Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Problemem jest gaźnik. Tak jak mówiłem, możesz zmienić dyszę. Może ona coś pomoże, ale nie gwarantuję poprawy :)
Tak apropo to gaźnik Dellorto używany za 100-150 zł możesz wyrwać.

Edit. Spalanie takie będzie, bo to 2T. Mi na serii silniku i 16mm pali ok.5l.


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2012, 22:52 przez bartexc, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 23:03 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Czym dłużej mam tą maszynkę tym bardziej się zastanawiam po ch*j ja to kupiłem
Spalanie wieksze od rg tam miałem 3l, ciągnęła od samego dołu, nie było żadnego problemu, moc jest o dużo większa.
Chciało mi się po lasach pośmigać.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 8:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
RX/MX ma strasznie ptak gaźnik. Sama jego budowa mnie śmieszy. W całym gaźniku jest jedna dysza głowna!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 9:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
za 120 zl idzie wyrwać dellorto 16/17.5 uzbieraj kup wyreguluj śmigaj :)




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2011, 16:47
Posty: 111
Lokalizacja: Mszczonów
Pojazd:
A jak nie masz na razie kasy na gaźnik to popróbuj z dyszami. Może go po prostu zalewa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 12:49 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Też tak myślę. No cóż na razie rozbiorę i przeczyszczę gaźnik, zmierzę jaka jest wsadzona dysza
Pozdrawiam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 13:19 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
pobaw się z dyszami jak nie masz żadnej regulacji.. innego wyjścia nie ma
najlepiej jak byś kupił jakiś normalny gaźnik delllorto




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 14:37 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
jaką masz dysze w tych gaźnikach nie am regulacji dyszami musi być fabryczny rozmiar dyszy !!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 16:31 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Wydaje mi się że zabawa z tym gównianym gaźnikiem nie ma sensu.
W najbliższym czasie kupuje jakiś używany gaźnik z normalną regulacją i chiński cylinder 90, jak myślicie czy to będzie dobry pomysł?
I jaki gaźnik byście radzili?
Co powiecie o zamiennikach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 8:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
pseudo 90ccm ma 73cmm ale z gaźnikiem dellorto 17.5mm chodzi jak jakiś airsal xD
łap link http://www.youtube.com/watch?v=qwbMXeknzLU ten ma akurat dellorto 16




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 13:40 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Jak by apka podobnie mi latała to bym był w pełni szczęśliwy, jeszcze zarzucić zębatkę większą i już by było elegancko.

A jak myślicie opłaca się kupować takie zamienniki np:http://moto.allegro.pl/gaznik-phbg-21-ad-silniki-minarelli-am6-nowy-i2284737731.html
czy lepiej kupić używanego dellorto ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 13:51 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Skierak, lepiej używke dellorto




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2012, 19:57 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
A co do chińskiego cylka to polecacie jeden pierścień na tłoku czy dwa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 14:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
1 pierscien= epicka góra obrotów (jeśli masz wydech minimum sport)
2 pierscienie= dobry dół :)




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 19:08 
*

Rejestracja: 16 mar 2012, 21:00
Posty: 33
Pojazd:
Chyba wezmę tego z 2 pierścieniami, wole mieć lepszy dół np: podjeżdżając wolno pod górę itp.
Mniej piłowania na czerwonym polu tym mniejsze spalanie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy