Dzisiaj jest 13 paź 2024, 10:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Słaby v-max
Post: 12 kwie 2012, 14:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Mam problem, ponieważ moim Hrr wyciągam na prostej max 65/70 km/h (setup w podpisie).
Wkręca się ładnie na obroty i trzyma je cały czas.
Jak zjeżdżam z górki to przy 70km/h zaczynają rosnąć mu obroty i przyśpiesza do tych 85 km/h.
Przełożenia mam 10.5/1.
Czy to może być wina seryjnego modułu?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 14:08 przez lamal, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 14:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
A blokuje Ci moduł gdy na centralce dasz full gaz? Odcina Ci czy kręci wysoko?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 14:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Kręci, nie odcina. Wiem, że tak najlepiej sprawdzić, ale zawsze warto popytać.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 21:04
Posty: 91
Pojazd:
to cos nie tak , ja mam pełna fabryke ,zdjety jedynie pierscien z wariatora i kolanko wydechowe bez zwezki i leci mi swobodnie 70 km/h . Jak widze co wpakowales do swojego to stwierdzam ze nei warto




_________________

Wojtek/Kraków




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 14:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Realne 70km/h czy licznikowe?
Czemu nie warto?
U mnie taki słaby v-max, bo jest jakiś problem i nie wiem w czym on leży xD




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
wygląda na to, że on sam z siebie (z twoim ciężarem) niema siły żeby się dalej bujnąć, spróbuj z większą dyszą i bogatszą mieszanką (wiadomo mocniejszy wybuch w komorze spalania). jeżeli nie to coś innego go blokuje (tylko co ?) ja bym postawił na zbyt ubogą mieszankę, a że z góry to on potrzebuje mniej siły niż normalnie to wtedy kręci wyższe obroty, przy okazji możesz sprawdzić watę w tłumiku ( w moim tecnigasie jak była spalona osiągi spadły o 10 km/h przyśpieszenie też ), z jakiejś przyczyny na prostej drodze nie wchodzi ci pasek na samą górę . sprawdź napęd .




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 17:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Napęd jest wyregulowany dobrze, bo wchodzi od razu na obroty i trzyma. Lżejszy ode mnie kolega wyciąga tyle samo.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
jakby napęd był dobry to przy tych 70 km/h pasek wkręcałby się wyżej, na takim setupie myślę że powinien jechać co najmniej koło 85 km/h.
Sprawdź co może blokować pasek, że z tobą nie wkręca się na obroty :) .
jeżeli Twój cylinder 70cc tak ? jest sam w sobie zaprojektowany żeby nie kręcił wysokich obrotów, a wydech masz niskoobrotowy, to bardzo możliwe że to jest wina tego wydechu i cylka (w co wątpię). Mówię Ci sprawdź co może blokować pasek że nie wkręca się na samą górę, może to rolki ? (wytarły się)




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 18:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Rolki są nówki, jakiś tydz temu założone. Wkręca się na obroty nie ważne z kim :).
Pasek się wkręca na jakieś 2, 2.5mm od krawędzi wariatora.
Mi też się wydaje, że to wina wydechu i mam w zamiarach kupować Stage 6 Pro.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Nie wiem ja miałem tecnigasa next-r do stage6 streetrace, i jakoś realne 107 km/h potrafił wyrwać :) ten wydech jest bardzo mocnym wydechem w swojej klasie, jest to jeden z najlepszych niskoobrotowych wydechów :)




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Odświeżam temat, bo dalej nie rozwiązałem problemu.
Dodam, że zmiana modułu na odblokowany zmieniła tylko to, że troszkę lepiej wkręca się na obroty, ale v-max taki sam...
Pragnę zaznaczyć również, że przepustnica otwiera się tak, że wystaje jakieś 1,5mm od krawędzi zaznaczonej czarną strzałką. (więc chyba nie otwiera się całkowicie)
Obrazek

Regulacja linki nic nie zmienia, ponieważ jest ona już tak naciągnięta, że mocniejsze jej naciągnięcie spowoduje podniesienie się przepustnicy tym własnie naciągnięciem.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 16:51 przez lamal, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 17:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
sprawdź czy przepustnica jest dobrze złożona, może masz źle skręconą, może kupiłeś lipny gaźnik i przepustnica jest za duża, dlatego wystaje :).

Dla przykładu u mnie chowa się jakieś 2mm za twoją "czarną strzałkę"




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 12:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Dzisiaj coś mu się stało i raz rozpędził się do 75 km/h.
Patrzyłem też u mechanika ile kręci obrotów i wyszło, że na stopkach kręci 11k.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
lamal pisze:
Dzisiaj coś mu się stało i raz rozpędził się do 75 km/h.
Patrzyłem też u mechanika ile kręci obrotów i wyszło, że na stopkach kręci 11k.


czyli tak jakby z Tobą nie mógł wykręcić wyższych obrotów tak ?
jeżeli tak to jest to sprawa modułu :)




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 10:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
To nie jest sprawa modułu...
Kupiłem specjalnie odblokowany moduł, obroty kręci te same tylko minimalnie lepiej się na obroty wkręca.
Chyba, że trzeba kupić sportowy, ale wątpię, bo przecież na topkach się wkręca.
Dzisiaj znowu miał odchył i rozbujał się do 85 km/h na prostej.
Nie wiem co tu się dzieje...




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
lamal pisze:
To nie jest sprawa modułu...
Kupiłem specjalnie odblokowany moduł, obroty kręci te same tylko minimalnie lepiej się na obroty wkręca.
Chyba, że trzeba kupić sportowy, ale wątpię, bo przecież na topkach się wkręca.
Dzisiaj znowu miał odchył i rozbujał się do 85 km/h na prostej.
Nie wiem co tu się dzieje...


a jak stoisz z olejem w przekładni ? spróbuj go zmienić, może gdzieś łapie minimalnie lewe powietrze (mój np. przy lewym powietrzu sam dawał sobie gaz, i nagle potrafił przyśpieszyć jak po***any ...)
Cholera na prawdę nie wiem już co to może być ;/
rolki ?, może gdzieś się przycinają czy coś ;/, może pasek czasem nie może się wkręcić wyżej, a czasem może ;/ nie wiem, nie wiem, ale ja bym sprawdził wszystko jeszcze raz i jeszcze dokładniej niż ostatnim razem :)

Edit :

ooo chyba wiem, sprawdź cylinder ... przypomniałem sobie że miałem to samo przez 3 dosyć głębokie rysy na cylindrze ( a pękło zabezpieczenie sworznia )

jeżeli to nie to, to sprawdź wszystko jeszcze dokładnie tak jak pisałem wyżej.




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 20:04 przez kajuj1110, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 13:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Chmmm olej muszę wymienić w przekładni xD Od nowości ten sam :P
Pożyczyłem od kolegi wydech Top Performance Nardo Replica na nieokreślony czas, więc mogę się zająć regulacją napędu na tym wydechu.
Rolki siedzą 4g. od 0 do 10 równie dobrze mógłbym go pchać... a potem ciągnie równo do 75 - 80 km/h.
Wstawić mocniejszą centralkę i sprężynki? I co jeszcze zmienić?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
lamal pisze:
Chmmm olej muszę wymienić w przekładni xD Od nowości ten sam :P
Pożyczyłem od kolegi wydech Top Performance Nardo Replica na nieokreślony czas, więc mogę się zająć regulacją napędu na tym wydechu.
Rolki siedzą 4g. od 0 do 10 równie dobrze mógłbym go pchać... a potem ciągnie równo do 75 - 80 km/h.
Wstawić mocniejszą centralkę i sprężynki? I co jeszcze zmienić?


tak jest sprężynki daj średnio twarde :), a sprężynę centralną daj też jakoś tak np. Hebo +60 :). jeżeli nie chcesz z tym kombinować daj rolki jakieś 3,75 :) powinno być okej :) a do tych sprężynek i centralki jak dalej będzie muł celuj w rolki 3,9 :)




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 13:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Przeczytaj mój setup xD
Dociskowa jest Hebo nieb. czyli +60, a sprężynki też Hebo nieb. czyli średnio twarde ;P
Próbowałem na rolkach 3.5g i tak samo jest.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 6:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
lamal pisze:
Przeczytaj mój setup xD
Dociskowa jest Hebo nieb. czyli +60, a sprężynki też Hebo nieb. czyli średnio twarde ;P
Próbowałem na rolkach 3.5g i tak samo jest.


sprawdzałeś cylinder ?, tak jak pisałem wyżej sprawdź cylinder czy nie masz nigdzie jakichś rys... jak mi pękło zabezpieczenie sworznia i miałem cudowne 3 rysy głębokie na ok 1 mm to miałem tak samo jak ty, raz dobrze szedł, raz słabo ;/ ...
hmm, a postaw go na stopkach, i dawaj mu powoli gazu, słuchaj jak wkręca się na obroty (zwróć uwagę na górny zakres obrotów - czy wkręca się w tym samym tempie, czy ma jakiegoś muła delikatnego) w czymś musi być ten problem :D ... tak jak u mnie głowiłem się dlaczego tłok nie wypycha mieszanki pod świece, a okazało się że sprzedawca w sklepie dał mi uszczelniacz do oleju ... (nie uszczelniał i dlatego skuter nie palił), może problem jest banalny tylko szukamy w złym kierunku :P




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy