Dzisiaj jest 25 lut 2025, 7:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 22:00 
*

Rejestracja: 23 lut 2012, 22:20
Posty: 78
Pojazd:
Jest dużo możliwych przyczyn, spadku v max i mocy.
1. Przytarty cylek.
2. Uszczelka pod głowicą.
3. Sprężyna dociskowa, po rozgrzaniu traci swoje właściwości.
4. Zużyty dzwon, tak jak sprężyna po nagrzaniu jest "lipa"
5. Gaźnik do przeczyszczenia i regulacji.
Powiedz, po co chcesz zmieniać np : dyszę, skoro wcześniej na niej jeździł dobrze ?
Dysza się nie zużywa, nie widzę konieczności wymiany.
Moduł tak samo... jedynie może ci się spalić, wtedy to normalne, że wymieniasz.
Może masz jakiegoś znajomego, który posiada manometr. Podjedź i sprawdź kompresje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 22:05 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
a jakie kompresje powinny być?danjelef,




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
nie sądze, ze to wina sprężynek jedź do pobliskiego warsztatu pewnie za ładny uśmiech zmierzą Ci kompresje na cylu bo to prawdopodobnie winowajca :) kompresja srednio 9bar




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2012, 22:25 przez rufiozo008, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 22:39 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
no zawsze coś koszt mały i może akurat a jak twardsze to nie zaszkodzi ale bez przesady




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 12:47 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Widzę że z Rzozowa jesteś ;P Ja Zelczyna podjedź do CK Service przed torami w skawinie, powiedz żeby zmierzyli Ci ile masz barów. Jak chcesz mogę z Tobą podjechać.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 18:52 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
kamilczan, byłem dziś tam akurat dysze kupic:D hehe




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:40 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
lobo, I jak sprawdziłeś u nich? Ja śmigam takim czerwonym Jet'em bez naklejek z laserkiem ;d Nie raz tam jak jest ta prosta w rzozowie i nowy asfalt koło cmentarza to tam testuje sb skuter. ;d Może kiedyś pośmigamy ;D?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 21:21 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
spoko.. wiem gdzie:).. tylko najpierw musiał bym zrobić z nim bo teraz wolny, ale wydaje mi się, że przez ślepą kiszke na wydechu, jedna jest odcięta i zaspawana ale z drugiej str. skryta też jest ale wężśsza i cylinder do wymiany i bd chyba śmigał




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 21:38 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
WYMIENIŁEM DYSZE! zakupiłem dysze 78 i w moim odczuciu (brak linki prędkości) skuter śmiga lepiej. Poprawił się v-max. Chcę jeszcze kupić wydech i wariator. Który lepszy wario Polini SC czy Hebo NG? (z doświadczenia)




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 14:39 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
lobo, Hebo NG rolki 3,5-5,5 g docisk hebo +60/+90 weź, wydech laser x-pro i śmigasz 90~100 km/h ;d Hebo naprawdę dobre wario jedno z najlepszych.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 16:07 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
kamilczan, zgadzam się co do hebo ale co do 90-100km/h nie
lobo, ale nie dostaniesz nowegfo hebo używkę reż cięszko dostać sam się rozglądam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:04 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
mate123, No przesadziłem z tym 100 km/h :D
lobo, naprawdę bierz hebo a nie będziesz żałował. Tylko to wario ma jeden minus przy 70 cc po prostu "zjada" rolki niesamowicie, ale kupujesz takie kółeczko za 20 zł i po problemie :D Jest też jeden problem... Tego waria już nie robią... Wszedł teraz nowy wariator Hebo Racing Kit czy jakoś tak... Niestety do mojego nie ma ale rozglądnij się czy dla twojego jest, może byś zaryzykował ? A jak nie to bierz Polini Speed Control bardzo sympatyczny wariatorek który właśnie zamierzam kupić po tym jak świetnie sprawował mi się w katanie. Pamiętaj że wybór należy do Ciebie bo ty będziesz tym skuterem jeździł. :P




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:14 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
powiem tak : mam możliwość kupna Hebo NG za 180zł, a Polini SC za 100zł i się wacham




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:15 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Masz linki? Jak tak podeślij.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:18 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
lobo, pewnie hebo od kyby z tego forum na speedfight.pl jest test tego wariatora i tego poczytaj i podejmij spokojnie decyzię




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:19 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
tak, a ty mi kupisz :d




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:19 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
mate123, Ale dobra zależy jaki stan wariatora! Bo ten polini za 100 zł może być 5x lepszym stanie niż hebo, prawda?
lobo, Jak byś zauważył ja mam Jet Forca :p Więc nie wiem jak bym ten wariator spasował, chodzi o stan wariatora. TO FORUM JEST OD POMAGANIA a nie od przebijania się na aukcjach ja części kupuje TYLKO nowe, mam taką swoją zasadę :P Jeśli wariator ma wyczuwalne wybrzuszenia lub rowki to go nie bierz.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2012, 20:22 przez kamilczan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:20 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
lobo, ja nie jak dla mnie hebo za drogie a polini sc nie chcę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:26 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
chyba polini kupie, bo zbyt dużo kasy nie mam a tamten koles z hebo zejść nie chce




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:27 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 15:59
Posty: 187
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
lobo, Hebo jest lepsze... Mówię Ci jeśli wario ma rowki nie będzie dobre. :/ Rozchodzi się tylko o te rowki.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy