Dzisiaj jest 27 lis 2024, 4:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 12:07 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Ale co tą tulejkę ?? Tam ma wyłamaną 1/3 :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 12:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
kup kawałek rurki zrob na szybko rysunek idz do tokarza poczekasz z 10 min i masz nową jeśli stara utknęła to ja wydłub




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 12:43 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
A co tam w tym w środku jest jakaś rurka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 13:52 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
młody1121, ten vmax to jest uzależniony od zębatek ;)

Na wybeszonym wydechu z zębatkami na vmax wykręcisz coś ok 100-110

Aczkolwiek zębatki im bardziej są na vmax tym mniejsza żywotność silnika ;)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 18:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
czym to popierasz??


skoro na 13/47 mam 100-kę przy 10 tyś

a na 12/47 trzeba ją wkręcić pod 11 ponad

to rpzecież 13/47 zwiększy żywotność silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
seb94 pisze:
to rpzecież 13/47 zwiększy żywotność silnika


nie zwiekszy, silnik dostaje bardziej po dupie, bardziej się męczy aby wkręcić te 10k
pomyśl sobie wolał byś jechać np rowerem Ciągle na najwyższym przełożeniu nawet pod górkę czy zredukował byś swoje przełożenie na mniejsze aby się nie meczyć?




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 19:13 przez rufiozo008, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 19:59 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
A odp ktoś na moje pytanie ???
A co tam w tym w środku jest jakaś rurka ??


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2012, 13:53 przez młody1121, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 14:19 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
to jak z tą tulejką ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 16:10 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
seb94, widzę że Rufiozo odpowiedział za mnie i na dodatek bardzo dobry przykład podał ;)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
No akurat tutaj seba ma racje. CHyba logiczne, że jak przejedziesz 100km na zebatach 13/47 to silnik mniej dotaje po dupie bo nie musi krecić aż tak duzych obrotów jak na 12/47... A obciążenie co ma do rzeczy?
rufiozo008 pisze:
nie zwiekszy, silnik dostaje bardziej po dupie, bardziej się męczy aby wkręcić te 10k
No chyba jednak wiekszym problemem dla cylindra będzie kręcenie 11tyś obrotów a nie 10. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 17:43 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Racja jak dupa - Każdy ma swoją :D

Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem niedawno na ten temat i powiedział mi że w przypadku zębatek na vmax silnik jest bardziej wysilony .

Załóż sobie te zębatki 11/47 - Motorek 90 km/h ma w moment
a załóż sobie np 11/43 - Motor nie będzie miał siły tego uciągnąć :)

Im dłuższe przełożenia tym bardziej silnik ma co robić

Cheldoro96, Jakbyś miał przebiec 1km truchtem lub sprintem - w którym przypadku bardziej się zmęczysz ?:)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 17:49 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Ej jak mogę uszczelnić tłumik w cylindrze. Bo mam wyłamaną to tulejkę wychodzącą z cylindra w którą wchodzi tłumik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 17:57 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
zależy w jakim stopniu wyłamaną . Pokombinuj coś z sylikonem




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 17:58 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Wypluwa silikon tak możę 30 % wyłamane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 18:07 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Znaczy silikon się topi i wypada resztka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 18:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Ch0m1k, No ta, ale tu obroty też grają swoją rolę... No ale każdy wie swoje. Łatwiej sie przyśpiesza mu to fakt, ale utrzymać stałą prędkość to akurat mniej sie zmęczy na mniejszych obrotach. To tak na moje. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 19:17 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Cheldoro96, Wiesz to zależy już chyba od stylu jazdy jak kto jeździ - Czy częściej miasto czy poza ;) Cd tego mniejszego męczenie na stałych obrotach masz rację ;)

młody1121, to ta tulejka która jest jakby częścią cylindra ? :)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 20:09 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Tak to ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 21:03 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
musisz pokombinować :) ale dużo bez zdjęcia cyla nie zrobisz




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 21:05 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:17
Posty: 304
Pojazd:
Bo widziałem takie zwężki do cyla wkładasz jak masz tłumik mniejszy a jak bym takie coś zastosował ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy