Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2012, 12:55 

Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Siema, jakie są oryginalne przełożenia do silnik am6,ebs?

I pytanie co do kompresji. Kręcę magnetem to lekko się kręci, jak u Was? Cięzko idzie? pierwszy raz mam silnik am6,ebs i nie wiem czy już do wymiany tłok i cyl bo jeszcze tego silnika nie odpaliłem. Cylek airsal 70 + tłok jednopierścieniowy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 13:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
LelonGPR pisze:
am6,ebs?


nie ma takiego silnika am6 , ebs . to są 2 różne silniki . am6 to silnik stosowany a pojazdach yamaha aprilia mh itp .
EBS były np w derbi senda przed 2006 rokiem

oryginalne przełożenia am6 to 12/47 . przełożen ebs'a nie znam




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 13:52 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
marcinek,
TE przełożenia to zależy w jakim moto

W mojej apce oryginalnie jest 11/47
Natomiast w Peugeocie Xr6 jest 12/52 ;)

Silniki są te same ... Więc to zależy jaki motor :)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 13:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
no fakt powaliło mi sie. wgl koleś nie napisał jaki motor napisał tylko silnik am6,ebs wiec też juz nie wiadomo . a idz ;d jak tu pomóc takiemu ? :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 14:02 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
marcinek, no ciężko bo sam nie wie o co mu chodzi ;)

LelonGPR, Najprostszym sposobem byłoby wrzucić 1nke , puścić sprzęgło i próbować pchać ... Jak ciężko znaczy że nie jest źle ale jak bez problemu pchasz to silnik lipa ;)

Aczkolwiek proponowałbym mierzyć kompresje




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
próbować pchać


prosto do mechanika ktory zmierzy nam kompresje :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 14:14 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
haha trafna uwaga :D




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 14:27 

Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Wiem że to 2 różne silniki, nie pisałem jakie moto bo swapuje silnik ebs do Rometa Charta i nie wiem jakie sobie przełożenia zrobić. Silnik ebs z GPR'ki. Moto mam na praktykach (uczę się za mechanika samochodowego) w poniedziałek podłącze rozrusznik na krótko i sobie przemierzę kompreche :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy