Dzisiaj jest 04 gru 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2012, 17:07 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Witam.
Nie dawno zakupiłem skuter marki baotian bt50 qt-9. Jedzie mi 60km/h nie jestem z tego zadowolony więc pomyślałem o tuningu. Zaproponuje wam mój zestaw napiszcie co byście dodali albo zmienili , proponujcie inne zestawy do 550zł.

A taki o to zestaw :
http://allegro.pl/skuter-4t-100-cm-cyli ... 28528.html
http://allegro.pl/zestaw-sprzeglo-waria ... 93385.html
Czy na takim czymś + regulacja poszedł bym z 85km/h ?


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2012, 17:08 przez KochamTuning369, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Tak na takim czymś powinien pójść 85km/h, ale z tego co podałeś to wszystkie części są słabej jakości (długo nie pojeździsz)
Więc proponuje trochę dołożyć i kupić:
Arisala 70 lub Naraku 70
wariator Malossi multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 19:41 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Dobrze a jeżeli zdecydował bym się na coś takiego :
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c761a9305d
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 267051fc0c
To czy faktycznie wystarczyła by seryjna głowica ? I czy nie musiał bym zmieniać wału i wydechu ? Jaka by była moc, żywotność i v-max ? No i jak docierać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 20:22 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 12:59
Posty: 19
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Nie żadnego wydechu nie musisz ni wału zmieniac. Kolega ma ten cylinder i do tego Stożek polini airbox, reszta seryjna tylko dobrze wyregulowana przekładnia, prędkość licznikowa jakieś 90-95km/h więc przy tych skuterkach realnego z 80, ale z tym stożkiem dzwięk ma piękny ; D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 20:33 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Morzesz kupić wydech wybebeszony :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 20:42 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Ok ok . A no bo jest taka sprawa ze ja za bardzo w mechanice nie siedzę więc dałbym to koledze. Dalibyście jakieś wskazówki jak wyregulować przekładnie ? Proszę o link do stożka . A czy ten wydech dał by mi coś ? I ile kosztuje. Ponawiam pytanie jak go docierać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 20:47 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wydech napewno coś da odczujesz przyrost osiągów ale niech się jeszcze inni wypowiedzą . http://www.shop.mieloch.pl/filtr-powiet ... 7953.bhtml Stożek polini bardzo dobry ja ci podałem taki pierwszy jaki widziałem więc musisz sobie go sam dopasować pod jakim kontem chcesz mieć taki filtr
A i rada nie zapomnij dać większej dyszy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 20:55 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Stożka pewnie bym brał takiego
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-powiet ... 11313.html
Aha bo zależało by mi na dobrym przyśpieszeniu i mocy . V-max'em chcę dorównywać koledze kymco dj50 seria. Czy jest to możliwe ? Wydechu raczej nie bd kupował ponieważ nie chcę dużo inwestować w chiński sprzęt . Doradzajcie co jeszcze zmienić, dokupić żeby to ładnie grało i miało mocnego kopa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 21:02 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ten filtr powietrza będzie ok . Napewno gaznik większy wariator sprzęgło jakieś porządne i będzie fajnie śmigał . :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 21:16 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Czy taki gaźnik bd ok :
http://allegro.pl/gaznik-filtr-tuning-7 ... 63119.html
+
http://allegro.pl/sprzeglo-skutery-4t-2 ... 47160.html
I chyba tyle już i tak bardzo przekroczyłem budżet . Ile mi to bd paliło . Za skuter dałem 1200zł opłaca się
teraz tak tuningować . Bd leciał z takimi zespołami z 90km/h :twisted: mierzone gps ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 21:26 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Myślę że po dobrej regulacij powinieneś osiągnać ale niech się jeszcze inni wypowiedzą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 22:41 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Noo wypowiadać się. Czy jest wgl sens czy nie :?: Czy takie zespoły dadzą rade czy przepłacam .
A oto aktualne przyśpieszenie mojego skuta :
http://www.youtube.com/watch?v=LqMFbGauxq0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 2:29 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
1.Nie kupuj airsala mało da tj. nie wiele wiecej niz chiński 80 więcej da 80 z tuningowa glowicą i wałkiem, 2.ten gaźnik co napisałeś to tak naprawdę seria,
3.TE pierwsze zestawy powinny dać troche jak będzie dobrze to wkońcu osiągnie ten skuter jakieś 80.
4.Najlepszym wyborem poprawy osiągów jest swap na p/g sam ostatnio sprzedałem za 550zł silnik gotowy do wsadzenia w rame ze wszystkim w świetnym stanie tylko dopasować wieszak do ramy buł i jechać wkońcu jak człowiek. Ale jeśli nie zakup jakiś większy cyl+ inne akcesoria wedlug uznania jak kupisz czesci tylko airsal i malossi uzyskasz niewiele wiecej a za niedlugi czas bedziesz zalowal ze pakowales taka kase w ten lipny silnik.

PS. chyba bym umarł jak bym miał taki wygar w skuterze a do tego trzeba przyjąć że licznik kłamie gdzieś 20km/h co jest straszne :(




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 2:32 przez Kaczy735ial, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 9:14 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Kaczy735ial dzięki wielkie za wypowiedź. A o co ci tutaj chodzi [quote="jak bym miał taki wygar w skuterze"][/quote] . No właśnie nad swapem myślałem ale bardziej na minarelli lc mam wprawdzie kompletny za 700zł dosłownie wszystko jest. Ale tłumik badziewie i boje się że mi strzeli rama łożysko w kierownicy już zaczyna trzeszczeć . Proszę o wypowiadanie na temat tego swapu minarelli horizontal i tych częsci :lol:


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 9:15 przez KochamTuning369, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 9:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Kaczy735ial, stary co ty wgl gadasz...
aristal daje wieceij od tych całych chinskich zestawów na 80ccm
akutrat dwuch typków odemnie tak ma i aristal z wario polini kładzie go jak chce




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 15:32 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
No to ja już nie wiem co robić :D
Tuningować czy nie ?
Weźcie ludzie się wypowiadajcie . :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 19:30 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Tuninguj bo i tak seryjne osiągi cie kiedyś znudzą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 13:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Drugim rozwiązaniem jest zrobienie SWAPA na p/g.
Ten silnik byś puścił za około 250zł a w bardzo dobrym stanie silnik do p/g komletny dorwiesz za 700zł ze wszystkim i wtedy to 85 ci na lajcie realne będzie leciał:)
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 22:39 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Odnawiam
Proponuje taki zestaw znów podawać swoje i mówić co o tym myślicie :
:arrow: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ee85d3e8f0
:arrow: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ee85d3e8f0
:arrow: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ee85d3e8f0
Który wario lepszy speed control czy multivar :?:
Ile skut na tym poleci po dokładnym dotarciu i ładnej regulacji :?: Jaka żywotność :?:
Aha i trzeba wymieniać wał :?:


Ostatnio zmieniony 02 maja 2012, 11:47 przez KochamTuning369, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 7:53 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ja polecam multivara sprawdzony i bardzo dobry wariator .
Ciężko powiedzieć jakie osiągi będziesz mieć myślę że około 100 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy