisiaj jest 25 lut 2025, 7:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: V-max
Post: 19 kwie 2012, 20:08 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 14:19
Posty: 67
Pojazd:
Witam wszystkich chcialem wsadzic cos do swojego skutera jakies sportowe czesci jakie czesci najlepiej zalozyc do Speedfighta 2 zwiekszyl swoj v-max. Dotychczas jest wariator malossi, sprezyna medium v-max 90 . Prosze was o jakies rady ?


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 20:18 przez dawid654, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 17:23
Posty: 47
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
Możesz kupić jakiś sportowy tłumik, cylinder większy gaźnik. Wszystko zależy jaką kwote masz na wydanie na części. :wink:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=348171 zapraszam do mojej MyHy ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 20:21 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 14:19
Posty: 67
Pojazd:
A zupenie zapomnailem o wydechu jest leo vince ZX . Z 300 zł !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 20:53 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
no jak masz do przesnaczenia 300 to kup może gaźnik filtr stożkowy i króciec bo na dobry cylek ci nie starczy a jaką prętkość chcesz osiągnąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 17:23
Posty: 47
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
mate123 pisze:
no jak masz do przesnaczenia 300 to kup może gaźnik filtr stożkowy i króciec bo na dobry cylek ci nie starczy a jaką prętkość chcesz osiągnąć?


na seryjnym cylindrze filtr stożkowy da mu tylko inny dzwięk silnika i to wszystko. Myśle że jak masz to 300zł do przeznaczenia to może jakiś używany sportowy wydeszek byś znalazł albo jakiś lepszy używany cylinderek. No albo możesz kupić tak jak kolega podpowiada gaźnik i dobry króciec. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Wojtekwlkp On ma ZX'a...

UP: zbieraj do cylka lub gaźniczek i króciec

PS: Ile chcesz wyciągnąć na 50cc?? 90km/h to dość sporo(wiem że latają po 100)...




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 14:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
masz AC czy LC?

Mój Speed seria lata 90 licznikowe.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 15:54 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
Wojtekwlkp, a jak masz zamiar założyć serie filtr do gaźnika 17.5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 19:40 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 14:19
Posty: 67
Pojazd:
To tak wam odpisze kazdemu po kolei :) .
Skuter jest LC w cieczy.
A mam takie pytanko czy jesli zaloze cylinder 50 np. AIRSAL to da mu to troche wiecej czy niccc Zalozyl by mu nawet ta 70 ale najgorsze jest to ze trzeba wal zmienic :( .
Chcialbym zeby osiagnal 100 km/h.
Po co mam wydech zmieniac jesli mam LEO VINCE ZX ?
Jesli gaznik sam zmienie to cos pomoze i krociec ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 19:42 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
dawid654, do 70 sporta nie trzeba wału zmieniać nawet kręci mniejsze obroty od 50 sporta bo 50 nadramia obrotami a 70 ma moc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:29 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 14:19
Posty: 67
Pojazd:
Nie trzeba zmieniac walu ? A napewno cos pomorze. Bo do takiej 70 AIRSAL musi byc zmieniany wał czy nie bo juz zabardzo niewiem i jakiej najbardziej firme cylindra byscie polecali do LC czy to musi byc 70 nie firmowa jakas zwykla jesli mozecie prosze o odpowiedz .


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2012, 7:10 przez dawid654, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 15:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Jeśli cylinder jest klasy SPORT to nie musisz zmieniać wału. Kup 70ccm




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 18:39 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 14:19
Posty: 67
Pojazd:
AHA Okej dzieki za odpowiedzi .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 19:09 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
No zależy przy jakim airsalu ale na ogół to nie trzeba zmieniać wału ale wypadało by łożyska a ja proponuje coś polini lub malossi ( sprawdzone )




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 19:44 
*

Rejestracja: 01 sty 2012, 23:47
Posty: 91
Pojazd:
Najlepszy cylek to 70 malossiego potem poliniego a potem airsal wszystko zależy od kasy .
moj peugeot jet leci 105 a w dobrych warunkach albo z lekkiej górki tak 110-115 zmierzone.
wydech ZX wystarczy ja miałem i zmieniłem na yasuni R ale rewelacji - różnic nie ma troche wyżej kręci ale mocy nie przybyło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy